Address & Contact

Our Address

تهران،خیابان جمهوری،خیابان 30 تیر،پاساژ نوبهار،طبقه 2،واحد 305

Telephone

چاپ لیبل خرمی

✨طراحی و چاپ و بسته بندی لیبل،جعبه،کارتن و خدمات مهرسازی
?ارزان ترین لیبل کدام است؟

بین لیبل های دیجیتال، لیبل کاغذی به دلیل اینکه بدون پوشش است ارزان ترین و سریع ترین نوع چاپ لیبل محسوب می شود. در هرکدام از لیبل ها، انتخاب برش مستقیم هزینه کمتری از برش نیم تیغ دارد.

?تفاوت برش مستقیم با برش نیم تیغ در چیست؟

در برش مستقیم، لیبل به همراه لایه زیرین خود بصورت کامل بریده می شود ولی در برش نیم تیغ تنها لایه رویی لیبل بریده می شود، لایه زیرین سالم مانده و تمام لیبل های هر صفحه روی لایه زیرین باقی می مانند و شما لیبل خود را بصورت برگه ای مثلا با 60 لیبل چسبیده روی آن که به شکلی بسیار دقیق بریده شده اند دریافت می کنید.

?کدام نوع برش برچسب را انتخاب کنم؟

در صورتی که سایز برچسب های شما کوچک است یا به شکل دایره و اشکال خاص دیگر است تنها انتخاب شما برش نیم تیغ خواهد بود زیرا دقت بسیار بالای برش و توانایی برش در اشکال خاص تنها توسط کاتر پلاتر امکان پذیر است. ولی در صورتی که لیبل های سایز بزرگ و مستطیل شکل دارید با انتخاب برش مستقیم می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

?سریع ترین زمان چاپ لیبل چقدر است؟

سریع ترین زمان چاپ لیبل شما 2 ساعت است که این زمان پس از تایید طراحی شما صورت می گیرد و در صورتی که کار شما نیاز به طراحی دارد و یا طرح ارسالی شما مشکلی داشته باشد زمان آن را نیز باید در نظر داشته باشید.

?پر فروش ترین لیبل چه جنسی است؟

لیبل ها با توجه به کارایی خود مصارف مختلفی دارند ولی به طور کلی لیبل های سلفون و لیبل های پی وی سی شیشه ای بسیار پرکاربرد و محبوب اند.

به مدیریت:حمید سلمانی خرمی

تولید و چاپ برچسب تشکر?

 

تولید و چاپ لیبل بسته بندی?

 

تولید و چاپ لیبل شیشه‌ای?

 

ساخت مهر فوری?

 

طراحی لوگو?

 

طراحی و چاپ جعبه ی بی بی چک?

 

طراحی و چاپ عکاسی صنعتی کرم مرطوب کننده?

 

طراحی و چاپ جعبه ضد درد ویشکا?

 

طراحی و چاپ جعبه پودر رختشویی?

 

طراحی کارتن میوه?

 

طراحی کارتن بیسکویت?

 

تولید پلاک چرمی برای البسه بافتنی?

 

جا سوئیچی?

 

 

 

چاپ , خدمات چاپی , چاپ لیبل , طراحی و چاپ , بسته بندی , مهرسازی , چاپ جعبه و کارتن , انواع خدمات چاپی در تهران , چاپ لیبل خرمی در تهران , انواع برچسب , جنس انواع لیبل , برش برچسب , چاپ لیبل در تهران ,