Address & Contact

Our Address

کرمانشاه ،جاده سنندج ، بعد از شهرک آزمایش

Telephone

سنگ نمای رومی در کرمانشاه

?تراش سنگ های نمای رومی

?وجود یک نمای پرطرفدار که آراستگی و چشم‌ نوازی را برای بخش خارجی ساختمان به ارمغان بیاورد، از دغدغه‌های اصلی مالک یا معمار ساختمان، به شمار می‌رود. نمای ساختمان، علاوه‌ بر کارکرد بصری و زیباشناختی خود، به منزله یکی از لایه‌های محافظ ساختمان نیز در نظر گرفته می‌شود. هارمونی با بافت و منظره ی شهری، از دیگر ویژگی‌های یک نمای پرطرفدار است. نمای سنگی از جمله نما پر طرفدار امروزی است.

?امروزه، جدیدترین نماهای سنگی، به یک اثر هنری و به تعبیر بهتر به یک تابلوی نقاشی بدل شده‌اند. در طراحی و ساخت جدیدترین نماهای سنگی، ذوق، سلیقه و خلاقیت طراح نما و معمار ساختمان، بسیار دخیل و تأثیرگذار هستند. علاوه بر این، مواردی از قبیل: موقعیت جغرافیایی، عوامل جوی و اقلیمی، مواد اولیه در دسترس و بودجه ساخت‌و‌ساز، نیز بر طراحی و انتخاب یک نمای پرطرفدار مؤثر هستند.

?نمای سنگی رومی

?یک نمای پرطرفدار با اجزای فراوان و پیچیده، با به کارگیری و ترکیب سنگ‌های خاص است. نمای سنگی رومی، ظاهری باشکوه و پرابهت به ساختمان‌های امروزی بخشیده است. در واقع، مسئله حائز اهمیت در ساخت نمای سنگی رومی ساختمان‌ها و سازه‌های شهری، شیوه طراحی، آماده‌سازی و اجرای پیچیده آن است که سبب شده است این نما از سایر نماهای سنگی متمایز شده و جدیدترین نماهای سنگی خلق شوند.

به مدیریت : سیا کمری

کارگاه سنگ کیا سنگ در کرمانشاه , سنگ نمای رومی در کرمانشاه , سنگ نما , تراش سنگ های نمای رومی در کرمانشاه , سنگ رومی , سنگ , نمای سنگی ,