پیچ رولپلاک و بندکشی و نماشویی نمای ساختمان سید آبادی

✅اجرای پیچ رولپلاک نمای ساختمان  ،بند کشی  ،نماشویی

پیچ رولپلاک نمای ساختمان

?یچ و رولپلاک نما ساختمان برای جلوگیری از شل شدن سنگ نمای ساختمان در اثر عوامل مختلف که در بالا به آن اشاره شد استفاده می شود. پیچ و رولپلاک نما بدون داربست وبا طناب، به منظور محکم سازی و مقاوم سازی وتثبیت سنگهای نمای ساختمان انجام میشود تا  خطرات احتمالی پیشگیری کرد و امنیت ساختمان را افزایش داد.

? رولپلاک نوعی بست است که روی دیوار نصب می شود. جنس آن ها معمولا پلاستیکی و مخروطی شکل است و  بهترین نوع پیچ را که باید در اسکوپ کردن سنگ ها به کار برد پیچ گالوانیزه است زیرا در برابر شرایط جوی مقاومت بیشتری از خود نشان میدهد و بهتر است که این پیچ ها بر روی بتونه کار شوند. بد نیست بدانیدکه این  بعد از پیچ و رولپلاک نما، این پیچ ها در ظاهر ساختمان  از فاصله حداقل ۵ متری قابل رویت نیستند.

بند کشی

?بندکشی عملیاتی است که مانع نفوذ آب و رطوبت به لایه های دیوارها و سایرمصالح پوششی می شود، به همین جهت مصالح بندکشی باید از تراکم کافی برخوردار باشد تا بتواند با انبساط کافی مانع نفوذ آب و دیگر مواد مخرب به لایه های مصالح ساختمانی استفاده شده بشود.

نماشویی

?امروزه ساختمان ها با استفاده از مصالح و مواد با کیفیت ساخته می شوند. اما با این حال، برای طول عمر بیشتر نیاز به تعمیرات و نگهداری دارند. کف سابی و نماشویی از کارهایی هستند که باعث می شوند هم عمر ساختمان طولانی تر شود و هم زیباتر و تمیز تر به نظر برسد.

?از دید زیبایی شناختی، هر چه نمای یک ساختمان تمیزتر باشد، آن ساختمان زیباتر دیده می شود.

?گرد و خاک، باران های اسیدی، نور آفتاب و سایر عوامل محیطی باعث تغییر رنگ و تخریب نمای ساختمان و در نهایت تحمیل هزینه های گزاف به شما می شوند.برای جلوگیری از این مشکلات، تنها راه پیش پای شما، استفاده از روش های مختلف نماشویی ساختمان است.

?نما شویی ساختمان، شامل سازه های اصلی، معماری ساختمان، درب ها و پنجره های ساختمان می شود.

به مدیریت : آقای سید آبادی

 

پیچ رولپلاک در نیشابور , بند کشی در نیشابور , نماشویی در نیشابور , اجرای پیچ رولپلاک نمای ساختمان  , پیچ رولپلاک و بند کشی و نماشویی نمای ساختمان سید آبادی  , پیچ رولپلاک چیست ,