Address & Contact

کابینت دیزاین

?ساخت انواع مصنوعات چوبی با بهترین برند و کیفیت

?اجرا و طراحی انواع کابینت

?ساخت انواع کمد،تخت خواب،درب اتاق

❇️ساخت کابینت

?هر چه سیستم داخلی آشپزخانه شما زیبایی بیشتری داشته باشد در نمای کلی خانه تاثیرگذارتر خواهد بود و آشپزخانه‌ها جزو پر کاربرد ترین قسمت های هر خانه هستند و محور اصلی خانه به نحوی آشپزخانه آن است و در قسمت آشپزخانه هم مهمترین عنصری که وجود دارد کابینت ها هستند و در نگاه اول هر مخاطبی در فضای آشپزخانه متوجه کابینت ها و مدل آن ها می‌شود پس باید دقت زیادی در خرید کابینت ها به خرج دهید.

?کابینت ها با توجه به متریالی که در ساخت آن ها به کار می رود انواع مختلفی دارند که هر نوع از آن ها متناسب با سبک خاصی از آشپزخانه می باشد و شما می توانید با توجه به بودجه ‌ای که در اختیار دارید و فضایی که در دسترس شما می باشد و همچنین سبک اصلی دکوراسیون خانه نوع کابینت و مدل آن را انتخاب کنید.

?کابینت هایی که از چوب در ساخت آنها استفاده شده است، با طراحی های زیبایی که دارند می‌توانند آشپزخانه شما را به شکل اصیل و قدیمی و البته زیبا تبدیل کنند.

❇️کمد دیواری

?کمدهای دیواری روکش چوب و تمام چوب با دوام و مرغوب می باشند و با توجه به امکان ایجاد کشو، قفسه، آویز و کانتر می توان نهایت استفاده را از فضا کرد.

?کمد دیواری‌ها به گروه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند. کمد دیواری بر اساس نوع در آن به کمد با در‌های لولایی و کمد با درهای ریلی یا کشویی تقسیم می‌شود. نوع لولایی از دیرباز مورد استفاده بوده ولی این روزها با کوچک شدن خانه‌ها و اتاق‌ها نوع ریلی به علت اشغال کمتر فضا، مورد توجه بیشتری است.

?کمد دیواری در سبک‌های مدرن و کلاسیک ساخته می‌شوند که سبک مدرن به دلیل سادگی و کارایی بیشتر پرطرفدارترین مدل کمد دیواری جدید اتاق خواب است.

به مدیریت:مهزیار قلی نژاد

 

 

 

صنایع چوبی در بیرجند , سرویس آشپزخانه ,  کابینت , کمد دیواری  , سرویس خواب کودک  , قیمت کابینت در خراسان جنوبی , قیمت کمد دیواری , انواع کابینت , کابینت ممبران , کابینت هایگلس , کابینت دسینگ , صنایع چوبی دسینگ در بیرجند , جاکفشی , میز تلویزیون , میز تحریر ,