کاشت و لمینت ناخن در رشت

?کاشت مژه

?کاشت مژه یکی از جدیدترین راه‌های افزایش زیبایی چشم‌هاست و امروزه آگهی‌های مختلفی در مورد کاشت و اکستنشن مژه وجود دارد. در حقیقت دو نوع کاشت مژه وجود دارد.یکی کاشت مژه دائم و دیگری کاشت مژه موقت که به اسکتنشن مژه هم معروف است و معمولا به صورت میانگین تنها یک هفته ماندگاری دارد.

?اکستنشن مژه

?در این روش مژه‌های مصنوعی به صورت یکی یکی و توسط چسب‌هایی که ماندگاری مشخصی دارند، در کنار مژه‌های طبیعی شما قرار می‌گیرند. جنس این مژه‌ها می‌تواند موی انسان، موی اسب، موی سمور یا حتی فیبرهای مصنوعی یا ابریشمی باشد.

?البته معمولا موی حیوانات به دلیل آن‌که نمی‌شود از بهداشتی بودن و استرلیژه بودن آن‌ها اطمینان حاصل کرد و هم به دلیل اینکه می‌تواند حساسیت زا باشد، توصیه نمی‌شود. در اسکتنشن مژه معمولا در حدود ۴۰ تا ۶۰ مژه استفاده می‌شود.

?عمر مفید این نوع مژه‌ها معمولا بین ۲ تا ۴ هفته است و اگر به خوبی از آن‌ها مراقبت شود تا ۶ هفته هم دوام می‌آورند. اگر تصمیم گرفتید که این مژه‌ها را پس از مدتی بردارید، باید از محلول پاک کننده ویژه‌ای که برای این منظور درست شده استفاده کنید.

?اکستنشن روسی

?کاشت مژه روسی که به عنوان کاشت والیوم ۳D نیز شناخته می‌شود، این روز‌ها بسیار محبوب شده است. در این تکنیک تکنسین‌های کاشت، با چسباندن دو یا چند اکستنشن به هم، یک «فن» درست می‌کنند و آن را به یک تار موی مژه طبیعی فرد الصاق می‌کنند تا تکنیک کاشت کلاسیک کامل‌تر شود.

?والیوم مژه

?اکستنشن مژه والیوم تکنیکی است که در آن به میزان دلخواه می توان مژه ها رو پر تر نشان داد.که این تکنیک به این صورت است که در آن مژه های فن سازی شده با ضخامت های کم و سایز های دلخواه از ۲D تا ۵D روی مژه های اصلی چسبانده می شوند.

?مدت زمان ترمیم این نوع کاشت ۲ الی ۴ هفته می باشد که کاری تمیز و بی عیب تحویل داده می شود.
سبک بدون آسیب به مژه های اصلی، در این روش از چسب کمتری استفاده شده و مژه با وزن و ضخامت بسیار کم و سبک روی مژه ها قرار میگیرند.

?مگا والیوم مژه

?اکستنشن مژه مگا والیوم یا چند بعدی دارای قطرهای مختلفی از 0.03 تا 0.07 می باشد و اکستنشن کار مژه آنها را با موچین و چسب کاشت مژه روی تارهای مژه فرد کار می گذارد. استفاده از این روش کاشت مژه از روش اکستنشن والیوم روسی طبیعی تر به نظر می رسد. هر چند که ضخامت و وزن آن نیز کمتر بوده و البته چشم ها را پرحجم تر نشان می دهد.

?کاشت ناخن

?خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن را انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان، بطور مثال برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارند. استفاده از این ناخن ها برای افرادی که ناخن های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند بسیار مناسب است چون مانع آنها می‌شود. این ناخن‌های مصنوعی در اندازه‌های گوناگون و در رنگ‌های طبیعی و متنوعی موجود می‌باشند. برای عمل کاشت ناخن می‌بایست موارد زیادی را رعایت کرد، ابزار و مواد کاشت ناخن را شناخت و در صورت تصمیم برای انجام، این کار را زیر نظر متخصصین این انجام داد.

?لمینت ناخن

?لمینت کردن یا همان کاور ناخن عملی است برای زیبا کردن ناخن ها و جلوگیری از صدمه دیدن آن‌ها، همچنین کاور کردن ناخن، به شما کمک می‌کند ناخن‌های طبیعی خود را به مدت طولانی، بلند و زیبا نگه دارید؛ زیرا مواد کاور ناخن، بر روی صدف طبیعی ناخن، کار می‌شود و از شکستن آن‌ها، جلوگیری می‌کند و جایگزین خوبی به عنوان کاشت محسوب می شود.

به مدیریت:خانم نیلوفر صالحی

شماره تماس :

09119275265

 

❇️کاشت مژه❇️

 

 

 

❇️کاشت ناخن❇️

 

 

 

 

 

آرایشگاه , آرایشگاه زنانه , کاشت مژه در رشت , کاشت ناخن , اکستنشن مژه در رشت , کاشت و لمینت ناخن در رشت , لمینت ناخن , والیوم مژه , مگا والیوم مژه , اکستنشن روسی , کاشت و اکستنشن مژه نیلوفر صالحی در رشت , مزایای کاشت مژه , مزایای کاشت ناخن ,