کفسابی و نماشویی ساختمان زعفرانی

✨انواع خدمات کفسابی و نماشویی ساختمان با 20 سال سابقه کار

✨ساب انواع سنگ های گرانیت و موزاییک با ساب ایتالیایی همراه با مواد نانو

✨شستشوی نما با طناب و دستگاه سان بلاس و بدون نیاز به داربست

❇️کفسابی و سنگسابی همانطور که از نامش پیداست به معنای سابیدن سنگ، برداشتن لایه ای از سنگ به منظور براق نمودن، آینه ای کردن و از بین بردن ایرادات سنگ کف ساختمان می‌باشد. در عملیات کفسابی از دستگاه‌‌‌های مخصوص در این زمینه استفاده می‌شود که به وسیله آن ۱ الی ۴ میلی متر لایه برداری سنگ صورت می‌گیرد تا جرم‌ها و آلودگی‌‌‌های موجود بر روی سنگ کف از بین بروند و علاوه بر درخشان شدن سنگ، سطح آن نیز کاملا صاف و هم تراز شود.

✳️مهمترین دلایل انجام خدمات کفسابی 

💠 صاف و یکدست نبودن سطح کف ساختمان

🔹یکی از اصلی ترین زمان‌‌‌های نیاز به عملیات کفسابی ساختمان هنگامی‌است که سطح کف ساختمان از حالت تراز خارج شده و دچار پستی بلندی شود. این مشکل می‌تواند به دلیل عدم توجه کافی در ساخت و ساز ساختمان‌‌‌های نوساز و یا نشست خفیف ساختمان ایجاد شود که باعث عدم سهولت در هنگام رفت و آمد ساکنین و جابجایی وسایل می‌شود.

💠 از بین نرفتن جرم‌ها و مصالح ساختمانی تثبیت شده بر روی سنگ کف ساختمان

🔹در مواقعی پس از نصب موزاییک، سنگ و یا … سیمان، ملات، چسب و یا هر نوع مواد خارجی دیگر بر روی سطح کف ریخته می‌شود که با روش‌‌‌های ساده و معمولی قابل پاکسازی نمی‌باشند، در این هنگام عملیات کفسابی بهترین راه حل برای از بین بردن این مواد از روی کف ساختمان می‌باشد.

💠 شکستگی قسمتی از سنگ و یا آسیب دیدن کف ساختمان

🔹این مشکل معمولا به دلیل سقوط اجسام سنگین بر روی سطح سنگ ایجاد می‌شود که باعث شکستگی و یا اسیب دیدن مصالح به کار رفته در کف ساختمان شده و حالت زشتی را برای محیط ایجاد می‌کند.

✳️نماشویی ساختمان 

🔺 نماشویی ساختمان مهم ترین بخش از نظافت در ساختمان‌‌‌های مسکونی است. همه ساختمان‌‌‌های اداری- تجاری و مسکونی می‌بایست این موضوع را جدی بگیرند. خدمات شستشوی نما یک سرویس لوکس و تجملی نیست بلکه از سرویس‌‌‌های نظافتی ضرورتی در ساختمان است.

🔺 در شهرهای بزرگی همچون تهران، آلاینده‌‌‌های هوا صدمات بسیاری به نمای ساختمان وارد می‌کنند. گرد و غبار موجود در هوا به همراه آلاینده‌‌‌های ناشی از دود اتومبیل‌ها از جمله عواملی هستند که نمای ساختمان را سیاه و کثیف می‌نمایند.

🔺 نماشویی ساختمان یکی از مهم ترین قسمت هایی است که می‌بایست در نظافت فضای بیرونی ساختمان در نظر گرفت. نماشویی ساختمان ظاهر بنا را زیبا و تمیز می‌کند و روی قضاوت دیگران از فضای داخل تاثیرگذار است.

به مدیریت:منوچهر زعفرانی

شماره های تماس:
09126121805
09027314537

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

شستشوی دیوارآجری با دستگاه سندبلاس و موادسیلیس

 

 

کفسابی د رتهران , نماشویی در تهران ,  انجام عملیات کفسابی ,  کفسابی موزاییک , کفسابی سنگ , کفسابی و نماشویی ساختمان زعفرانی در تهران , فواید کفسابی , هزینه اجرای کفسابی در تهران , نماشویی بدون داربست ,