کارگاه تولیدی صنایع فلزی و حفاظتی کاظمی

?ارسال به سراسر کشور 
?فروش به صورت تکی و عمده 
? طراحی و ساخت نصب انواع پله دوبلکس فلزی
? طراحی و ساخت انواع دربهای فلزی فرفوژه و نرده های استیل
?حفاظ شاخ گوزنی 

?یکی از پر کاربردترین انواع حفاظ ها، حفاظ های شاخ گوزنی می باشد. اگر در انتخاب حفاظ زیبایی برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد ما استفاده از این مدل می باشد. علاوه بر زیبایی، این گونه حفاظ ها از ضریب امنیتی بالایی نیز برخوردار هستند.

?دلیل این نام گذاری، شباهت آن با شاخ گوزن می باشد. استفاده از این مدل حفاظ در مکان هایی هم چون بالکن، دیوار و برای کلیه ساختمان ها امکان پذیر است.

?امنیت این گونه حفاظ ها بسیار بالا بوده و امکان عبور از روی آن ها وجود ندارد. تراکم میله های به کار رفته در این گونه حفاظ ها بالا بوده که این امر نه تنها بر استحکام آن ها تاثیر گذار می باشد، بلکه امنیت بالای آن ها را نیز ممکن می سازد.

?میله های به کار رفته در ساخت این گونه حفاظ ها به سمت بیرون خم شده و همین ویژگی باعث می شود ایستادن در کنار آن غیر ممکن شود. طول، عرض و تراکم میله ها نیز می تواند بر اساس درخواست مشتری متغیر باشد.

?حفاظ استیل 

?حفاظ های استیل یکی از متداول ترین انواع حفاظ های ساختمانی می باشند. از ویژگی های این گونه حفاظ ها می توان به استحکام بالای آن ها اشاره کرد.

?حفاظ فرفورژه 

?یکی از پر طرفدارترین انواع حفاظ ها، مدل فرفورژه می باشد. آن چه که آن ها را به نمونه ای پر طرفدار تبدیل کرده است، شکل ظاهری آن ها می باشد.

?حفاظ بوته ای 

?حفاظ بوته ای نمونه ای از حفاظ هایی است که از استحکام بالایی برخوردار می باشد. از این مدل حفاظ در پایگاه های نظامی، منازل شخصی و غیره استفاده می شود.

?حفاظ چوبی 

?این گونه حفاظ ها از شکل ظاهری خوبی برخوردار هستند اما در مقابل سایر حفاظ ها هم چون نمونه استیل از مقاومت بالایی برخوردار نمی باشند.

?حفاظ نیزار 

?حفاظ نیزار نمونه ای دیگر از انواع حفاظ هایی است که می توان در حفظ امنیت ساختمان به کار برد. از آن جایی که در این مدل حفاظ نقاط جوشکاری کمتر استفاده می شود، باعث استحکام بخشی به این گونه حفاظ ها می شود.

?حفاظ بانکی 

?جنس حفاظ های بانکی استیل می باشد و از آن جایی که اولین با برای حفاظت بانک ها مورد استفاده قرار گرفت، این نام بر روی آن گذاشه شد. این گونه حفاظ ها از امنیت بالایی برخوردار می باشند.

?حفاظ لیلیوم 

?از دیگر حفاظ هایی که می توان در جهت حفظ امنیتی ساختمان مورد استفاده قرار داد، حفاظ لیلیوم می باشد. امنیت این گونه حفاظ ها نسبت به حفاظ های شاخ گوزنی بسیار بالاتر بوده و از زیبایی بالاتری نیز برخوردار می باشد. امکان ساخت این گونه حفاظ ها در ارتفاع و عرض دلخواه فراهم می باشد.

 

به مدیریت:رحمان کاظمی 

 

 

 

کارگاه تولیدی صنایع فلزی در اردبیل , کارگاه تولیدی صنایع حفاظتی در اردبیل , کارگاه تولیدی کاظمی در اردبیل , تولیدی صنایع فلزی و حفاظتی در اردبیل , تولید صندلی , تولید میز اداری , تولید میز مدیریت و کامپیوتر , تولید صندلی انتظار و تحریر , تولید صندلی گردون تولید میز ناهارخوری , تولیدکننده انواع حفاظ تولید کننده انواع نرده , تولید کننده انواع درب فلزی کاظمی ,