Address & Contact

Our Address

هرمزگان ، شهرستان سیریک ، روستای کناردان

Telephone

کارواش خلیل

?? کارواش کنار ساحلی با محیطی دنج ، زیبا و تمیز و فضایی گسترده

?? روشویی بدنه خودرو

?? روشویی ، بخارشویی ، توشویی

?? واکس، پولیش بدنه اتومبیل

?? خشکشویی کامل خودرو

?? موتورشویی با مواد

?? نظافت داخل خودرو همراه با ضدعفونی کننده

? ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتری از اهداف ما هست?

?? شستشوی کامل بدنه خودرو ،چرخ ها و لاستیک ها، شستشوی گلگیر و…

?? سرعت بالا شستشو و بسیار حرفه ای

?? پولیش و واکس متناسب با انواع خودرو ، برای از بین‌بردن لکه‌ها و بر طرف کردن خط و خش‌های بوجود آمده بر روی بدنه خودرو‌ها

?? فضای بزرگ امکانات بیشرفته

?? پرسنل کار آزموده و حرفه ای

?? نرخ و قیمت مناسب و طبق اتحادیه کارواش

? ۰ تا ۱۰۰ نظافت خودرو را به ما بسپارید?

?? انواع واکس ماشین ، براق کننده لاستیک و رینگ ، واکس داشبورد ، براق کننده چرم ، برطرف کننده انواع لکه های چربی ماشین

?? شستشوی صفر تا صد خودروی شما

?? ارائه تزیینات خودرو

?? کارواش نانو بخار چیست؟
همان طور که از اسم این محصول نیز استنباط میشود کارواش با استفاده از بخار صورت میگیرد، بخار با توجه به این که گاز میباشد و حالت فیزیکی ندارد به همین دلیل به همه جا می تواند برود و همه ی جاهای ممکن را شسشتو دهد . داخل ماشین داخل درزها داخل سوراخ ها داخل موتور و … . یکی از عمده دلیل اصلی برای تهیه کارواش بخار صرفه ی اقتصادی ان است . کارواش نانو بخار با استفاده از تکنولوژی که در ساخت ان انجام میشود دارای عملکردی بسیار قوی برای شسشتوی ماشین می باشد.

?? منظور از صفرشویی خودرو چیست؟
(مراحل صفرشویی در محل) صفر شویی خودرو در محل در کل به شستشویی گفته میشود که تمامی قطعات داخلی و خارجـی اتاق ( صنـدلی ها، رودری، سقف، داشـبورد و… ) با دقت و با مواد شوینـده سازگار با نوع قـطعه خـودرو شما شسـتشو شود. در صفـر شویی تمامی نواقص ظاهری خودرو شما برطرف میشود.صفر شویی میتواد جلوه و زیبایی خودرو شما را چندین برابر کند.

صفر شویـی اتوموبیل ها با یکدیگر تفاوتهایی دارند، مثلا نسـبت به متـریال مورد استفاده در قطـعات داخلـی و خارجی خـودرو شـما مـا از مواد شـوینده مـتفاوت استفاده میکنیم تا کوچکترین مشـکل در حین صـفرشویی نباشـد و شما با خیال راحت خودرو خود را به ما میسپارید.

?? مراحل صفرشویی خودرو 

داخل خودرو (کف خودرو)
جرمگیری نشیمن (صندلیها)
شستشوی سقف
(لایه مجاور ب سرنشینان)
شستشو و تمیزکاری داشبورد
موتور شویی
و در آخر اسپری های خوشبو کننده و اسپری لاستیک

۱٫ داخل خودرو(کف خودرو):

درون خودرو توسط عواملی همچون دست، مو، مواد غذای و.. کثیف میشوند که باعث بوی نامطبوع در اتاق ماشین هم میشود و حس بدی به سرنشینان منتقل میکند. در این مرحله کف خودرو و هرگونه گرد و خاک را از خودرو دور میکنیم و کفی ها بسته به جنس و مواد مصرفی، توسط مواد شوینده مخصوص شسته میشوند.

۲٫ جرمگیری نشیمن(صندلیها):

اول از همه هرگونه گرد و خاک و جسم خارجی روی صندلیها پاک میشود.

معمولا جنس صندلیها چرم است اما بسته به جنس و نوع صندلی و نوع آلودگی از مواد شوینده مخصوص استفاده میشود.به طور مثال در صورت چرم بودن صندلی باید از محافظ و مرطوب کننده چرم استفاده بشود و در نهایت با استفاده از جاروهای خشک و تر همه آلودگیهای خشک و تر از بین میرود.

۳٫ شستشوی سقف:

معمولا جنس قسمت وسط سقف از جنس فایبرگلاس یا موارد مشابه میباشد که با چسبهای بسیار قوی چسبانیده شده است.

نسبت به نوع سقف و نوع اتوموبیل، اول با دستمال مرطوب سقف را تمیز کرده بعد شروع به جرمگیری میکنیم.پس از اتمام کارخوش بو بودن سقف نکته بسیار مهمی میباشد.

۴٫ شستشو و تمیزکاری داشبورد:
داشبوردها در زمان صفر شویی از اهمیت بسیاری برخوردار هستند.زیرا زیاد به چشم می ایند و از طرف دیگر دارای منافز زیادی میباشد و همیشه در معرض آلودگی میباشند..

معمولا جنس داشبوردها از چرم میباشد.در چنین مواردی از لوسیون مخصوص چرم استفاده میشود که باعث دوام بیشتر داشبورد میشود.

البته در مواردی که داشبورد چوبی یا پلاستیکی است، روشهای متفاوتی را پیش میگیریم.به طور مثال داشبورد چوبی در صورت نزدیکی به رطوبت به مرور زمان رنگش کدر میشود.

۵٫ موتور شویی(شستشوی اصولی قطعات درون خودرو با بخار):

قطعات موتور بسیار حساس هستند و جنسهای متفاوتی دارند، حساسیت بالایی در موتورشویی نیاز میباشد . در این میان قطعات برقی هم هستند که به شدت به آب حساس هستند. مخصوصا در خودروهای داخلی این قطعات بسیار حساس هستند، به شکلی که بسیار مشاهده شده پس از موتور شویی مشکلات جدی برای خودرو بوجود آمده..

گروه ما، موتور اتومبیل شما را به صورت اصولی به وسیله بخار شستشو میدهد.در این روش مشکلی برای قطعات پیش نمی اید و خودرو همچون روز اول برق میزند و تا مدت طولانی خبری از جرم و الودگی موتور نیست.

به یاد داشته باشید شستشوی موتور خودرو با آب باعث بروز مشکلات جدی موتوری و برقی در اینده میشود.

پس از اتمام مراحل یاد شده همکاران ما در اخر از اسپری های خوشبو کننده، واکس داشبورد، اسپری لاستیک و.. برای اتوموبیل شما استفاده میکنند. و در اخر محل شستشو را تمیز میکنند که شما مشکلی از این بابت نداشته باشید و از اتوموبیل تمیز خود لذت ببرید.

مدیریت : آقای مرادی زاده

 

 

کارواش در هرمزگان , کارواش ماشین , راه اندازی کارواش , کارواش دستی ,