Address & Contact

Our Address

زنجان،الهیه،فاز2،جمیل 5 ششرقی 2979

Telephone

گالری تعمیر و خرید و فروش زنجان برنز متین

?تعویض ظروف کهنه با نو

?تعمیر، خرید و فروش انواع ظروف برنزی

❇️برنز( Bronze ) قدیمی ترین آلیاژی است که بشر شناخته است.چرا که در طبیعت در معادن ، مس معمولا همراه قلع می باشد.کاربرد آبکاری برنز وسیع است.آبکاری برنز برای ایجاد ظاهری زیبا و افزایش مقاومت خوردگی استفاده می شود. این آبکاری در مواردی که روانکاری را بهبود بخشد و مقاومت سایشی را در مقابل فولاد افزایش دهد، مطلوب است.

❇️مقاومت خوردگی خوب برنز باعث می شود زیر لایه مناسبی برای آبکاری نیکل و کروم باشد.آلیاژهای حاوی Sn 15-10% ظاهری گیرا و زیبایی دارند.این آلیاژها رنگ طلایی دارند که نسبت به طلای واقعی قهوه ای ترند.آلیاژهای Sn 45% ظاهری نقره ای دارند و تقریبا برای اهداف تزیینی به کار می روند.

❇️سه نوع برنز وجود دارد به نام های برنز آلفا، بتا و گاما. برنز آلفا در حالت سرد چکشخواری خوبی دارد. برنز بتا در حالت گرم چکشخواری خوبی دارد و برنز گاما بسیار شکننده است.

?ویژگیهای برنز

?مقاومت خوب خوردگی اتمسفری
?مقاومت خوب در برابر فرسودگی
?قابلیت سخت شدن با تغییر شکل سرد
?به راحتی قابل جوش دادن است.
?قابلیت لحیم شدن بسیار خوب است
?مقاومت در برابر درجه حرارت بالا ، چند خانواده از آلیاژهای این فلز در محیط های با درجه حرارت بالا مقاومت میکنند.
?برنز معمولا نرمتر، ضعیف تر و گرانتر از فولاد است.
?بر خلاف فولاد، این آلیاژ در برابر یک سطح سخت، جرقه نمیزند. که این باعث میشود برنز مورد استفاده در اطراف مواد قابل اشتعال یا مواد منفجره مفید باشد.

به مدیریت:آقای سعید اجاق لو

 

 

 

برنز , ظروف برنزی , وسایل برنزی , تعویض ظروف کهنه با نو برنزی , تعمیرات وسایل برنزی , خرید و فروش انواع ظروف برنزی , گالری زنجان برنز متین در زنجان , ویژگی های ظروف برنزی , کاربرد وسایل برنزی , خرید و فروش ظروف برنزی در زنجان ,