⚡️تولید کننده،فروشنده و پخش کننده درب های ضد سرقت،داخلی،چوبی،لابی و ورودی 
⚡️سازنده انواع درب های ساختمانی داخلی: ضد سرقت HDF – HPL – PVC – MDF – ABS و کمد دیواری و ….
⚡️انواع درب های ساختمانی 8 میل،5 میل،ملامینه و ضد آب 

✳️ویژگی‌‌‌های درب ضد سرقت 

?در داخل درب‌‌‌های ضد سرقت از یک ورق فلزی محکم استفاده می‌شود که مانع از هر نوع ورود و نفوذ سارقان میگردد.

?برخلاف درب‌‌‌های معمولی درب‌‌‌های ضد سرقت از یک نقطه به چهارچوب متصل نشده و با بهره گیری از قفل‌ها و ساختار گاو صندوق‌ها، درب‌‌‌های ضد سرقت از چندین نقطه به چهارچوب متصل میشوند که این خود از ویژگی‌‌‌های منحصر به فرد درب‌‌‌های ضد سرقت میباشد.

?درب‌‌‌های ضد سرقت دارای عایق صوتی میباشند.

?نصب آسان درب‌‌‌های ضد سرقت باعث شده است که در انتهای عملیات ساخت و ساز اقدام به نصب درب‌‌‌های ضد سرقت شود که این خود باعث میشود کمترین آسیب به درب وارد شود.

?ساختار درب‌‌‌های ضد سرقت به گونه ای میباشد که بعد از نصب در چهارچوب غیر قابل اهرم کردن می‌باشند.

?در اطراف درب‌‌‌های ضد سرقت از یک نوار یا زه لاستیکی به منظور جلوگیری از ورود گرد و خاک و همچنین جلوگیری از ورود سرما و گرما و اتلاف انرژی استفاده شده است.

?در ساخت درب‌‌‌های ضد سرقت از سنگ پشم نسوز هم برای جلوگیری از حریق استفاده میشود که عایق حرارت میباشد ساخت این درب‌ها به گونه ای باید باشد که با رعایت استاندارد‌‌‌های لازم در هنگام آتش سوزی مانع از ورود و کمک رسانی نیروهای امدادی نگردد.

?قفل درب‌‌‌های ضد سرقت دارای ۱۱ زبانه هستند که در سه جهت مختلف عمل می‌کنند.

?ضخامت ورق به کار رفته در درب ضد سرقت بیش از یک میلی متر است که خود گویای امنیت و استحکام این نوع درب هاست 

?دیر خراب شدن درب و ابزار یراق آن 

?زنگ اضافی و دوربین چشمی‌که در داخل خود درب قرار گرفته است.

?روکش‌‌‌های متنوع از جنس‌‌‌های مختلف 

?ضد آب بودن 

?درب‌های ضد سرقت به شیوه‌ای ساخته می‌شوند تا بهترین مقاومت را در برابر هر نوع فشار خارجی داشته باشند. ساخت درب‌ها به شیوه‌های مختلفی صورت می‌گیرد اما به طور کلی دارای یک ترکیب ثابت هستند. اغلب این درب‌ها از لایه‌های محکم فلز و چوب تشکیل شده‌اند. به همین دلیل است که سارقان نمی‌توانند آن‌ها بشکنند یا رویشان برش و شکستگی ایجاد کنند.

✳️درب ای بی اس چیست؟

?درب ای بی اس یکی از درب هایی است که اکثرا برای درب ورودی ، سرویس بهداشتی و حمام استفاده می شود. صنعت چوب عمارت این محصول را با بهترین کیفیت عرضه می کند تا شما عزیزان چندین سال از آن استفاده کنید.

✳️درب ضدآب 

?این درب با کلاف روس و ام دی اف ۳ تا ۶ میل ساخته می شود و در آخر کار با نوعی روکش ABS که ترکیبی از پلاستیک است،برای عایق بودن صدا و رطوبت، کاور می شود.

?به دلیل آنکه اکثر مردم آپارتمان نشین شدند و سرویس بهداشتی و حمام داخل آپارتمان قرار می گیرد و درب های معمولی ضد آب نیستند به همین دلیل از این درب استفاده می کنند.این درب در برابر رطوبت مقاوم است اما چهارچوب آن باید رنگ شده باشد تا زنگ نزند.

✳️روکش درب 

?بهترین و مرغوب ترین درب ضد آب با روکش pvc است که به نام لمینت در صنعت این درب شناخته می شود.بعد از روکش pvc از نوعی ورق به نام های کرم چرم، کرم H، سفید چرم، سفید H که نیاز به روکش ندارد استفاده می شود.طرح و رنگ درب بنابر سلیقه ی شما عزیزان اجرا می شود.

✳️مراحل ساخت درب 

?استفاده از درب خام 
?استفاده از رزین برای ساخت 
?استفاده از روکش 

✳️ویژگی ها 

?کاملا ضد آب ضد رطوبت 
?مناسب برای استفاده در سرویس بهداشتی و حمام
?استفاده از رزین در ساخت درب 
?عایق صدا

✳️درب اچ پی ال 

?اچ پی ال (HPL) ورقه ای است مرکب از چندین لایه ساخته شده از الیاف (هماننده کاغذ ) آغشته به رزین های عمل کننده در گرما (گرمای سخت ) که تحت تاثیر حرارت و فشار 5 مگاپاسکال به هم چسبیده باشد . در ساخت ورق های فرمیکا یا همان اچ پی ال (HPL) از کاغذ کرافت ، کاغذ دکوراتیو ،رزین فنلیک و رزین ملامین استفاده می شود.

?درب اچ پی ال یا ملامینه از جمله درب‌های روکشی می‌باشد که ورق رویه آن HDF است که بر روی آن یک ورق نازک از کاغذ کرافت پرس شده است. پس نام بهتر برای این نوع درب های روکشی ، اچ دی اف ملامینه یا به اختصار درب اتاقی ملامینه است. در این نوع درب‌ها ، معمولا کل درب از HPL ساخته نمی‌شود و فقط سطح روی درب ملامینه است.

?اچ پی ال دارای مقاومت رطوبتی و حرارتی است و اگر ملامینه بر روی ورق HDF با ضخامت 5 میلیمتر و فشردگی 920 قرار گیرد، در برابر ضربه نیز مقاومت بالایی خواهد داشت. درب ملامینه نسبت به درب HDF و درب MDF کم هزینه تر می باشد. زیرا درب ملامینه به علت داشتن روکش ملامینه دیگر نیازی به رنگ شدن ندارند و درنتیجه اضافه بهای رنگ شدن درب از این نوع درب‌ها کسر می گردد.

?به علت سرعت بالای تولید درب ملامینه در پروژه‌های انبوه سازی از درب اتاقی ملامینه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته این را نیز باید در نظر داشت که در مقابل مزیت کم هزینه‌تر بودن و سرعت بالای ساخت این نوع درب معایبی نیز دارد که نمی توان از آن چشم‌پوشی کرد.

✳️مزایای دربهای اچ پی ال :

?مقاومت بالای رطوبتی 
?مقاومت حرارتی اچ پی ال (HPL)

✳️موارد استفاده از درب داخلی HPL :

?درب های چوبی ساخته شده از hdf و روکش شده با hpl، یا همان درب چوبی hdf ملامینه، به سبب مقاومت رطوبتی بسیار بالا و دیگر خواص این روکش، به هیچ عنوان بر اثر رطوبت و سایر عوامل آسیب نمی بیند و چنانچه از رنگ مرغوب برای نقاشی آن استفاده شود، رنگ آن سالها ثابت و بدون تغییر خواهد ماند.

?با توجه به ویژگی هایی که این روکش به درب می دهد و از آن جمله می توان به مقاومت بالا در برابر ضربه پذیری آن اشاره کرد، در صورتیکه سایر نکات نیز در تولید رعایت شود امکان استفاده از آن برای درب ورودی بوجود می آید.

?اما با توجه به نیاز امروزه بازار و ویژگی هایی که درب ورودی واحد های آپارتمانی بایستی داشته باشند عمده انتخاب مشتریان درب های ضد سرقت است، بنابراین بیشترین استفاده و بهترین گزینه برای مصرف درب های چوبی HPL، دربهای داخلی و درب اتاقی و سرویس می باشد.

?همچنین به علت اختلاف ۲ میلی متری ضخامت نئوپان نسبت به MDF درب ABS از استحکام بیشتری برخوردار خواهد شد.

✳️درب HDF

⚜️HDF مخفف کلمات High density fiberboard می باشد. اچ دی اف نوعی تخته فیبر است که به روش خشک تولید می شود و چگالی آن بالای 800 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد.

⚜️ورق اچ دی اف در پشت و روی تخته های چوبی پرس می شود، در کارخانه های تولید کننده درب، ورق اچ دی اف را به وسیله دستگاه ممبران با PVC نیز روکش می کنند و درب های با نام درب پی وی سی و یا درب اچ دی اف روکش پی وی سی به بازار عرضه می کنند. قیمت درب اچ دی اف به نسبت ارزان تر از دربهای دیگر میباشد.

⚜️درب اچ دی اف از پرفروش ترین محصولات درب داخلی ساختمان می باشد.

⚜️درب اچ دی اف معمولا برای اتاق خواب و سرویس بهداشتی استفاده می شود اما به دلیل چگالی ورق اچ دی اف برای درب ورودی ساختمان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

 

 

 

تولید کننده درب های ضد سرقت , فروشنده درب های ضد سرقت , پخش کننده درب های ضد سرقت , تولیدکننده درب های داخلی , تولیدکننده درب های چوبی , تولیدکننده درب های لابی , تولیدکننده درب های ورودی , سازنده انواع درب های ساختمانی , سازنده انواع درب های داخلی , سازنده انواع درب های ضد سرقت , HDF , HPL , PVC , MDF , ABS , کمد دیواری , درب های ساختمانی 8 میل , درب های ساختمانی 5 میل , درب های ساختمانی ملامینه , درب های ساختمانی ضد آب , ,قیمت انواع درب های ساختمانی , صنعت درب عمارت , درب های ضد سرقت نوری , درب ضد سرقت در شهریار , تولید و فروش درب های چوبی در شهریار , تولید و فروش درب ضد سرقت در شهریار ,