Address & Contact

Our Address

ساری ، میدان خزر ، ابتدای بلوار فرح آباد ، ساختمان آریانا ، طبقه دوم ، واحد 7

Telephone

مجموعه تخصصی زیبایی احیا 

♀️ آنالیز مو با دستگاه آنالایزر و رفع آسیب اصولی موهای شما

♀️ ازون تراپی و اکسیژن رسانی

♀️ بسترسازی و تقویت برای رشدمجدد موهای از بین رفته

♀️ لاین تخصصی مو با بهترین دستگاه ها و مواد موجود در کشور

♀️  کلیه خدمات در این مجموعه توسط مجرب ترین پرسنل به همراه بروزترین دستگاه ها و مواد مصرفی با جدیدترین روش ها انجام می شود

 

 

♀️  ارائه خدمات صافی و احیای مو

♀️ با مدرک بین المللی ریجستر انگلستان 

♀️ خدمات تخصصی مو در ساری 

♀️ احیا و صافی تخصصی ، آنالیز مو با دستگاه آنالایزر، رفع آسیب موهای آسیب دیده ، احیای مو ، کراتینه ، کراتین مو ، ازون تراپی ، اکسیژن تراپی ، انواع تراپی سرد و گرم و …

 

 

⭐️ ما در مجموعه تخصصی احیا علاوه برزیباتر شدن جسم شما به زیباتر شدن روح شما نیز اهمیت می دهیم⭐️

⭐️ نانو کراتین صافی و احیا ۱۰۰%موهای اسیب دیده و کشسان شما

⭐️ با بهترین مواد گیاهی و بدون فرمالدئید .

⭐️ ماندگاری بلند مدت دو تا سه سال

 

⭐️ کراتینه مو

کراتینه مو روشی برای رفع آسیب‌دیدگی‌های مو (احیا موهای آسیب دیده ) و ایجاد ظاهری نرم و درخشان در موها است. برای بسیاری از افراد، رمز موهای درخشان و نرم، استفاده از روش کراتین است. کراتینه مو فرایندی است که در طی آن، وز مو و آسیب‌دیدگی‌های مو بهبود پیدا می‌کند. امروزه این روش این روزها بیشتر از همیشه مورد توجه قرار گرفته است و البته هزینه‌ های نسبتا بالایی هم دارد. شما میتوانید برخلاف ریلکسرها و صاف‌کننده‌های شیمیایی، هم موهای خود را رنگ کنید و هم کراتینه انجام دهید بدون اینکه در روند هیچ کدام، اختلال ایجاد شود.

 

 

بوتاکس تراپی مو

احیای موهای خشک، مجعد، کدر و خشک آبرسانی موهای وز و خشک . بوتاکس مو یک نوع تکنیک است که به حذف وزی مو کمک می کند. بوتاکس مو درمان ضد پیری مو است و موهای شما را ابریشمی، براق و زیباتر جلوه میدهد.

 

پروتئین تراپی مو

پروتئین تراپی برای احیا موهای ضعیف، خشک و شکننده راه حلی موثر است. پروتئین تراپی برای رفع آسیب های خفیف مو استفاده می شوند و به طور منظم هر ۱-۲ ماه مفید انجام می شود .از مزایای پروتئین تراپی میتوان به (نرم کنندگی مو ، تقویت مو ، مرطوب کنندگی مو ، حجم دهنده مو ) اشاره کرد. اگر موهای شما خاصیت ارتجاعی خودش را از دست داده است یا موهای رنگ شده دارید اگر ریزش مو دارید .اگر موهای مجعد و فرفری و میخواهید صاف کنید . اگر مشکل گره خوردن و موخوره موهاتون را دارید توصیه میکنیم هر از چند گاهی پروتئین تراپی مو انجام دهید.

⭐️  پلکس تراپی مو

پلکس تراپی در واقع تمامی پیوندهای شکسته شده مو که بر اثر براشینگ، اتوی مو، رنگ، دکلره و… ایجاد شده را برقرار می کند.خانم هایی که دارای موهای فوق العاده آسیب پذیر هستند میتوانند موهای خود را به هر رنگی در بیاورند .

⭐️ ریباندینگ مو (صافی ژاپنی بدون بازگشت)

ریباندیگ مو یا نام دیگرش صافی مو به شیوه ژاپنی معروف است که وظیفه صاف کردن موها را برعهده دارد. انجام ریباندیگ مو تقریبا ۸۰ درصد به موها صافی می دهد. توجه شود که ریباندینگ تنها روی موهای کاملا طبیعی و صدرصد طبیعی انجام می شود. یعنی درصورتی که موی شما قبلا رنگ و مش شده باشد یا کار مواد شیمایی روی مو انجام شده باشد دیگر نمی توان کار ریباندینگ مو یا صافی ژاپنی روی مو انجام دهیم.

برای انجام کلیه خدمات و آموزش با بهترین کیفیت با ما تماس بگیرید .

 

مدیریت : خانم قاسم پور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صافی و احیای مو , محصولات احیا مو , فرق کراتینه با صافی مو , کراتینه مو , احیا مو بدون صافی , کراتین مو درساری , اموزش کراتین در ساری , صافی مو در ساری , احیا مو درساری ,  اموزش صافی احیا درساری , مجموعه تخصصی زیبایی احیا مو ,