کانال سازی و دریچه سازی و تاسیسات فنی کریمیان

? کانال سازی و دریچه کولر را به متخصصش بسپار ?

کانال سازی و دریچه کولر از جمله کارهای مهم هنگام نصب کولر آبی است که باید اصولی انجام شود. در واقع زاویه کانال کولر و همچنین مکان دریچه کولر تاثیر مستقیمی بر روی کارایی کولر شما دارد؛ که این امر درجه اهمیت نحوه نصب کانال کولر را مشخص می‌کند. اکنون اگر جهت دانستن قیمت کانال کولر، کانال سازی و دریچه کولر(نصب دریچه کولر یا نصب کانال کولر) به دنبال بهترین نصابان و متخصصان هستید، روی ما حساب کنید.

?کانال سازی ساختمان 

✳️در ساختمان ها یا مراکز صنعتی و غیره بسته به نوع کاربرد آن کانال سازی های مختلفی وجود دارد بدین صورت که از کانال در ساختمان ها و مراکز صنعتی جهت هدایت هوا به محل های خاص تعبیه شده در ساختمان استفاده می شود. 

✳️یکی از موارد مهم در منازل و مراکز صنعتی که مربوط به بخش تهویه مطبوع و گردش هوا می باشد، کانال سازی است. کانالی سازی انتقال هوا را در یک مجموعه مسکونی یا صنعتی فراهم می کند، تا میزان دما، رطوبت و عوامل مربوط به هوا در آن مکان تحت کنترل باشد. تنظیم بودن این موارد سبب تامین آسایش و رفاه در آن مجموعه خواهد شد.

✳️برای این کار نیاز به تولید و نصب کانال ها و دریچه های هوا در بخش های مختلف یک مجموعه می باشد. شاید در نگاه اول این کار ساده به نظر آید، اما نیاز به ظرافت و دقت بالایی دارد. در صورت نبود این موارد می توان شاهد ضررهای زیادی به منزل یا محیط کار بود.

✳️هواکش، کانال کولر، هود آشپزخانه‌‌ صنعتی، لوله بخاری از جمله تولیدات کانال‌ سازی می باشند. معمولا در ساخت کانال تهویه از ورق سفید یا گالوانیزه استفاده می شود و سپس با پشم شیشه و پوشش الاستومری عایق خواهد شد.

?کانال سازی هوا در روش هی متفاوت انجام می شود:

?روش TDF
?روش TDC
?کانال سازی سنتی
?کانال گرد اسپیرال
?کانال گرد درز طولی

?دریچه فن کویل چیست؟

?یکی از کوچکترین بخش از سیستم تهویه را فن کویل ها شکل داده اند که مهندسان طراحی این تجهیزات برای تعمیر و نگهداری از فن کویل ها، دریچه هایی را تعبیه و طراحی کرده اند که بتوانند به کمک این دریچه ها دسترسی بسیار راحت تری را به فن کویل مورد نظر خود داشته باشند.

?امروزه شما می توانید سایز ها و ابعاد بسیار متنوعی از این دریچه ها را در بازار مورد مشاهده قرار دهید.شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود، مناسب ترین و بهترین این محصولات را تهیه و آن را در محل های از قبیل تعبیه شده مورد استفاده قرار دهید. همچنین در نظر داشته باشید که در انتخاب یکی از بهترین انواع دریچه های زیر فن کویل به ظرفیت فن کویل و مدل آن توجه لازم را داشته باشید.

مدیریت:آقای افشین کریمیان

 

 

 

 

تجهیزات سرمایشی و گرمایشی , شرکت سرمایشی و گرمایشی , شرکتهای سرمایشی و گرمایشی , وسایل گرمایشی صنعتی , شرکت گرمایش و سرمایش , اجرا و نصب فلاشینگ و کانال سازی ساختمان تجاری و مسکونی , نصب کلاهک , دریچه های زیر فن کوئل ,  گروه صنعتی نوین گستر تهران  ,