تولید و اجرای کرکره های اتوماتیک و جک پارکینگی و شیشه سکوریت برقی

 

 

 

✨ نماینده فروش برترین برندهای تیغه و موتور کرکره های هوشمند

✨جک پارکینگ و حفاظ آکاردئونی و کرکره برقی

❇️کرکره برقی

نصب کرکره برقی بدلیل تنوع در رنگ و طرح های مختلف،زیبایی و آراستگی را برای ساختمان به ارمغان می آورد. درب کرکره ای برقی مناسب با شرایط مختلف آب و هوایی می باشد و در صورت قطع برق امکان باز و بسته شدن توسط دست را دارند.

نصب صحیح از طرف نصاب کاردان تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر موتور و تیغه دارد. به طوری که این امر میتواند طول عمر یک جنس درجه سه را با یک نصب درست و اصولی، حتی بیشتر از طول عمر یک جنس درجه یک اما با نصب غیر اصولی نماید.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در طول عمر محصول، تناسب بین کار درخواستی و محصول انتخابی میباشد. این بدان معناست که اگر محصولی که انتخاب میکنید متناسب با شرایط استفاده و کارکردی شما نباشد عملا آن محصول نهایت بازده خود را نخواهد داشت.

❇️جک پارکینگ

جک پارکینگی یک سیستم مکانیکی یا هیدرولیکی می باشد که بروی درب لولایی نصب می کنند تا بدون دخالت دست و با استفاده از یک ریموت امکان باز و بسته شدن درب فراهم شود.در توضیح ساده تر جک پارکنگی مکانیکی برای درب های سبک تر و تردد محدود تر استفاده می شود و جک هیدرولیکی برای تردد بالا و درب های سنگین.

در مواردی که درب لولایی بسیار ظریف است و در صورت استفاده از جک پارکینگی به زیبایی درب لطمه وارد می شود و … می توان از جک زیرسطحی استفاده کرد که به جک نامرئی هم معروف است. نصب این نوع جک پیچیده تر از جک پارکینگی می باشد و برای نصب آن نیاز به فونداسیون و زیرسازی می باشد.

طراحی و فروش انواع کرکره برقی در تمام مناطق تهران و تمام نقاط کرج و دماوند با بازدید و مشاوره کاملا رایگان
با یکبار تماس با ما مشاوران و کارشناسان ما با حضور در محل شما بهترین‌ پیشنهاد را به شما ارائه و پیش فاکتور کار را تقدیم می نمایند تا در صورت صلاح دید شما جهت عقد قرارداد و انجام کار اقدام نماییم.

ما با داشتن تیمی مجرب از نصابان و تعمیرکاران حرفه ایی قادر به انجام کلیه امور نصب و تعمیرات انواع مارک های کرکره برقی ، درب اتوماتیک ، جک پارکینگی و … می باشیم.

ارایه بهترین خدمات در کمترین زمان و پایین ترین هزینه…

گروه کرکره سازی شهبازی با گذشت سال ها تجربه و خدمات مطلوبی که در زمینه نصب و تعمیر کرکره برقی ارائه داده توانسته است رضایت مشتریان خود را فراهم کند و همیشه تامین قطعات و خدمات با کیفیت را الویت کاری خود قرار داده است.

✨نماینده فروش برندهای مطرح تیغه و موتور کرکره هوشمند✨
✨فروش و نصب انواع جک پارکینگی و حفاظ آکاردئونی✨

به مدیریت:آقای شهبازی

 

شماره های تماس:

02176314172 خط ثابت
09122456476
09192456476
09195409154

 

 

 

 

✨✨✨✨✨✨✨✨
✨✨✨✨✨✨✨✨
انواع پلی کربنات با ضمانت نامه معتبر

 

✨✨✨✨✨✨✨✨

 

 

 

 

کرکره برقی , انواع کرکره برقی , نصب کرکره برقی , جک پارکینگ , فروش کرکره برقی در دماوند , تیغه کرکره برقی , کرکره سازی شهبازی در دماوند , بهترین کیفیت کرکره برقی در دماوند تهران , حفاظ آکاردئونی , درب کرکره ای ,