Address & Contact

Our Address

لرستان

کلینیک زیبایی و کاشت مو امیران رشد

❇️ارائه خدمات زیبایی در زمبنه کاشت موی سر و ابرو

?کاشت مو به تکنیک جراحی گفته می‌شود که در آن ریشه‌های مو، تک تک از ناحیه اهداکننده به ناحیه در حال ریزش یا خالی از مو برده می‌شوند. از این روش بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می‌شود و طی آن ریشه‌هایی که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم هستند به ناحیه طاس برده می‌شوند. بعلاوه از این روش برای بازسازی ابرو، مژه، محاسن، موهای سینه و ناحیه تناسلی و پوشاندن محل زخم‌های ناشی از تصادف یا جراحی مانند کشیدن پوست و کاشت موهای قبلی استفاده می‌شود. کاشت مو با پیوند پوست متفاوت است.

?در هر پیاز مو ۱ تا ۴ رشته مو رشد می‌کند. امروزه در پیشرفته‌ترین روش‌های کاشت مو، پیاز مو را دست نخورده انتقال می‌دهند. نتیجه این کار ظاهر طبیعی تر موهای کاشته شده‌است. این روش کاشت Follicular Unit Transplantation یا به صورت کوتاه شده FUT نامیده می‌شود. موهای اهدایی به دو روش کاملاً متفاوت جمع‌آوری می‌شوند. این کار فوق‌العاده تخصصی بوده و فقط متخصصین پوست و مو مجاز به انجام آن می‌باشند.

به مدیریت:دکتر افشار امیری

 

 

کاشت مو , کاشت ابرو , انواع روش های کاشت مو و ابرو , کلینیک زیبایی در لرستان , کلینیک زیبایی و کاشت مو امیران رشد در لرستان , ارائه خدمات زیبایی در لرستان , هزینه کاشت مو و ابرو , خدمات زیبایی , کلینیک زیبایی دکتر افشار امیری در لرستان ,