Address & Contact

Our Address

تهران ، میدان آزادی

Telephone

شستشوی نما، ساب زنی سنگ و پیچ و رول پلاک عبدی

?کفسابی و نماشویی و نانو کاری نما ، پیچ و رول پلاک ، ضدشوره کردن نما، ضدآب کردن نما ، ضدلک کردن نما ، ضدجلبک کردن نما ، ترمیم نما ،نور پردازی نما

? فعالیت در تهران و حومه
? از سراسر ایران سفارش پذیرفته می شود
?سابیدن و براق شفاف نمودن انواع سنگ , گرانیت , موزاییک , بتون , راه پله , و غیره
? برای ساف یک دست نمودن سطح کف با دستگاه با ساب الماس ساب
? اماده سازی برای نصب پارکت کفپوش و غیره
?برای جرم گیری واز بین بردن لکه ها با ساب فرانکفورتی باساب ایتالیایی باکیفیت عالی
? انواع شستشوی کف اجر سنگ سرامیک وغیره
? شستشوی نما در تمام نقاط شبانه روزی

? کفسابی و سنگسابی عبدی برترین مجری خدمات کفسابی، خدمات نماشویی و سابزنی سنگ کف در تهران ،کرج و سایر نقاط کشور است.
? بهترین کیفیت و تضمینی ترین کار کفسابی و نماشویی را از عبدی بخواهید.

? آماده عقد قرار داد با ارگان های دولتی و شخصی
? پذیرش کار های کلی جزئی شما مشتریان عزیز در کوتاه ترین زمان ممکن
?کف سابی تمام سطوح سنگی اعم از سابزنی سنگ کف داخل واحد،پارکینگ،پله و پایگرد، کف مغازه و…
? نماشویی و شستشوی نما با راپل بدون نیاز به داربست

? اجرای پوشش نانو یا رنگ نانوروی نمای ساختمان به دو دلیل انجام میشود. بعضی از پوششهای نانو عایق هستند ، بدین معنی که از آنها برای ایزولاسیون استفاده میشود.

? در واقعی عایقی که به صورت مایع است و به وسیله قلم مو براحتی برروی سطح قابل اجراست ، کاربرد دیگر رنگ یا پوشش نانو ، نوعی محافظ بر روی بخشهای دیگر است

? پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان با نازلترین قیمت ممکن در تهران و کرج

? نمای ساختمان خود را به ما بسپارید تا خیالتان از بابت ریزش سنگ نما راحت باشد.خدمات ما در تمام نقاط تهرانن و کرج انجام میشود و شهروندان حتی روستاهای اطراف نیز میتوانند از خدمات ما بهره مند شوند

?در انجام پیچ و رولپلاک باید به موارد بسیار زیادی دقت داشته باشید که از جمله مهم ترین آن ها اجرای استاندارد کار می باشد. باید دقت شود که این مسئله با استخدام و درخواست کار از افراد متخصص امکان پذیر می باشد و شما می توانید با استخدام این افراد به بهترین شکل حرفه ای کار مربوط به پیچ و رولپلاک نما را با دقت بسیار زیادی انجام دهید. با توجه به تمامی این مسائل، در ادامه توضیحات بیشتری را در خصوص پیچ و رولپلاک نما با شما در میان خواهیم گذاشت که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

 

?کفسابی و سنگسابی همانطور که از نامش پیداست به معنای سابیدن سنگ، برداشتن لایه ای از سنگ به منظور براق نمودن، آینه ای کردن و از بین بردن ایرادات سنگ کف ساختمان می باشد. در عملیات کفسابی از دستگاه های مخصوص در این زمینه استفاده می شود که به وسیله آن 1 الی 4 میلی متر لایه برداری سنگ صورت می گیرد تا جرم ها و آلودگی های موجود بر روی سنگ کف از بین بروند و علاوه بر درخشان شدن سنگ، سطح آن نیز کاملا صاف و هم تراز شود

✳️مهمترین دلایل انجام خدمات کفسابی

۱: صاف و یکدست نبودن سطح کف ساختمان

?یکی از اصلی ترین زمان های نیاز به عملیات کفسابی ساختمان هنگامی است که سطح کف ساختمان از حالت تراز خارج شده و دچار پستی بلندی شود. این مشکل می تواند به دلیل عدم توجه کافی در ساخت و ساز ساختمان های نوساز و یا نشست خفیف ساختمان ایجاد شود که باعث عدم سهولت در هنگام رفت و آمد ساکنین و جابجایی وسایل می شود.

۲: از بین نرفتن جرم ها و مصالح ساختمانی تثبیت شده بر روی سنگ کف ساختمان

?در مواقعی پس از نصب موزاییک، سنگ و یا … سیمان، ملات، چسب و یا هر نوع مواد خارجی دیگر بر روی سطح کف ریخته می شود که با روش های ساده و معمولی قابل پاکسازی نمی باشند، در این هنگام عملیات کفسابی بهترین راه حل برای از بین بردن این مواد از روی کف ساختمان می باشد.

3-شکستگی قسمتی از سنگ و یا آسیب دیدن کف ساختمان

?این مشکل معمولا به دلیل سقوط اجسام سنگین بر روی سطح سنگ ایجاد می شود که باعث شکستگی و یا اسیب دیدن مصالح به کار رفته در کف ساختمان شده و حالت زشتی را برای محیط ایجاد می کند.

?نماشویی ساختمان

?نماشویی ساختمان مهم ترین بخش از نظافت در ساختمان های مسکونی است. همه ساختمان های اداری- تجاری و مسکونی می بایست این موضوع را جدی بگیرند. خدمات شستشوی نما یک سرویس لوکس و تجملی نیست بلکه از سرویس های نظافتی ضرورتی در ساختمان است.

?در شهرهای بزرگی همچون تهران، آلاینده های هوا صدمات بسیاری به نمای ساختمان وارد می کنند. گرد و غبار موجود در هوا به همراه آلاینده های ناشی از دود اتومبیل ها از جمله عواملی هستند که نمای ساختمان را سیاه و کثیف می نمایند.

?نماشویی ساختمان یکی از مهم ترین قسمت هایی است که می بایست در نظافت فضای بیرونی ساختمان در نظر گرفت. نماشویی ساختمان ظاهر بنا را زیبا و تمیز می کند و روی قضاوت دیگران از فضای داخل تاثیرگذار است.

?نانو نما،ضد آب کردن نما و سطوح

?امروزه نانو نما و ضد آب کردن نما با پوشش نانو یکی از متداول ترین روش ها برای بهینه سازی مصرف انرژی و طول عمر بنا به حساب می آید.

?اجرای نانو نما بهترین روش برای ضد آب کردن نمای ساختمان و تمیز نگه داشتن نما برای مدتی طولانی می باشد. نانو نما یا همان ضد آب کردن سنگ نما و انواع سطوح روشی است بسیار مناسب برای زیبا نگه داشتن ساختمان برای مدتی طولانی که از تخریب آن نیز جلوگیری می کند. اجرای نانو بر روی نمای ساختمان و ضد آب کردن نما باعث ایجاد لایه ای محافظ بر روی مصالح ساختمان می شود. از جمله مزایای اجرای نانو می توان به عایق بندی نما و افزایش طول عمر مفید نما اشاره کرد.

 

 

 

کفسابی و نماشویی و نانو کاری در تهران و حومه , کفسابی در سراسر کشور , نانو کاری , نماشویی  , ساب زنی سنگ  , نماشویی و نانو کاری نما , پیچ و رول پلاک , تمیز کاری نما , ضدآب کردن نما , ضدشوره کردن نما , ضدآب کردن نما , ضدلک کردن نما , ضدجلبک کردن نما ,  پیچ و رول  , بهترین نماشویی  , بهترین کفسابی  , بهترین نانو کاری  , کفسابی و نماشویی و نانو کاری نما , پیچ و رول پلاک , ضدشوره کردن نما، ضدآب کردن نما , ضدلک کردن نما , ضدجلبک کردن نما ,ترمیم نما،نور پردازی نما , فعالیت در سراسر کشور و خارج از کشور ,