ساخت، اجرای سقف های متحرک و ثابت استخر، پاسیو، تراس پارس سنتر در عباس آباد تهران

🔴 طراحی ، ساخت و نصب سقف های نورگیر بصورت ثابت و متحرک جهت استخرها سوله ها، پاسیو، تراس، تالار باغ، اماکن ورزشی ، ویلا ها و …

🔴 شرکت پوشش متحرک ایرانیان اولین و قویترین با کادری مجرب و با تجربه در زمینه طراحی ، ساخت و اجرای سقف های متحرک و ثابت جهت استخرها ، پاسیو ، تراس و گنبد

شماره تماس :

09121212473

برای اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن کنید.

http://pcn.pcn.ir

🔰 سقف های متحرک را میتوان سقفی چند منظوره نامید چرا که به راحتی ورق هایی که در این سقف به کار رفته است درون هم جمع و از هم گشوده میشوند پس میتوان گفت با یک تیر دو نشان زده اید

🔰 کیفیت و امنیت بالای این پوشش در برابر ضربات شدید و حوادث طبیعی باعث استفاده فراگیر این سقف در بسیاری از مشاغل و اماکن شده است از جمله استفاده های آن میتوان به استخر ها و سقف پارکینگ ها اشاره کرد.

⚡️ آشنایی با سقف های متحرک

⚜️ سیستم این سقف نوعی طراحی شده اند که متناسب با هر گونه شرایط آب و هوایی هستند و فرقی نمیکند در چه فصلی از آن استفاده شود چرا که قدرت سازگاری بالایی دارند و به هیچ عنوان دمای هوا روی این پوشش تاثیری ندارد و باعث فرسایش و نابودی آن نمیشود.

⚜️ این سیستم به نحوه ای طراحی شده که علاوه بر فوایدی که دارد فضای دلچسب و آرامش بخشی را ایجاد میکند و با طراحی مدرن و بروزی که دارد زیبایی خاصی به فضای اطراف میبخشد.

⚜️ این سیستم تحمل فشار باد براساس مقیاس بیوفوت کلاس۱۱ (km/h) را داراست،به نحوی که سخت ترین و شدید ترین باد ها هم روی این سقف مشکلی ایجاد نمیکند و طراحی آن براین اساس میباشد که در بدترین شرایط آب و هوایی، باران، تگرگ، ریزگردها و آفتاب شدید تحمل بالایی دارد بدون اینکه آسیب چندانی ببیند و باعث خسارت شود.

⚜️ مواد به کار گرفته در این پوشش به نوعی عمل میکند که علاوه بر محافظت در برابر سرما و گرما عایقی بسیار مقاوم ورود سر و صدا از محیط بیرونی و همچنین جلوگیری از هدررفت دمای داخلی می باشد.

⚜️ پوششی بسیار قوی در برابر ورود اشعه uv خورشید آتش گریز و جلوگیری از ورود هر گونه ریزگرد یا گرد و خاک به محیط مربوطه است این ها تنها بخشی از ویژگی های این پوشش محکم است.

به مدیریت آقای سیفی

 

 

 

 

 

 

پوشش متحرک سقف تهران , پوشش متحرک سقف , ساخت و اجرای سقف های متحرک و ثابت , ساخت و نصب سقف های نورگیر  , سقف های متحرک ,