کارخانه تولیدی صنایع چوب خزر

✅واردات چوپ نراد روسی و فروش چوب نراد به صورت کلی و جزئی

✅خدمات شامل : زهوار ، قرنیز ، چوب زیرپایی ، چوب زیرکاری ، چوب قالب بندی و دست انداز و جام

چوب نراد چیست؟

?این چوب وارداتی بوده که به رنگ سفید تا سفید مایل به کرم قهوه‌ای مایل به‌صورت، راست تار و دارای نقشی زیبایی است. چوبی است سبک، نرم و کم دوام و کار با آن آسان است.

?نراد یک نمونه از ۴۰ نمونه‌های درخت کاج هست. نراد یکی از درختانی است که  مانند درخت کاج جزء مهم‌ترین درختان برای تهیه چوب روسی به‌حساب می‌آیند. این درخت جزوه گونه درختان نرم چوب به‌حساب می‌آیندبرگ درخت نراد سوزنی است و این برگ‌ها در تمام فصل‌های سال سبز هستند از این چوب‌ها برای مصارف گوناگونی مانند کاغذ سازی، ساخت پالت، مبلمان سازی، درب و پنجره چوبی، کف پوش و دیوار پوش، ساخت فریم ساختمان، دکوراسیون داخلی و خارجی و…  استفاده می‌شود.

?این چوب فاقد درون چوب مشخص و به رنگ سفید مایل به قرمز، فاقد مجاری صمغی، راست تار، سبک، واکشیدگی و همکشیدگی کم، قابلیت ترک خوردن کم هنگام خشک شدن، بسیار خوش کار، سنباده خوری خوب، میخ خوری و پیچ خوری عالی هستند

?این چوب به علت سبکی و ضریب الاستیته بالا از بهترین چوبها برای اسکلت ساختمان هاست. الیاف بلند و خمیر سفید آن در کاغذسازی مصرف فراوان دارد. در ایران این چوب غالبا در صنایع مبلمان استفاده می شود.

?این چوب به علت خاصیت ارتجاعی و استحکام آن چوب مورد علاقه نجاران میباشد

به مدیریت: مهندس شهاب ابوالقاسمی

 

 

 

 

 

کارخانه تولیدی صنایع چوب خزر در نوشهر مازندران , تولیدی صنایع چوب  , زهوار , قرنیز ،, چوب زیرپایی, چوب زیرکاری . چوب قالب بندی ,دست انداز ,