کلینیک ساختمانی دکوراسیون داخلی کابینت آرکا

? تیم تخصصی کلینیک ساختمانی 

? دکوراسیون داخلی آرکا 

? ساخت و نصب کابینت وکیوم ، کلاسیک و نئوکلاسیک ، مدرن و هایگلاس ، ممبران و کمد دیواری های مدرن

? کاغذ دیواری ، آینه دکوراتیو ، درب های ضد سرقت ، روشویی های مدرن و کلاسیک

❇️ مزایای کاغذ دیواری نسبت به رنگ 

? یکی از چالش های همیشگی در طراحی دکوراسیون منزل، انتخاب بهترین گزینه از میان کاغذ دیواری و رنگ است. مسلما رنگ به عنوان یک پوشش با قدمت زیاد که مدت هاست مورد استفاده قرار گرفته و می گیرد، خصوصیات منحصر به خود را دارد، اما این روزها کمتر کسی به خودش زحمت گرفتاری های چند روزه به خاطر رنگ زدن سطوح داخلی منزل و بعد از آن نیز تحمل بوی ناشی از آن برای مدتی طولانی را می دهد.

? کاغذ دیواری یک گزینه مناسب برای جایگزینی رنگ است که در عین داشتن قیمت مناسب، گرفتاری های نقاشی کردن را به همراه ندارد. مزایای استفاده از کاغذ دیواری به عنوان سندی برای اثبات مناسب بودنش شناخته می شود.

❇️ تنوع طرح 

مسلما یکی از مهم ترین مواردی که کاغذ دیواری را به انتخاب مناسب تری نسبت به رنگ تبدیل می کند، تنوع بی نظیر و فوق العاده طرح های آن است. دنیای طرح و رنگ کاغذ دیواری ها آنقدر گسترده و جذاب است که می توان برای هر فضایی و با هر سلیقه ای یک گزینه مناسب از میان انواع موجود انتخاب کرد.

? زمانی که شما رنگ را به عنوان پوشش نهایی دیوارهای خود انتخاب می کنید، هرگز قادر نخواهید بود از اجرای طرح های مختلف و دلخواه خود در فضا بهره مند شوید، در حالی که کاغذ دیواری با تنوع الگوهای مختلف خود می تواند به سادگی جهت ایجاد چنین منظوری مورد استفاده قرار گیرد.

❇️ عمر طولانی 

? از دیگر قابلیت های کاغذ دیواری که آن را به یک انتخاب فوق العاده تبدیل می کند، عمر طولانی و دوام بسیار زیاد آن است. همان طور که احتمالا خودتان هم می دانید، رنگ پس از مدتی ظاهر روزهای اول خود را از دست می دهد. این تغییر شکل در طول زمان به دلیل عوض شدن رنگ، گرد و غبار گرفتن و ورقه شدن اتفاق می افتد.

? حتی در مواردی نیز دیده می شود که در اثر تکان های ناشی از زلزله یا ساختمان سازی های مجاور، ترک های سطحی و همچنین عمیق در سطح دیوار به وجود می آید که ظاهر ناخوشایندی به آن می دهد. کاغذ دیواری با داشتن عمر زیاد و قابلیت های خود می تواند به مدت بسیار طولانی تر نسبت به رنگ مورد استفاده قرار بگیرد.

❇️ نصب راحت 

? نکته دیگری که می توان از آن به عنوان یکی از امتیازهای بسیار مهم استفاده از کاغذ دیواری یاد کرد، نصب سریع، راحت و بی دردسر آن است. نصب کاغذ دیواری در فضای یک خانه بزرگ نهایتا دو تا سه روز زمان می برد، در حالی که رنگ زدن دیوارهای همین خانه ممکن است یک تا چند هفته به طول بیانجامد.

? همچنین نصب کاغذ دیواری دردسر پوشاندن اسباب و اثاثیه با نایلون را کاملا برطرف کرده و ریخت و پاش آنچنانی هم ندارد. افراد بسیار زیادی هستند که با داشتن تخصص در نصب کاغذ دیواری قادرند در کم ترین زمان ممکن فضای منزل شما را به صورت کامل پوشش دهند.

❇️ مزایای کاغذ دیواری نسبت به رنگ 

❇️ عدم تغییر رنگ

? یکی دیگر از مزیت های استفاده از کاغذ دیواری، عدم تغییر رنگ آن با گذشت زمان است. حتی مرغوب ترین رنگ ها نیز پس از گذشت مدت زمان معینی زیبایی اولیه خود را از دست داده و کدر و زرد می شوند. این مشکل در استفاده از کاغذ دیواری به هیچ وجه وجود ندارد. اگر کاغذ دیواری انتخاب شده از انواع مرغوب باشد، می تواند تا سال های سال رنگ خود را حفظ کرده و به زیبایی روزهای اول باقی بماند. ثبات رنگ از جمله خصوصیاتی است که تا حد زیادی استفاده از کاغذ دیواری را نسبت به رنگ در اولویت قرار می دهد.

❇️ قابلیت شستشو

? سادگی شستشو از جمله مواردی است که می تواند به عنوان یک امتیاز ویژه در انتخاب کاغذ دیواری محسوب شود. کاغذ دیواری علاوه بر این که قابلیت شستشو را داراست، این امکان را ایجاد می کند که به راحتی و با ساده ترین روش ها قادر به تمیز کردن آن باشید. قابلیت شستشو این امتیاز را به وجود می آورد که در صورت کثیف شدن کاغذ دیواری توسط گرد و غبار و دوده بتوانید آن را به شکل اول خود درآورید که در مقایسه با گرفتاری هایی که پس از کثیف شدن دیوارهای رنگ شده به وجود می آید، بسیار مناسب است.

مدیریت:آقای رضا مرادی پور

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

مشخصات کاغذدیواری , زیرسازی کاغذ دیواری , آیا کاغذ دیواری باعث موریانه میشود, معایب کاغذ دیواری سه بعدی , مزایا و معایب کاغذ معمولی , کاغذ دیواری چی خوبه , معایب کاغذ دیواری پی وی سی , کی خونشو کاغذ دیواری کرده ,