کاشی سنتی و کاشی هفت رنگ غلامی

?تمامی خدمات کاشی و خدمات سنگ

?اجرا و نصب کاشی

?کاشی هفت رنگ ، معقلی ، مقرنس ، مینیاتور ، معرق و کاشی کاری گنبدی

کاشی‌کاری انواع مختلف دارد که عبارتند از:
کاشی کاری معرق

? هنرکاشی سازی معرق و یا کاشی گل و بته که نزد اروپائیان بیشتر شهرت دارد از قرن هفتم هجری به تدریج زینت بخش معماری ایران، به ویژه بناهای مذهبی گردید.

اهمیت کاشی معرق نسبت به انواع دیگر کاشی، زیبایی فوق العاده و درجه استحکام آن است و به همین دلیل پس از گذشت سالیان سال بر روی بناها بر جای می‌ماند.

کاشی کاری معقلی

? در این نوع تزئین معماری اسلامی، از کاشی‌های اصفهان استفاده می‌شود تلفیق آجر و کاشی که عموما با حرکت زیبای شطرنجی شکل می‌گیرد و ارزش ویژه‌ای به معماری دوره اسلامی ایران بخشیده است.

کاشی کاری هفت رنگ‌ 

?دراین نوع از کاشی کاری خشت‌های کاشی در اندازه‌های منظم‌طبق سلیقه هنرمند کاشی کار و به اقتضای فضای مورد نظر کنار هم چیده می‌شوند و طرح مورد نظر اعم از نقاشی‌های سنتی -اسلامی و رسم الخط‌های هنری و مذهبی روی آن‌ها با ذغال به عنوان طرح اولیه کشیده می‌شود و سپس با رنگ‌های مخصوص لعاب رنگ آمیزی و نقاشی تکمیل می‌شود ودر نهایت به کوره می‌روند.

کاشی کاری مقرنس 

?مقرنس کاری یکی از عناصر مهم تزئینی معماری است که در دنیا ساختن بناها به شکل طبقاتی که روی هم ساخته شده برای آرایش دادن ساختمان‌ها و یا برای آنکه به تدریج از یک شکل هندسی به شکل هندسی دیگری تبدیل می‌شود.

 

به مدیریت : مصطفی غلامی

 

 

کاشی سنتی , کاشی هفت رنگ  , کاشی , کاشی هفت رنگ در بجنورد , کاشی معقلی , کاشی مقرنس , کاشی مینیاتور , کاشی معرق  , کاشی کاری گنبدی , اجرا و نصب کاشی در بجنورد ,  کاشی سنتی و کاشی هفت رنگ غلامی در بجنورد ,