Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

کلینیک ساختمانی رها گستر

? ما در این مجموعه با تخصص و تعهد و به کمک علم مهندسی می توانیم دقیق ترین طراحی را برای کلیه کارهای ساختمانی شما را انجام دهیم.

? شرکت مهندسی رهاگستر، شرکت جوان با نیروهای جوان و متخصص در رشته های عمران، معماری، برق و مکانیک، از صفر تا صد در پروژه های ساختمانی، مسکونی، اداری و تجاری، آماده همکاری با شما عزیزان می باشد، این شرکت از سال ۸۵ شروع به کار نموده و در پروژه هایی از قبیل: برج تهران، برج آسمان، برجهای سبحان، بیمارستان لبافی نژاد، بیمارستان شهید سلیمانی، بیمارستان ابوریحان، کارخانه گلدیران ، مجتمع تجاری کوروش، مجتمع تجاری تیراژه، مجتمع میلاد نور، و صدها پروژه دیگر کار کرده و از اعتماد کارفرمایان کمال تشکر را دارد

? مدیرعامل شرکت، مهندس مختاری دارای مدرک فوق لیسانس در رشته عمران (گرایش سازه) از دانشگاه تهران بوده و تمامی پروژه ها زیر نظر مستقیم ایشان هدایت و نظارت میشود.

? بیشتر وقت این شرکت در حال حاضر به بازسازی و تغییر دکوراسیون میگذرد.

? شرکت مهندسی رها گستر تهیه برگه معماری نظارت و محاسبات تولیدکننده درب و پنجره های UPVC انجام کلیه کارهای تاسیساتی طراحی و اجرای کلیه کارهای ساختمانی اجرای کاغذ دیواری اجرای کفپوش اجرای پارکت و لمینت اجرای دیوارپوش PVC و MDF اجرای تخصصی کارهای چوبی و کابینت آشپزخانه با طراحی رایگان
شرکت مهندسی رها گستر

? (اولین تولید کننده دریچه های چوبی کاملا ضد آب) ساخت و نصب انواع دریچه هوای چوبی و انواع دریچه های بازدید و زیرفنکوئلی چوبی دریچه های چوبی با روکش pvc دریچه های چوبی با رنگ پلی اورتان(کاملا ضد آب) ما توانایی ساخت هرگونه دریچه چوبی با هرگونه کاربری را داریم.

مدیریت:مهندس مختاری

 

 

کلینیک ساختمانی رها گستر در تهران , شرکت مهندسی رها گستر ,