Address & Contact

Our Address

سیستان و بلوچستان ، شهرستان سیب سوران ، بخش مرکزی ناصر آباد

تولید بلوک سیمانی مکران

?تولید بلوک سه جداره قفلی با کیفیت

?بلوک دو جدار سه حفره

?ارسال در حومه سوران

?بلوک دو جدار

✳️بلوک های ساختمانی 2جدار نیز دارای انواع مختلفی با ویژگی های خاص خود هستند. از این بلوک ها در قسمت های مختلفی از یک ساختمان استفاده می شود. البته باید توجه داشته باشید که کاربری ساختمان تاثیر بسیاری در انتخاب نوع بلوک ساختمانی دارد. معمولا بلوک های از نوع دوجدار برای ساخت دیوارهای جداکننده، دیوارهای اصلی و … مورد استفاده قرار می گیرند.

?وزن بلوک دو جدار

✳️جالب است بدانید در برابر مقاومت بالایی که این نوع بلوک ها دارند، وزن زیادی ندارند. وزن این بلوک ها با توجه به مواد مورد استفاده در ساخت آن ها متفاوت است. به عنوان مثال بلوکی که از سیمان و آب ساخته می شود وزنی بسیار متفاوت با بلوکی که به علاوه ی سیمان و آب در ساخت آن از پوکه نیز استفاده شده است، خواهد داشت. به همین دلیل نمی توان وزن دقیقی برای بلوک های 2جدار مشخص کرد. در ارتباط با این وزن ها باید بگوییم که وزن ها و ابعاد بلوک ها طبق یکسری از قوانین و تحت نظر سازمان نظام مهندسی مشخص می شوند.

?ابعاد بلوک دو جدار

?با توجه به این که از بلوک های ساختمانی 2 جدار در قسمت های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد، در ابعاد متفاوتی نیز تولید می شود. این بلوک یکی از بهترین بلوک های مورد استفاده جهت ساختن دیواره های داخلی ساختمان است که توانایی و مقاومت زیادی در برابر عوامل مخرب دارد.

?میزان مقاومت فشاری

?از هر بلوکی با توجه به میزان مقاومتی که دارد در ساخت قسمت های مختلفی از یک ساختمان استفاده می شود. بلوک های از نوع 2جدار با توجه به مواد مختلفی که در ساخت آن ها مورد استفاده قرار می گیرد، دارای سطح مقاومت فشار بالا و بعضا متفاوتی هستند.

 

به مدیریت : بهروز امراء

شماره تماس:

09155489050
09025489050

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کارگاه تولیدی بلوک مکران ,  تولید بلوک در سیستان و بلوچستان , بلوک مکران , تولید بلوک سه جداره قفلی , تولید بلوک با کیفیت , بلوک سه جداره چیست , قیمت بلوک سه جداره , بهترین کارگاه تولید بلوک , بلوک سیمانی ,