Address & Contact

Our Address

لنگرود ، بعد از چمخاله ، روبروی هتل ستاره دریا ، جنب کلانتری 13 چاف

کارگاه نجاری میرهاشمی خدمات شلف و دکورهای چوبی نرده و آلاچیق و استند

? ساخت انواع صنایع چوبی شامل پایه دکورهای چوبی ، انواع شلف و استند

? انواع آلاچیق ، پایه کیک چوبی ، شلف ایستاده تزئینی و دیواری ، پایه گلدان های چوبی

? انواع دکور آشپزخانه ، انواع میز و کمد و دکوراسیون ، میز تلویزیون چوبی ، تخت سنتی چوبی

? انتخاب درست وسایل منزل، آن هم با متریالی مناسب، مسئله بسیار مهم و تأثیرگذاری است که نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت. در این میان، چوب به عنوان یکی از متریال‌هایی که اصولاً در دکوراسیون منزل مهم و تأثیرگذار شناخته شده و هیچ‌گاه نیز از مد نمی‌افتد، نسبت به سایر متریال‌ها اهمیت به مراتب بیشتری پیدا می‌کند و در نتیجه در فضا‌ها و وسایل متفاوتی از خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، از سرویس خواب و مبلمان گرفته تا کابینت و سایر موارد. به همین دلیل هم هست که انتخاب صنایع چوبی در دکوراسیون منزل بسیار مهم خواهد بود.

 

? انتخاب صنایع چوبی لوکس

برای آن که بتوانید صنایع چوبی مناسبی را برای خود انتخاب کنید باید به مسائل متفاوتی توجه داشته باشید. برای مثال انتخاب رنگ چوب مناسب، به فراخور وسیله‌ای که تصمیم به خرید آن را دارید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود.

برای مثال برای خرید کابینت چوبی آشپزخانه، در وهله اول توجه به ابعاد آشپزخانه و میزان نورگیری آن، شرط مهمی در انتخاب رنگ چوب کابینت خواهد بود. این یعنی اگر آشپزخانه شما به اندازه کافی کوچک و تاریک باشد باید به سراغ مدل‌هایی بروید که در طراحی آن‌ها از کابینت‌هایی با رنگ روشن استفاده شده است.

علاوه بر این در سایر وسایل چوبی منزل از قبیل مبلمان نیز توجه به جنس و رنگ چوب مسئله بسیار مهمی خواهد بود. در چنین شرایطی شما باید به سراغ مبلمانی بروید که از بهترین و باکیفیت‌ترین نوع چوب ساخته شده باشد، چیزی که با مرور زمان آسیب ندیده و مقاومت خود را از دست ندهد. طبیعتاً رنگ و طرح چوب نیز می‌تواند با توجه به سبک دکوراسیون و سایر وسایلی که در چیدمان خانه‌تان دارید اهمیت پیدا کند.

با توجه به تمامی این مسائل باید دقت کنید که انتخاب صنایع چوبی منزل بسیار گسترده است و در نتیجه باید با توجه به اولویت‌بندی‌های لازم و همین‌طور مسائل مختلفی از قبیل بودجه، نوع چوب، وسیله و یا المان موردنظر و… انتخاب شود.

مدیریت : آقای ابوالفضل میرهاشمی

 

 

 

صنایع چوبی , بهترین تولید کننده صنایع چوبی , صنایع چوبی دکوری , شلف , دکورهای چوبی , نرده , آلاچیق , استند ,