Address & Contact

Our Address

اردبیل ، نمین ، خیابان امام خمینی ، روبروی آتشنشانی

فروش نرده استیل مرادیان

♻️ احداث نرده استیل در راه پله‌‌‌های مسکونی و اداری با بالاترین ضریب اطمینان و امنیت♻️

♻️ کلیه ی خدمات نرده و حفاظ مرادیان با بالاترین سرعت، کیفیت و دارای ضمانت جهت قدمی‌ مثبت برای رضایت مشتریان گرامی‌می‌باشد.♻️

 چرا نرده استیل؟

 نرده استیل امروزه به عنوان نرده راه پله ساختمان‌‌‌های مسکونی و ساختمان‌‌‌های اداری، تجاری و … در بین مشتریان و مجریان در امور طراحی دکوراسیون داخلی و ایجاد امنیت در رفت و آمد از پله‌‌‌های ورودی ساختمان بسیار رایج بوده و مورد توجه قرار می‌گیرد.

 امروزه نرده استیل نسبت به سایر نرده‌‌‌های راه پله، با متریال‌‌‌های گوناگون مثل آلومینیوم، آهن، چوب و … متمایز شده است و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مهم ترین دلایل تفاوت نرده استیل و نرده‌‌‌های راه پله دیگر، می‌توان به داشتن کیفیت، دوام و ماندگاری بسیار بالا و همچنین استحکام منحصر به فرد آن اشاره کرد.

 در گذشته از نرده استیل فقط به عنوان افزونه ی پله، برای ایجاد امنیت راه پله و رفت و آمد استفاده می‌شد ولی امروزه علاوه بر این مسئله، از نرده استیل به عنوان یکی از مهم ترین مهره‌‌‌های کلیدی دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود. نرده‌‌‌های استیل در آلیاژ‌‌‌های گوناگونی عرضه می‌شوند که رایج ترین آن‌ها، نرده استیل ۲۰۱، ۳۰۴ و  ۳۱۶ می‌باشد که تفاوت آن‌ها به مقاومتشان در برابر تغییر رنگ، تیره شدن و زنگ زدگی نسبت به محیط‌‌‌های اجرایی نرده استیل باز می‌گردد.

به مدیریت:آقای محمود مرادیان

 

 

 

 

نرده استیل پشت پنجره , قیمت نرده استیل حفاظ پنجره , نرده استیل حفاظ تراس , حفاظ بالکن , حفاظ استیل پشت پنجره ,