Address & Contact

Our Address

مشهد ،مصلی7 ،سه راه اول ، دست راست ، پلاک 7 ، واحد 7

Telephone

کارخانه تولیدی چای خطیب و چای شادزی

☕️چای یکی از پر طرفدارترین نوشیدنی‌های دنیاست که در بین ایرانیان از ارزش و اهمیت خاصی برخوردار است و معمولاً ایرانیان بعد از مصرف غذا از این نوشیدنی‌ استفاده می‌کنند

☕️این نوشیدنی گرم بدلیل اینکه آرامش‌بخش است و خستگی را از تن بیرون می‌کند، طرفداران زیادی دارد. لذت نوشیدن چای وقتی بیشتر می‌شود که بدانید این نوشیدنی سالم و پرطرفدار خواص درمانی هم دارد، از بسیاری بیماری‌ها پیشگیری می‌کند و برای سلامت مفید است

?فواید چای :

✳️چای برای بیماران قلبی مفید است و از بروز لخته‌ در خون که موجب بروز حمله‌های قلبی و سکته‌های مغزی می‌شود، پیشگیری می‌کند، البته چای به هضم غذا نیز کمک می‌کند.

✳️چای به دلیل داشتن کافئین از بروز خستگی پیشگیری می‌کند همچنین این نوشیدنی آرامبخش است و می‌تواند سردرد ناشی از خستگی روزانه را از بین ببرد. چای سرشار از آنتی اکسیدان است که از بروز سرطان پیشگیری می‌کند.

✳️چای دارای ۵۰ خاصیت است که از مهمترین آنها می‌توان به ضد درد، ضد آمیب، ضد آلزایمر، ضد آرتریت، ضد تصلب شرایین، ضد باکتری، ضد سرطان، ضد افسردگی، ضد قند خون، ضد التهاب، آنتی اکسیدان، ضد اسپاسم، ضد ویروس، قابض، مقوی قلب، محرک سیستم عصبی مرکزی، ادرار آور، محافظ کبد، کاهنده پرفشاری خون، محرک قدرت ایمنی بدن، کاهش دهنده‌ چربی خون و کاهش دهنده‌ تری گلیسریدها اشاره کرد.

?خواص و فواید شگفت انگیز چای سیاه برای زیبایی پوست و مو و تناسب اندام

⚜️بهبود سلامت قلب :

?قلب یکی از حیاتی ترین اندام ها است و با پمپاژ خون اکسیژن دار ، اکسیژن را به اندام ها و سلول ها می رساند و به از بین بردن دی اکسید کربن از اندام ها و سلول ها کمک می کند. چای سیاه برای بهبود سلامت قلب به ویژه به دلیل حضورفلاون مفید است. دانشمندان یافته اند که نوشیدن بیش از 3 یا برابر 3 فنجان چای سیاه روزانه می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد.

⚜️کاهش ریسک سرطان تخمدان از خواص چای سیاه:

?سرطان بیماری مهلکی است که تا به حال جان میلیون ها نفر را گرفته است. برای کاهش خطر ابتلا به سرطان، به ویژه سرطان تخمدان، نوشیدن چای سیاه را آغاز کنید.

⚜️کاهش ریسک دیابت از خواص چای سیاه:

?بیش از 29 میلیون نفر در آمریکا دیابت دارند و حدود 30 درصد از افراد مبتلا به دیابت نوع 2 هستند. این اختلال متابولیک حاد باید در مراحل اولیه درمان و یا حتی پیشگیری شود. دانشمندان دریافته اند که نوشیدن چای می تواند به کاهش خطر دیابت نوع 2 کمک کند تا بدن را نسبت به انسلولین حساس تر و از اختلال عملکرد سلول بتا جلوگیری کند

⚜️بالابردن ایمنی از خواص چای سیاه:

?چای سیاه غنی از آنتی اکسیدان ها است که به تغذیه رادیکال های آزاد اکسیژن کمک می کنند. رادیکال های اکسیژن تمایل دارند دی ان ای را تغییر دهند و عملکرد سلول عادی را مختل کنند. این می تواند منجر به التهاب و فعال سازی مسیرهای التهابی شود که به نوبه خود می تواند بدن را در حالت استرس قرار دهد. چای سیاه به بیرون ریختن رادیکال های اکسیژن کمک می کند در نتیجه به بازیابی سلول وعملکرد بدن کمک می کند و ایمنی را افزایش می دهد.

⚜️کاهش خطر سنگ کلیه با مصرف چای سیاه:

?سنگ کلیه بسیار دردناک و شایع است. این امر ناشی از افزایش دفع مواد تشکیل کریستال مانند ادرار، کلسیم و اسید اوره است. خوشبختانه، نوشیدن چای سیاه می تواند خطر تشکیل سنگ کلیه را تا 8 درصد کاهش دهد.

به مدیریت : آقای محمود خطیب باشی

 

 

 

 

 

 

کارخانه تولیدی چای خطیب و چای شادزی در مشهد , تولیدی چای در مشهد  ,  چای خطیب , چای شادزی  ,قیمت چای , بهترین چای , فواید چای ,