کارخانه تولید سبد میوه بهین پلاست،بهترین قیمت و کیفیت

مژده به تمام باغداران و باربارکنان و میدان داران محترم،

فروش و پیش فروش انواع سبدهای تک رج و دورج مخصوص انار سبد تک رج سردخانه ای بزرگ ۱۵ تایی و ۱۲ تایی سبد تک رج سردخانه ای متوسط ۱۵ تایی و ۱۲ تایی سبد تک رج سردخانه ای کوچک ۱۵ تایی و ۱۲ تایی سبد تک رج میدوونی طرح ترک بزرگ و متوسط سبد دورج سردخانه ای بزرگ (پاکستانی) ۱۵ تایی سبد دورج سردخانه ای متوسط (شمامی) ۱۵ تایی سبد دورج سردخانه ای متوسط ۱۲ تایی سبد ۱۴ کیلویی سردخانه ای رنگی تمامی سبدها با درپوش هستند، تمامی سبدها در رنگهای ،آبی ،سبز فسفری ، زرد ، قرمز ، مشکی ، میباشند

 

 

تولید و فروش سبدهای ۲۰ کیلویی(حمال) ،سبدهای نشکن، بهترین رنگ ، بهترین کیفیت

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

تولید سبد مخصوص بسته بندی آلوچه و زردآلو نوبرانه

انتهای تولید، پایان کار نیست

? تولید انواع سبد میوه در ابعاد و رنگ های مختلف، سبدهای مخصوص بسته بندی انار برای صادرات و بازارهای داخلی و سردخانه. سبد ۱۴ و ۱۶ و ۱۸ و دوردیف مخصوص گوجه سبد تک ردیف و دو ردیف مخصوص شمام وطالبی و جانا و….. سبد ۵ کیلویی و ۸ کیلویی مخصوص زردآلو سبد ۴ و ۵ کیلویی مخصوص انگور سبد ۷ کیلویی مخصوص خرما

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

تولید انواع سبدهای ۵ و ۸ کیلویی مخصوص زردآلو و سیب گلاب
در رنگهای مختلف، و بهترین کیفیت

 

 

 

? تولید سبد 5 کیلویی ویژه زردآلو

? سبد سیب ، هلو ، آلوچه و …

? سبد تک رگ ملون ، شمام ، جانا ، طالبی

?تولید سبد میوه بهین پلاست?

? سبد تک ردیف 12 تایی (مربعی) یا 4 کیلویی

? سبد تک ردیف کوچک مخصوص انار ریز

? سبد انار متوسط یا 5 کیلویی

? سبد 6 کیلویی یا سبد انار بزرگ


?بهین پلاست با استفاده از بهترین مواد اولیه به همراه برترین تکنولوژی روز دنیا و دانش فنی محصولی کاملا متمایز و با کیفیت را به شما ارائه خواهد داد. ? 
? ارسال کلیه سفارشات در کوتاهترین زمان، بالاترین کیفیت، با قیمتی مناسب ?

? تولید سبد میوه بهین پلاست

? یکی از فاکتورهای مهم در تولید سبد میوه، طراحی ظاهری این محصولات می باشد که در آن پارامترهایی چون وزن مخصوص، استحکام کششی، استحکام ضربه، خواص گرمایی و … مد نظر قرار می گیرد.

? در پروسه ساخت این محصولات توجه به وزن قطعه نهایی، طراحی قالب و انتخاب دستگاه تزریق مناسب از نظر سایز دستگاه و سرعت آن از موارد مهم به شمار می آیند. همچنین انتخاب نوع مواد پلاستیکی و رنگ های افزودنی در این راستا تاثیرگذار خواهد بود.

? هنگامی که صحبت از تولید سبد میوه به میان می آید، انتخاب دستگاه تزریق مناسب به عنوان بزرگترین چالش مطرح می گردد.

? مدت زمان سیکل تولید، قدرت تولید، ثبات در دراز مدت، جنس سیلندر و مارپیچ دستگاه به دلیل استفاده از مواد ضایعاتی، قدرت تایبار ها به دلیل نیاز به فشار بالا در تولید سبد میوه و مواردی از این دست در صرفه اقتصادی تولید این محصولات پرطرفدار و نیز پایین نگه داشتن قیمت تمام شده ی آن تاثیر به سزایی دارد.

✅چشم انداز بهین پلاست✅

مدیران بهین پلاست نیریز تلاش میکنند روند رو به رشد خود را ادامه بدهند، و محصولات متنوع و با کیفیت همراه با قیمت تمام شده، مناسب و رقابتی رابه بازار عرضه نمایند و با ورود به گروههای دیگر مانند لوازم خودرو،لوازم آشپزخانه، اسباب بازی و … به عنوان یک تولید کننده برتر ایرانی گامی بزرگ در صنعت پلاستیک در داخل و خارج از کشور بردارد.

 

 

مدیریت:آقایان محمد حسن محمدی و مهدی صداقت

 

 

ارتباط با ما : 

09173326711

09173328613





کارگاه تولید سبد میوه , خط تولید کامل سبد میوه , تولید سبد میوه , فیلم تولید سبد میوه ,