Address & Contact

Our Address

رشت ، بلوار معلم ، روبروی فروشگاه سون و جانبو ، کلیدسازی نیوسلو

کلیدسازی و ساخت و کپی انواع سوئیچ های اتومبیل و تعمیرات ریموت های کنترلی ایرانی و خارجی در رشت

✔️ساخت همه نوع کلید و سوئیچ ایموبلایزر اتومبیل
✔️ساخت انواع ریموت یدک
✔️ریموتی کردن انواع درب ها
✔️باز کردن انواع درب بسته منازل و اتومبیل و گاوصندوق
✔️تعمیر و نصب قفل برقی و جک اتوماتیک درب پارکینگ
✔️باز کردن حرفه ای انواع درب های ورودی و درب های ضد سرقت
✔️کد دهی انواع اتومبیل
✔️بازکردن انواع خودرو های ایرانی و خارجی
✔️تکثیر کلید و ریموت انواع خود روهای ایرانی و خارجی
✔️تکثیر کید های سویچی و کامپیوتری
✔️تکثیر ریموت کرکره برقی جک الکترونیکی و انواع دزد گیر

————————————
نحوه روشن شدن خودرو با سوئیچ خودرو و سیستم ایموبلایزر

عملا چیپ الکترونیکی داخل دسته پلاستیکی سوئیچ خودرو حاوی حافظه الکترونیکی است که داخل آن کد دسترسی خودرو وجود دارد. و قبل از اینکه کلید خودرو داخل استارتر قرار بگیرد باید ابتدا چیپ با آنتن دور استارتر خودرو ارتباط بی سیسم برقرار کند و در صورتی که کد دسترسی توسط سیستم ایموبلایزر تایید شود دستور روشن شدن خودرو صادر می شود.

فواید خرید و ساخت سوئیچ های ضد سرقت ایموبلایزر

روشن شدن خودرو تنها با سوئیچ مخصوص خود
بالا بردن سیستم ایمنی خودرو
جلوگیری از سرقت ماشین با کلیدهای خودروهای دیگر

نحوه ساخت سوئیچ یدکی ماشین مجهز به سیستم ایموبلایزر

هنگام خرید ماشین به همراه کارت ماشین، کارت سوئیچ که شامل کد دسترسی ماشین است به شما داده می‌شود. البته برخی از کارخانه های سازنده کد دسترسی ماشین را پیش خود محرمانه نگه می دارند بنابراین برای ساخت سوئیچ یدکی ماشین حتما باید کد دسترسی ماشین را به کلیدساز ارائه دهید. کد دسترسی برخی از ماشین ها با خواندن کد از روی ECU ماشین، کد یاب مخصوص، روی کارت سوئیچ ماشین قرار می گیرد. و به صورت استثنا برای یافتن کد دسترسی نیاز به کارت خودرو و شماره شاسی است.

چه مواقعی نیاز به ساخت سوئیچ یدکی ماشین وجود دارد؟

گیر کردن سوئیچ خودرو داخل استارتر و روشن نشدن ماشین
شکستن سوئیچ خودرو
خراب شدن سوئیچ خودرو

✅سوئیچ از راه دور(تراسپوندر)

در صورتی که خودروی جدیدی دارید یک سوئیچ از دور برنامه ریزی با یک ریموت بدون کلید دارید. خودروهای جدید تولید شده دارای سوئیچ های دورکار هستند که با مدل سنتی بسیار فرق می کند. در این خودروها ریموت جفت شدن کلید و قفل را انجام می دهد و درب خودرو قبل از سوار شدن باز خواهد شد. ایمنی این خودرو بالاتر است ولی در صورت گم شدن سوئیچ باید راهکاری برای پیدا نمود.

✅ریموت های ورودی بدون کلید

این دسته از کلید ها به صورت دائم با خودروی شما ارتباط داشته و خودروی شما را ایمن تر می نماید. ریموت ها که به آن فاب گفته می شود در صورت گم شدن کار دشواری را خواهد داشت زیرا مانند سوئیچ ها معمولی ارزان نمی باشند.

✅سوئیچ معمولی خودرو

سوئیچ معمولی خودرو از قدیمی ترین و راحت ترین جهت کپی مجدد می باشند. مانند موارد ریموت دار امنیتی ندارند ولی اگر یدکی ندارید و آن را گم کنید می توانید به راحتی شبیه آن ساخته شود.

مدیریت : آقای علیرضا زوار حسینی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلیدسازی در رشت , کلیدسازی سیار , قفل و کلید سازی شبانه روزی , کلید سازی , ریموت یدک , جک اتوماتیک درب پارکینگ , جک اتوماتیک , ریموت انواع خود روهای ایرانی و خارجی در رشت  , كليد سازي شبانه روزي  , سوئيچ  , كيلس  , ريموت رشت بلوار معلم  , ضدسرقت خودروهاي ايراني خارجي منطقه آزاد , تعميرات فوق تخصص كليد , ريموت كنترل , سوئيچ در رشت , ريموت كنترل در رشت , ضدسرقت خودرو در رشت  , تعميرات ریموت در رشت  ,