کارخانه ساخت ریل صنعتی پدیده در تهران

❇️ساخت انواع دستگاه های صنعتی از جمله:?
دستگاه پرکن مایعات

دستگاه پرکن مایعات در چند غالب که بسته به نوع ماده و یا غلظت آن طبقه بندی می شوند که این امر در مکانیسم های پرکردن آنها و یا متریالی که برای آن دستگاه استفاده می شود تاثیر دارد . مکانیسم های پر کردن در دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک به سه دسته پمپی ، سیلندر پیستونی و ثقلی تقسیم می شوند که کاربرد هر یک متفاوت است.

پرکن خطی

سیستم ثقل دستگاه پرکن مایعات رقیق برای مواد رقیق همچون آب ، دوغ ، انواع عرقیجات ، تینر ، الکل و از این دست مایعات کاربرد دارد .سیلندر پیستون و پمپ را هم در مواد رقیق و هم در مواد غلیظ می توان استفاده نمود.اما در این میان سیلندر پیستون به دلیل دقت بالای پرکردن و تلرانس خطای پایین از محبوبیت بیشتری برخوردار است که البته این امر در قیمت تمام شده دستگاه تاثیر خواهد داشت .

❇️ریل
 طراحی و ساخت انواع ریل‌های ترافیک رفت و برگشتی و مستقیم و ایرکانوایر و کاموایر زمينی و ریل بارگیری و انبار برای تمامی خطوط

دستگاه درب بند

امروزه با پیشرفت صنعت و ماشین آلات، دستگاه و ماشین های جدیدتری برای راحتی هرچه بیشتر بشر اختراع و تولید شده اند. و به مرور زمان بسیاری از کارها و امور ساده که روزی توسط انسان انجام می شد به دستگاه سپرده شد تا این کارها با دقت و کیفیت بهتری انجام داده شود ، مانند بستن درب انواع قوطی و بطری و غیره که روزی به صورت دستی انجام می شده است . دستگاه های درب بند که انواع مختلفی دارد به صورت دستی ، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک تولید شده اند تا پاسخگوی نیازهای متفاوت در صنعت باشند.

 

دستگاه لیبل زن

دستگاه لیبل زن در واقع یک نوع پرینتر(لیبل پرینتر) است که از آن روی لیبل برای چاپ کردن حروف ، بارکد و اعداد ، با استفاده از هد حرارتی موجود در آن استفاده می شود. هد حرارتی موجود در دستگاه لیبل زن عمل چاپ را به وسیله ی لیبل حرارتی انجام می دهد. دستگاه لیبل شامل قطعات بسیار مهمی و اصلی می باشد. این قطعات عبارت اند از : مین برد، هد حرارتی یا ترمال هد ، غلطک فید، موتور فید ، نگهدارنده ی ریبون و نگهدارنده ی لیبل .

لیبل پشت چسب

به مدیریت:آقای مهندس امینی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

مونو بلوک
ردیف کن بطری
شرینگ اتومات
تری بلوک
ریل بارگیری plc
کانوایر چرخشی
ایر کانوایر

ریل تغذیه شیشه

ترافیک مستقیم

ترافیک رفت و برگشتی
فروش دستگاه‌های بسته بندی خطوط تولید مایعات

 

??? فروش لوازم مصرفی تولید از قبیل چسب opp icat و زاتکس هلند و نیکولی نی

 

??? فروش لوازم، قطعات و ابزار دستگاه‌های خطوط تولید مایعات

 

 

 

 

کارخانه پدیده در تهران , کارخانه ساخت ریل صنعتی پدیده در تهران , ساخت دستگاه پرکن مایعات در تهران , ساخت دستگاه لیبل زن مایعات در تهران , ساخت دستگاه دربند مایعات در تهران , کاربرد دستگاه لیبل زن , کاربرد دستگاه پرکن مایعات , ساخت ریل صنعتی در تهران ,