Address & Contact

Our Address

تهران،انتهای بلوار فرحزادی،ایثارگران شمالی،بلوار امام زاده،پلاک57

کالای خواب پر قو

❇️ تولید و پخش انواع تشک،لحاف و بالشت

? شاید باورتان نشود یکی از مهمترین عللی که سبب خواب آسوده شما خواهد شد تشک مناسب و راحت برای خواب می باشد. تشک خوب و مناسب یکی از عوامل بسیار مهم در سلامت آناتومی بدن و سلامت خواب و روان بعد از سپری نمودن مشغله های روزانه می باشد زیرا همانطور که می دانید یک سوم طول عمر خود را برای خوابیدن سپری می کنیم پس باید یک تشکی را انتخاب کنید که بهترین کیفیت را به همراه داشته باشد زیرا بابت خرید آن هزینه کرده اید تا حدودی برای همه ما این اتفاق افتاده است که هنگام بیدار شدن از خواب با درد و کوفتگی بدن بخصوص در ناحیه کمر و گردن احساس بدی را به همراه داشته باشید و روز خود را با کلافگی شروع کنید .

? اولین قدم برای خرید یک تشک خوب که رابطه مستقیم با خواب سالم را دارد نوع تشک می باشد ، تشک ها از انواع تشک فنری و طبی تشکیل شده که از لحاظ فنر بندی و ساختار داخلی با همدیگر متفاوت بوده و این تفاوت ها بر روی طول عمر تشکی که انتخاب می کنید تاثیر می گذارد از طرف دیگر با کیفیت خواب و قیمت تشک رابطه مستقیم دارد.

?آیا تشک نرم بهتر می باشد یا تشک سفت ؟

? بسیاری مردم بر این باورند که بهترین نوع زیر انداز برای افرادی که از کمر درد و یا دیسک رنج می برند یک لایه پتو مناسب می باشد در حالی که تجربیات و تحقیقات نشان می دهد افرادی که از کمر درد در ناحیه تحتانی رنج می برند نباید از زیرانداز های مثل پتو و تشک های که خشک و سفت میباشند استفاده کنند تشک های سفت در برابر قوس و انحنای طبیعی ستون فقرات انعطاف پذیر نبوده و در نتیجه به ستون فقرات و ماهیچه های اطراف آن در هنگام خواب فشار بیشتری وارد نموده و همین امر سبب می شود که در طول زمان به صورت درد خود را بروز دهد.

?از خرید نمودن تشک های متفرقه و بی نام نشان و بدون ضمانت خودداری نمایید.

?هر ۶ ماه یکبار آن را ۱۸۰ درجه برگردانده و سر و ته نمائید. هر ۳ ماه یکبار هم از عرض و هم از طول ضربه های آرامی را به قسمت های مختلف آن وارد نمایید این کار طول عمر تشکرا افزایش می دهد.

?یادتان باشد که هنگام خرید بزرگ ترین تشک را متناسب به اتاقتان خریداری کنید.

? سعی کنید از محافط ضد آب استفاده نمایید.

به مدیریت: افشین دولتی

 

 

 

 

تشک , تشک خواب , کلای خواب , کالای خواب پر قو در تهران , فروش انواع تشک در تهران , انواع تشک , قیمت تشک در تهران , ویژگی های تشک خوب , انواع پتو , فروش انواع کالای خواب در تهران , تشک نرم , تشک سفت , انواع لحاف , بالشت , پخش و تولید تشک و لحاف پر قو در تهران ,