Address & Contact

Our Address

تهران - شهرک شریعتی - خ رزاق چراغی - روبروی مهد کودک یاس - پلاک 89 واحد 1

کابینت- کرکره برقی – درب اتوماتیک-دوربین مداربسته-جک پارکینگ

می توان از انواع کرکره برقی به عنوان درب اتوماتیک پارکینگ ،درب اتوماتیک مغازه و فروشگاه استفاده نمود

رنگها می توانندظاهر آشپزخانه راتغییر دهندو حس آن را متفاوت کنند،حتی می توانند دلگیرترین و تاریک ترین آشپزخانه را هم تغییر دهند.
البته توجه به وسعت فضای آشپزخانه برای انتخاب درست رنگها بسیار مهم می باشد. چنانچه آشپزخانه کوچک و تاریک است نیاز به رنگهای گرم و روشن دارد تا با کمک آن فضا را روشن کند. همچنین یک فضای بزرگ و بی روح نیازمند رنگهایی تند و جذاب است.
اگرچه تک رنگ همیشه شیک است ، چندان منحصر به فرد و خاص نیست . کمی جسارت نیاز است تا بتوان از رنگ های شاد و زنده استفاده کرد. استفاده از رنگهایی که با چیدمان کلی آشپزخانه هماهنگ باشد.
در معماری مدرن خطوط متقاطع، سطوح و احجام تجریدی ترند. گاهی فرم ها چندان مرتب نیستند و ممکن است با نظم کمتری به وجود آمده باشند. از این نظر رنگ می تواند بر کیفیت به هم پیوسته این فضا و سطوح آنها تأکید کند.
اگر در فضای آشپزخانه عناصری مجزا دارید سعی کنید هر حجم یا سطح را با رنگی متفاوت و ضعیف از هم جدا کنید. چنین کاری جلوه ای منطقی به فضا می دهد و بدون رنگ این فضاها تهی به نظر می رسند.
اغلب اوقات به کار گیری اندکی رنگ در این گونه فضاها بیشترین تأثیر را دارند. هر رنگی باید به طور مشخص از رنگ مجاور متفاوت باشد اما نامتناسب و ناموزون نباشد.
اول سبک کابینت رو مشخص کنید:
در دنیا سبک های طراحی به دسته های مختلف تخصصی تقسیم میشن ولی در کشور ما این سبک ها برگرفته از سبک آسیایی با تلفیقی از دیگر سبک ها هستن. ما اونها رو اینجوری دسته بندی می کنیم :
– کابینت آشپزخانه کلاسیک
– کابینت آشپزخانه شبه کلاسیک
– کابینت آشپزخانه مدرن براق
– کابینت آشپزخانه مدرن مات
– کابینت آشپزخانه کوبیسم

به مدیریت:آقای سهرابی

 

 

 

 

کلینیک ساختمانی در تهران , كلينيك ساختمان , کلینیک های ساختمانی ,