Address & Contact

Our Address

بابلسر ، میاندشت

Telephone

چاپ پارچه و کاغذ دیواری سپهری 

? انجام امور چاپ و تبلیغات ( چاپ پارچه ، کاغذ دیواری ، بک لایت ، کنواس و … )

? چاپ سپهری ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

? با کادری مجرب در زمینه طراحی

? دارای دستگاههای بروز و پیشرفته روز دنیا

? استفاده از متریال مرغوب با ماندگاری بالا

? پوستر دیواری یکی از پر طرفدارترین پوشش های مخصوص دیوار محسوب میشود که البته بر خلاف کاغذ دیواری تنها بخشی از دیوار را میپوشاند و جلوه ظاهری بسیار زیبایی را نیز پدید می آورد. البته امکان استفاده از پوستر دیواری برای بخش های مختلف منزل نیز وجود دارد اما مطمئنا استفاده از طرح های یکسان و یکنواخت جلوه ظاهری بسیار بدی را ایجاد میکند. شاید شما از جمله افرادی باشید که علاقمند به چاپ پوستر دیواری با طرح دلخواه هستید و باید بگوییم امروزه امکان چاپ پوستر با هر گونه طرح های دلخواه مشتری فراهم شده است. میتوانید هر گونه طرح و متن دلخواه که تمایل دارید بر روی پوستر چاپ شود را به چاپخانه بدهید تا این طرح ها بر روی پوستر پیاده سازی و چاپ شوند. در چاپ پوستر دیواری با طرح دلخواه همچنین میتوانید آنچه در ذهن دارید را به چاپخانه توضیح داده و در نهایت آنچه مد نظر شما میباشد را بر روی پوستر چاپ کنند.

?زیبایی منحصر به فرد منزل خود را به ما بسپارید?

? چاپ کاغذ دیواری سفارشی در حقیقت تصویر یا طرحی است که طبق سفارش شما براساس اندازه، طرح و رنگ دلخواه شما بر روی جنس سفید و خام کاغذ دیواری چاپ شده و به روش کاغذ دیواری های استاندارد قابل نصب می باشند. در کاغذ دیواری سفارشی با طرح هایی مانند : شهر، جنگل، دریا، پرتره و … کیفیت چاپ بسیار مهم می باشد چرا که حس وجود منظره ای دلنشین در منزل و محل کار را به شما القا می کند و همچنین این تصاویر می بایست نسبت به نور مقاوم بوده و قابل شستشو باشد.

? با چاپ دیجیتال پارچه می‌توان بر روی انواع ‏پارچه با جنس‌های ساتن، مخمل، کتان و … در ابعاد مختلف با طرح‌ها و تصاویر دلخواه را چاپ کرد.

? مزایای چاپ پارچه

  • خشک شدن جوهر با سرعت بالا
  • دارای قابلیت پشت نور شدن برای استفاده در تابلوهای پشت نور
  • چاپ سه بعدی و برجسته
  • مقاوم در برابر عوامل محیطی از قبیل باد، باران، نور آفتاب و …
  • انعطاف پذیری بالای جوهر یووی در برابر ترک خوردن
  • کم بو و دوستدار محیط زیست
  • عدم نیاز به روکش خاص متریال جهت چاپ یووی
  • چاپ بدون محدودیت رنگی با رنگ‌های واضح، شفاف و زنده
  • ضد آب و قابل شستشو بودن چاپ سابلیمیشن
  • ماندگاری، کیفیت، دقت و سرعت بالای چاپ
  • دارای رزولوشن بالا پس از تثبیت رنگ
  • چسبندگی زیاد پارچه های پشت چسبدار
  • حفظ بافت صاف و نرم و اصلی پارچه
  • چاپ با قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • سطح چاپ شده صاف و یکدست

 

 

مدیریت : آقای مجید سپهری

 

 

 

 

 

 

 

اجرای تابلو

 

اجرای پرده

?از چندین سال پیش پرده چاپی به عنوان نوعی از پرده در بازار بود ولی به دلیل کیفیت پایین چاپ از استقبال خوبی برخوردار نبود ولی با پیشرفت تکنولوژی چاپ و چاپ تصاویر با کیفیت بالا بر روی پرده استقبال خوبی از پرده چاپی شد. پرده چاپی دارای تنوع بسیار زیادی بوده و پاسخگوی تمام سلیقه ها می باشد. پرده چاپی برای مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و می توانید برای منازل و ادارات و شرکت ها از انواع مناسبی از پرده چاپی استفاده نمایید.

?بر روی انواع پرده ساده تصاویر زیبا با استفاده از رنگ های متنوعی استفاده می شود. چاپ پرده را می توان بر روی انواع پرده با جنس های مختلفی انجام داد، پارچه مخمل، حریر و هازان و تمامی پرده ها با جنس های مختلف قابلیت چاپ را دارند.

?مزیت خرید پرده چاپی?

شما هنگامی که تصمیم به خرید پرده چاپی می گیرید می توانید از میان تعداد زیادی از طرح های موجود خرید پرده چاپی را انجام دهید. می توان نقش های سنتی و یا طرح های سه بعدی را بر روی پرده چاپ نمود. و یا می توان انواع طرح های مناظر طبیعی و یا گلهای سه بعدی و تصاویر کودکانه را بر روی پرده چاپ نمود و در کل هر تصویری که به آن علاقه داشته باشید را می توانید بر روی پرده چاپی برای چاپ سفارش دهید. چاپ تصاویر اختصاصی بر روی پرده از جمله مزایای استفاده از پرده چاپی می باشد. برای مثال می توانید برای اتاق فرزندتان تصویری از فرزند خود را بر روی پرده سفارش چاپ بدهید و از آن لذت ببرید. همچنین استفاده از تصاویر درشت و سه بعدی که بر خلاف پرده های معمولی بدون تکرار میباشد خود زیبایی خاصی به فضا بخشیده و آنرا مدرن جلوه میدهد.

?برای خرید پرده چاپی توجه داشته باشید که از جنس مناسب و رنگ هایی با کیفیت بالا استفاده نمایید تا پرده ای زیبا داشته باشید.?

?در محل های اداری هم می توانید تصویر لوگوی شرکت خود را بر روی پرده چاپ کنید و به عنوان پرده چاپی در شرکت و یا اداره و یا محل کار خود نصب نمایید.

 

?قیمت پرده چاپی?

امکان چاپ هر گونه تصویری بر روی پرده چاپی وجود دارد و این پرده می تواند محیط زندگی شما را شیک و مدرن جلوه داده و علاوه بر این، شما می توانید بدون پرداخت هزینه های بالا، پرده چاپی را با قیمت مناسبی خریداری نمایید و از زیبایی آن لذت ببرید.

?ابعاد پرده چاپی?

در حال حاضر پرده های چاپی در قواره های ۳x1.5 متر عرضه می شود که در حالت چین دار عرض ۹۰ تا ۱۱۰ سانتیمتر را میپوشاند. همچنین بر حسب نیاز میتوان از ارتفاع یا عرض آن کم کرد و به ابعاد دلخواه مشتری چاپ و. دوخت انجام شود.

 

اجرای کاغذ دیواری

 

 

چاپ روی پارچه , دستگاه چاپ روی پارچه , بهترین روش چاپ روی پارچه , انواع چاپ روی پارچه , قیمت چاپ روی پارچه مخمل , چاپ روی پارچه با اتو , چاپ روی پارچه نخی , قیمت چاپ عکس به صورت پوستر , چاپ پوستر با عکس دلخواه , طرح کاغذ دیواری روی بنر , چاپ پرده , چاپ کاغذ دیواری , چاپ بک لایک , چاپ کنواس , چاپ انواع پارچه , مخمل , هازان , مازراتی , ساتن , حریر ,