چاپ و پخش کاغذ دیواری سه بعدی سپنتا هنر

✳️کاغذ دیواری‌ های سه بعدی یا پوستر دیواری سه بعدی همان پوستر دیواری است ، که به دلیل داشتن طرح سه بعدی اصطلاحا کاغذ دیواری سه‌ بعدی می گویند.

?کاغذ دیواری‌‌‌ های سه بعدی در طرح های بسیار متنوعی طراحی و تولید و عرضه می شوند و همین امر نیز باعث شده تا این دسته از محصولات برای هر نوع سلیقه ای گزینه های زیادی را داشته باشد.

✳️کاغذ دیواری‌‌ های سه بعدی‌ را می توان در اتاق خواب، اتاق کودک، سالن پذیرایی، محل کار، اتاق نوجوان، فضاهایی مانند کافی شاپ و… نصب و استفاده نمود.

?ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی

?کاغذ دیواری سه بعدی در مقایسه با کاغذ دیواری تفاوت هایی دارد؛ کاغذ دیواری های سه بعدی در ایران تولید می شوند ( کاغذ و جوهر وارداتی و باکیفیت بالا هستند)، در ابعاد دلخواه طراحی و تولید می شوند، رنگ بندی های مختلفی را شامل می شوند، کیفیت و قیمت های مختلفی دارند که می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود بهترین ها را انتخاب کنید.

?کاغذ دیواری های سه بعدی با جنس الیاف طبیعی قابلیت شستشو دارند، جنس های مختلفی مثل چرم ، الیاف طبیعی ، کتان ، مات و براق را شامل می شوند، نمای برجسته و سه بعدی دارند که با تکنیک های طراحی و خطای دید ایجاد شده و واقعی نیست.

?حتی می توانید عکس دلخواه، عکس کودک، عکس عروسی و ….. را بر بر روی پوستر دیواری چاپ و آن را بر روی دیوار خانه نصب کنید. در ادامه به توضیحات بیشتر و برسی دقیق تر می پردازیم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

به مدیریت : علیرضا قسم همدانی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

 

چاپ و پخش کاغذ دیواری سه بعدی سپنتا هنر در تهران , کاغذ دیواری سه بعدی , کاغذ دیواری , چاپ کاغذ دیواری  , قیمت کاغذ دیواری سه بعدی , پوستر دیواری سه بعدی , انواع کاغذ دیواری سه بعدی ,