کلینیک زیبایی اکسیر

کلینیک پوست، مو و زیبایی اکسیر، با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پوست و مو با بهره گیری از دانش روز توسط پزشکان مجرب انجام فعالیت می نماید.

?این کلینیک با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و پیشرفته ترین تجهیزات و مواد مصرفی تایید شده توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) ارائه دهنده ی خدمات زیر می باشد:

? مشاوره جراحی های زیبایی (رینو پلاستی، ماموپلاستی، ابدومینوپلاستی)، کاشت مو، ابرو و مژه، لیپوماتیک و لیپوست
? لیفت با نخ، تایت با نخ، پلاسماجت، هایفو تراپی، تزریق بوتاکس و ژل و چربی، میکرونیدلینگ، پی آرپی، لیزر فرکشنال، آراف فرکشنال (سوزنی)، لیزرکیو سوئیچ، جوانسازی واژینال (لیزرمونالیزا)، مزوتراپی، رادیوفرکانسی، میکرودرم ابریژن، ساب سیژن، جوان سازی صورت و دست و دکلته

? جراحی های سرپایی اعم ازخالبرداری، خروج انواع توده ها و لیپوم ها و کیست ها پوستی
? پاکسازی، هیدرودرمی، ویتامینه مو، تغذیه و رژیم های غذایی معجزه گر، رادیو فرکانسی لاغری، امبدینگ، طب سوزنی، دانه گذاری، ماساژ درمانی و اسکلروتراپی (درمان واریس)

مزایای لیزر موهای زائد

کلینیک کرمانشاه برای از بین بردن موهای زائد روش لیزر را به شما پیشنهاد می‌کند؛ زیرا لیزر روشی موثر و آسان برای از بین بردن همیشگی موهای زائد شما است و موجب می‌شود که پوستی نرم و درخشان داشته باشید و دیگر لازم نیست به طور مرتب از تیغ و موچین استفاده کنید. یکی از بزرگ‌‍ترین مزایای از بین بردن موهای زائد با لیزر نسبت به وکس، الکترولیز و دیگر روش‌های رفع موهای زائد درد کمتر آن است. کلینیک کرمانشاه در کنار رفع موهای زائد با لیزر از دیگر درمان‌های مبتنی بر استفاده از لیزر بهره‌مند است مانند درمان واریس، جوانسازی و ترمیم پوست و درمان فوتودینامیک آکنه و جوش

۱٫شیوه کار دستگاه لیزر موهای زائد به چه صورت است؟

لیزر موهای زائد از دستگاه لیزر زیبایی استفاده میشود که شدت و انرژی آن با توجه به نوع مو و پوست تنظیم میشود.لیزر پرتو نور را به سمت رنگدانه موجود در فولیکول های مو هدایت میکند و موجب میشود که فولیکول از ریشه از بین برود و شاهد رشد مو نخواهد بود.

۲٫بهترین شرایط سنی برای لیزر موهای زائد چیست؟

برای شروع لیزر موهای زائد حداقل سن تایید شده میتواند۱۴سالگی باشد،اگر چه مرکز لیزر مو زائد کرمانشاه توصیه میکند تا زمان بلوغ کامل صبر کنید و اگر مراجعه کننده خانم است باید سیکل عادت ماهیانه اش آغاز شده باشد.خانم ها نباید شرایط سلامتی خاصی مانند سندروم تخمدان پلی کیستیک(pcos) و باید از لحاظ هورمونی در شرایط ثابت باشند

۳٫بهترین شرایط پوستی برای لیزر موهای زائد چیست ؟

لیزر درمانی در صورت آفتاب سوختگی یا حتی برنزه بودن پوست توصیه نمیشود.بهترین زمان برای شروع لیزر درمانی فصل پاییز یا زمستان است تا با نزدیک شدن به فصل تابستان پوستی صاف و بدون مو داشته باشید.

به مدیریت خانم جاوید