سرامیک کاری و نمای ساختمان باقری

✳️اجرای سرامیک کف

✳️اجرای سنگ آنتیک دیوار

✳️سرامیک کاری سرویس بهداشتی و حمام

✳️سرامیک کاری آشپزخانه

✳️سرامیک کاری سقف

✳️اجرای آجر نما

?کاشی کاری و سرامیک

⚜️یکی از رایج ترین روش‌‌‌های پوشش نهایی کف و دیوار ساختمان کاشی کاری و سرامیک کاری است. کاشی و سرامیک نوعی مصالح ساختمانی هستند که نه تنها برای تزئینات داخلی و خارجی بلکه به عنوان عایق رطوبتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کفپوش و دیوارپوش حمام و سرویس بهداشتی و آشپزخانه معمولاً از جنس سرامیک و کاشی می‌باشند، زیرا آن‌ها در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت بالایی دارند و آسیب نخواهند دید.

⚜️کاشی کاری و سرامیک کاری کار ساده ای نیست و باید توسط افراد ماهر و حرفه ای انجام شود. در حال حاضر به دلیل تنوع بسیار بالای این مصالح حتماً باید یک معمار ماهر نسبت به نصب آن‌ها اقدام نماید، زیرا پیچیدگی هایی در حین کار وجود دارد که یک فرد معمولی نمی‌تواند از عهده آنها بربیاید.

?نمای ساختمان

?هنگامی که به یک ساختمان نگاه می کنید آنچه که برای اولین بار توجه شما را به خود جلب می کند، نمای آن است. نما، پوسته هر ساختمان است و نقش بسیار مهمی در زیبایی و جذابیت آن ایفا می کند. در طراحی نما، معماران و سازندگان با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی، تعداد طبقات ساختمان، سلیقه افراد و بودجه آن ها اقدام به انتخاب نوع مصالح می نمایند.

?نمای بیرونی به منزله یک لایه محافظ برای ساختمان است که نه تنها آن را در برابر عوامل مختلف محافظت می کند بلکه نقش بسیار مهمی در زیبایی آن دارد. نمای ساختمانی و طراحی نمای ساختمان مسکونی به منظر شهری شکل می دهد، از این رو طراحی نماهای مختلف باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشد. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، هماهنگی درب ورودی ساختمان با هارمونی نمای ساختمان می باشد. از جمله نماهای پر هوادار، نمای سنگ و آجر می باشد.

به مدیریت : محمد تقی باقری

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

راه پله??

 

دیوار??

 

نما ساختمانی??

 

کف??

??????????

 

 

 

کاشی کاری و نمای ساختمان باقری در بوشهر , کاشی کاری , سرامیک کاری , آجر نما  , سرامیک کاری آشپزخانه  , سرامیک کاری سقف  , اجرای سنگ آنتیک دیوار  , سرامیک کاری در بوشهر  , نمای ساختمان ,