Address & Contact

Our Address

تهران،میدان رسالت،به سمت چهارراه سرسبز،واحد اول،پلاک724، شعبه کانون زبان ارغوان پارسه 

کانون زبان برتر شهر زبان ارغوان پارسه

❇️یک آموزشگاه خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

🔸برای پاسخ به این سوال باید بگوئیم معیارها از نظر هر شخص متفاوت است ولی به طورکلی عواملی که در انتخاب یک آموزشگاه خوب دخیل هستند عبارتند از:

💠منابع آموزشی

🔹که شامل کتاب ها،جزوات،وسایل کمک آموزشی،سی دی های مرتبط است.

🔸نکته ای که حائز اهمیت است اینکه منابع آموزشی،متناسب با سن زبان آموز باشد
🔸جدید و به روز باشد
🔸محتوای خوب و مناسب داشه باشد
🔸زبان آموز را ترغیب و ایجاد انگیزه نماید و برای رده های سنی مختلف(خردسال،کودک،نوجوان،بزرگسال) طراحی شده و مورد استفاده قرار گیرد.

💠فضای مناسب

🔹ایجاد فضایی شاد و مطلوب،محیط تمیز و بهداشتی و مناسب در محیطی آرام و بدون استرس این انگیزه را در زبان آموز ایجاد خواهد کرد که با میل بیشتری به محیط آموزشی آمده و آموزش ببیند.

💠اساتید خوب و باتجربه و مسلط

🔹این افراد با ایجاد انگیزه بر حسب توانایی هایشان،زبان آموز را ترغیب به یادگیری زبان انگلیسی خواهند نمود .اساتید حاذق با ایجاد صمیمیت و دوستی و با انرژی همیشه پیش رو در امور آموزش هستند.آگاهی و تجربه اساتید باعث رشد و پیشرفت زبان آموز می شود.

💠سیستم ارزشیاب مناسب

🔹با ایجاد سیستمی برای سنجش و ارزشیابی زبان آموزان می توانیم زبان آموز و والدین اش را از کیفیت فراگیری و درصد پیشرفت زبان آموزان آگاه کنیم.گاها اساتید به صوورت حرفه ای و عالی آموزش می دهند،ولی هیچ خروجی مثبتی ار فراگیران دیده نمی شود که اگر به صورت دوره ای در زمان های مناسب در اواسط و پایان ترم ارزشیابی به صورت صحیح انجام پذیرد بسیار در کیفیت کار تاثیرگذار خواهد بود.

💠خدمات مناسب کارکنان و پرسنل دلسوز

🔹یکی دیگر از ویژگی های یک آموزشگاه خوب که بسیار مهم هم است پرسنل و افرادی است که در آن مجموعه مشغول به کار می باشند. افراد متخصص و مجرب یک مجموعه آموزشی می توانند بسیار تاثیرگذار باشند و شما با خیال راحت خود و یا فرزندان خود را به آنها می سپارید و می دانید که در محیطی با آرامش به تحصیل و یادگیری می پردازند.

💠آموزشگاه خوب به همراه مدیریت خوب

🔹از آنجایی که همیشه رمز موفقیت،مدیریت خوب به انجام رساندن آن کار است،برای یک آموزشگاه نیز قطعا خروجی خوب و کیفیت عالی وابسته به مدیریت قوی و برنامه ریزی دقیق مدیر آن مجموعه می باشد که مدیر،ترجیحا با تحصیلات مرتبط و تجربه زیاد،مدرسان،همکاران و زبان آموزان را تشویق به یادگیری و تقویت مهارت های روز می کند و با راهکارهای مناسب و برنامه ریزی دقیق بهترین کیفیت آموزش را رغم می زند.

🔴با توجه به موارد اجمالی که در بالا عنوان شد،مجموعه کودکان برتر نارمک و یوسف آباد با سابقه 18 سال همیشه پیشرو در امر آموزش بوده و با جدیدترین و به روزترین متد روز دنیا حرف اول را می زند که به اختصار به آن می پردازیم:

⭐️اولین و بزرگ ترین مرکز زنجیره ای آموزش زبان به کودکان
⭐️دارنده گواهینامه ISO010015
⭐️اخذ مدرک LE از دانشگاه کمبریج انگلستان
⭐️فضای آموزشی مجهز همراه برد هوشمند
⭐️برگزارکننده المپیاد زبان کودکان در کشور
⭐️اساتید متخصص و مجرب
⭐️مجری کلاس های حضوری و آنلاین
⭐️پیشرو در جدید ترین متد برای کلاس های آنلاین با استفاده از پلتفرم اسکای روم و بیگ بلو باتن
⭐️ارائه گواهینامه پایان ترم و کوئیز میان ترم
⭐️پشتیبانی قوی و حرفه ای با سیستم پر قدرت و حاذق

به مدیریت:خانم مژگان میرمحمدی

🔰 شعبه اول:تهران،میدان رسالت،به سمت چهارراه سرسبز،واحد اول،پلاک724، شعبه کانون زبان ارغوان پارسه 
🔰 شعبه دوم:تهران،یوسف آباد،خیابان جهان مهر،نبش کوچه 6/1،شعبه کانون زبان شهر برتر 
شماره های تماس:
09122776033
02188354812
02177091024

 

 

 

کانون زبان برتر شهر زبان ارغوان پارسه در تهران , کانون زبان برتر شهر زبان ارغوان پارسه , بهترین کانون زبان در تهران , بهترین مرکز در تهران , کانون زبان شهر برتر , مژگان میرمحمدی , آموزشگاه زبان , بهترین آموزشگاه زبان , بهتریم معل زبان , استاد زبان ,