Address & Contact

Our Address

کرمانشاه بلوار گلستان ، کوچه حاج دایی ، پلاک117

کلینیک ساختمانی جعفری

♻️ خدمات سنگ کاری و دکوراسیون داخلی 
♻️ نما ، کناف کاری ، گچکاری کلاسیک و مدرن

♻️ در تعریف کلی از اینکه کناف چیست؟ باید بگوییم که در حقیقت کناف نوعی صفحه روکشدار گچی می باشد که سال ها پیش توسط برادارن کناف در شرکت کناف تولید شده است. قدمت این نوع مصالح ساختمانی به بیش از 80 سال پیش برمی گردد و از پرطرفدار ترین مصالح ساختمانی تا به امروز شناخته شده است. شرکت کناف توسط برادارن کناف در سال 1932 میلادی بنیان گذاری شده است و تا به امروز از جمله شرکت های کناف و تولید کننده مصالح ساختمان سازی در جهان می باشد.

♻️ بررسی اجرای کناف

♻️ اجراو نصب کناف در سقف بسیار مقرون به صرفه می‌باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است، قابلیت انعطاف پذیری کناف باعث شده تا بسیاری از مخاطبین به این نوع سقف جذب بشوند و از آن در دکوراسیون منازل، ادارات و … خود استفاده نمایند. از کناف می‌توان در واحد های اداری و تجاری استفاده کرد و قابلیت نورپردازی این سقف باعث شده تا زیبایی منحصر به فردی در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد شود. به دلیلی سبک بودن سقف کناف، نصب و راه اندازی آن بسیار آسان و راحت می‌باشد و جا به جایی این سقف می‌تواند در مدت کوتاهی انجام شود.

♻️ خانه رویایی با سقف کناف

♻️ ورق های کناف در کشور ما اصولا مصالح مصرفی دیوار ها و سقف ها به حساب می آیند و با توجه به رنگ، ظرافت و مقاومت آنها برای اجزای خاصی از ساختمان کاربردی می باشند. کناف ها یکی از بهترین موارد برای اجرای دیوار های ضد حریق می باشند.

♻️ نگهداری و حمل کناف

♻️ برای حمل کردن کناف رعایت اصول ایمنی و نگهداری بسیار مهم می‌باشد زیرا ممکن است در هنگام حمل، کناف دچار شکستگی یا آسیب بشود. برای حمل کردن کناف باید توجه داشته باشید که آن را دور از تابش نور مستقیم آفتاب قرار دهید و از خیس نشدن کناف اطمینان کافی را داشته باشید، زیرا ممکن است بارندگی موجب از بین رفتن کناف بشود و زیان بسیار زیادی را برای شما ایجاد نماید.

♻️ نحوه انجام کناف کاری

♻️ کناف کاری با توجه به فضای محیط و محلی که کناف قرار است در آن انجام بشود دارد. انجام دادن کناف کاری در سقف باید توسط فردی ماهر به یکی از روش‌های زیر صورت بگیرد:

♻️ کناف کاری متحرک

♻️ اکثرا از روش کناف کاری متحرک در ادرات و مراکز تجاری استفاده می‌شود، انجام این کناف کاری با توجه به لوازمی که در سقف نصب می‌شود امکان پذیر است و یکی از روش‌های رایج نصب کناف در سقف همین روش می‌باشد.

♻️ کناف کاری ثابت

♻️ کناف کاری ثابت دارای جنبه‌ی تزئینی می‌باشد و اکثرا از این روش در اجرای سقف کناف منزل استفاده می‌شود، در این روش استفاده از نورپردازی در کناف امکان پذیر می‌باشد که همین امر از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیریت:آقای سعید جعفری

 

 

 

قیمت کناف  , سایت کناف , کناف به انگلیسی , دیوار کناف , کناف چیست , کناف سقف چیست , کاتالوگ کناف ایران , ورق کناف ,