کارگاه فنی تخصصی رادیاتور و اگزوز اتومبیل نوین صنعت 

اگزوز یکی از قطعات مهم بکار رفته در خودروهای باشد وظیفه انتقال دود حاصل از احتراق درون سیلندر را به خارج از موتور خودرو دارد البته در خودروهای امروزی وظایف اگزوز بیشتر از خارج کردن دود از خودرو می‌باشد و اگزوز نقش زیادی در مصرف سوخت خودرو دارد. سیستم کل اگزوز از ۳ بخش کلی تشکیل شده است که می‌توان آن را به بخش اتصال به موتور، بخش میانی و بخش انتهایی تقسیم بندی کرد. نکته مهمی که باید به آن توجه داشت انتقال دود و گازهای ناشی از احتراق باید همراه با کاهش صدای این گازها که ناشی از حرکت سوپاپ‌ها در موتور و انفجارهایی است که در محفظه احتراق صورت می‌گیرد باشد که این کاهش صدا با طراحی خاص اگزوز و نصب قسمت‌هایی از اگزوز مانند منبع اگزوز صورت می‌گیرد.

✅یکی از قسمت های نسبتا پیچیده خودرو رادیاتور خودرو است و در صورت خراب شدن آب آن کم می شود. تجربه نشان داده است که اگر سالی یک بار آب رادیاتور خودرو را کاملا عوض کنیم از خیلی از خطرات احتمالی پیشگیری کرده ایم. برای آن دسته از افرادی که با نقش و وظیفه رادیاتور آشنایی ندارند باید بگوییم که وظیفه رادیاتور تبادل حرارت با هوای جریان یافته و به طور کلی خنک نمودن موتور ماشین می باشد.

به مدیریت: استاد علیرضا شجاعی

شماره واتساپ : 09169409196

 

 

 

 

 

 

 

کارگاه تخصصی رادیاتور ,  اگزوز اتومبیل ,  نقش رادیاتور  , نقش اگزوز در ماشین ,  خودرو ,  خدمات خودرو ,  انواع اگزوز ,  کارگاه خدمات خودرو در شوش ,