کالای ساختمانی بهداشتی جازمی تولید کنننده روشویی های کابینتی

 

 

🔹 تولیدکنننده روشویی های کابینتی

🔴 انواع روشویی کابینتی و ویژگی های آن

🔰 روشویی کابینتی به دو شکل در بازار موجود است :روشویی کابینتی ایستاده و دیواری که هردو به شکل ساده و ست کامل موجود است که روشویی های فول ست دارای آینه و باکس هستند.

🔰 یکی از وسایل و تجهیزات مهم هر سرویس بهداشتی، روشویی است. در ابتدا این وسیله، به صورت پایه دار و بدون کابینت تولید می‌شد، به مرور زمان و افزایش آپارتمان نشینی فضای سرویس بهداشتی کوچکتر شد و نیاز به فضای بیشتر و کابینت احساس میشد و امروز انواع روشویی کابینتی از نظر جنس، قیمت، طرح و ابعاد در بازار موجود است.

🔰 در ابتدا روشویی کابینتی در بیمارستان ها و هتل ها استفاده میشد اما با گذشت زمان وجود آن در خانه ها و آپارتمان ها نیز احساس شد و امروز جای خود را به خوبی در خانه های ما باز کرده است. به دلیل کاربردی بودن و همچنین زیبایی دوچندانی که به سرویس میدهد انتخاب اول برای خرید روشویی، روشویی کابینتی است.

💠 چرا باید از روشویی کابینتی استفاده کنیم؟

⚡️ اغلب خانم ها به دنبال فضایی در سرویس بهداشتی بودند تا اقلام آرایشی و بهداشتی خود مانند مسواک، حوله، شوینده ها و… را در آن نگهداری کنند. همچنین بتوان در پشت آن لوله‌های آب سرد و گرم را از معرض دید مخفی کرد

⚡️ از آنجایی که سرویس بهداشتی محیط مناسبی برای رشد انواع باکتری‌ها و میکروب‌ها است و معمولا با استفاده از سرویس بهداشتی یا فلاش‌تانک تعداد باکتری‌های موجود در فضا چندین برابر می‌شود، این میکروب‌ها جذب وسایل بهداشتی می‌شوند و باعث آلوده شدن آن‌ها می‌شوند.

⚡️ از طرفی اقلام بهداشتی مورد استفاده در سرویس بهداشتی به دلیل کاربرد خاص آن‌ها، نیاز به محافظت بالایی دارند. در نتیجه درصورت آلوده بودن این وسایل، استفاده از آن‌ها خطرات زیادی را به همراه دارد. با توجه به توضیحات داده شده بهتر است فضایی در سرویس بهداشتی وجود داشته باشد تا اقلام بهداشتی داخل آن و به دور از انواع میکروب‌ها نگهداری شوند.

⚡️ با به اشتراک گذاشته شدن سلایق افراد به مرور زمان مدل‌های بسیار متنوعی از نظر جنس، قیمت و نوع ایستاده یا دیواری از این وسیله وارد بازار شد که هر فرد با توجه به نیاز و فضای موجود در سرویس بهداشتی منزل خود یکی از مدل‌ها را انتخاب می‌کند. با توجه به تنوع این مدل ها ما تصمیم داریم در این مقاله به طور مفصل انواع روشویی کابینتی را بررسی کنیم.

🔻 انواع روشویی کابینتی از نظر نوع نصب چیست؟
⚜️ روشویی کابینتی پایه دار

🔸 یکی از انواع روشویی کابینتی نوع پایه‌دار یا ایستاده است. یکی از فواید این مدل قرار گرفتن کامل آن روی سطح زمین است که می‌تواند وزن زیادی را تحمل کند. به همین دلیل شما محدودیتی در انتخاب کاسه روشویی خود ندارید و می‌توانید مدل مد نظر خود را با هر وزنی انتخاب کنید. از طرفی به دلیل قرارگیری این وسیله جلوی دیوار می‌توان از فضای پشت آن برای مخفی کردن لوله‌های سرد و گرم استفاده کرد.

🔸 این مدل معمولا در ابعاد بزرگ تولید می‌شود که فضای بیشتری را برای قرار دادن اقلام بهداشتی در اختیار افراد قرار می‌دهد. اما در سرویس های کوچک، سایز بزرگ و حجیم بودن جزو معایب روشویی کابینتی به حساب می‌آید. پس روشویی کابینتی پایه دار مناسب سرویس های بزرگ و مکان هایی که مشکل فضا ندارند میباشد.

🔸 البته برخی از برندها این وسیله را در ابعاد کوچک، مناسب سرویس بهداشتی های کوچک نیز طراحی کرده اند. برند هلا تولید کننده روشویی کابینتی با جنس pvc چندین مدل کابینت روشویی پایه دار با ابعاد استاندارد مشابه تصویر زیر تولید کرده است.

🔻 روشویی کابینتی دیواری

🔹 این مدل از کابینت روشویی فضای کمتری را در سرویس بهداشتی اشغال می‌کند، به همین دلیل برای سرویس‌های بهداشتی کوچک نیز مناسب است. به دلیل حجم کم این مدل جابه‌جایی آن بسیار راحت‌تر از مدل پایه دار است.

🔹 از طرفی به دلیل اینکه کاملا به دیوار متصل می‌شود و برخوردی با زمین ندارد، برای شستن زمین سرویس بهداشتی مشکلی وجود ندارد و نظافت کابینت این مدل روشویی نیز آسان‌تر است که در مقایسه با روشویی کابینتی پایه دار یک مزیت به حساب می آید.

🔹 بهتر است در روشویی های کابینتی با طول زیاد از کاسه روشویی سنگین استفاده نشود، اگر روشویی کابینت دار از جنس با کیفیت تولید نشده باشد اصطلاحا شکم میدهد و فرم اولیه خود را از دست میدهد.

 

به مدیریت:آقای جازمی

شماره تماس :

09120292071

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پخش لوازم بهداشتی ساختمانی , انواع روشویی , قیمت روشویی کابینتی ارزان , شیرآلات , روشویی کابینتی pvc , ابعاد روشویی کابینتی ,  روشویی کابینتی در رشت ,