Address & Contact

Our Address

تهران ، شهر ری ، امین آباد ، حاجی آباد ، بالای کوچه شهید نوری ف پلاک 25

Telephone

گالری شیک ست 

? دنیای لباس های دخترانه و زنانه

? خرید به صورت آنلاین با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

? مناسب برای هر سلیقه و بودجه ای

? تضمین صد در صد کیفیت و دوخت?

? تنوع بالا در رنگ و مدل

? خرید حضوری و غیر حضوری

? آماده همکاری با فروشگاه‌‌‌های سراسر کشور?

?  مانتو، پالتو، تاپ، تیشرت، هودی، راحتی، انواع لباسهای خانگی، مجلسی و… قابل رقابت با تولیدات برتر خارجی

? با استفاده از بهترین مواد اولیه و ماشین آلات پیشرفته دوخت

? در انتخاب لباس زنانه، علاوه‌بر زیبایی و جذابیت، حتما راحتی خود را هم در نظر داشته باشید، حتی در پیراهن‌های ماکسی و گیپوری یا کت‌ودامن‌های مجلسی و فاخر هم باید حس خوب و راحتی داشته باشید. برای موقعیت‌های روزمره‌ی رسمی یا اسپرت تابستانی، مانتو و رویه‌های خنک زنانه بهترین انتخاب هستند. کاپشن، پالتو و بارانی هم می‌توانند همراه مطمئنی برای روزهای برفی و بارانی زمستان باشند.

? انتخاب یک لباس راحتی برای زمان استراحت و خواب در خانه شاید کار ساده‌تری باشد. کافی‌ست از قالب اتوکشیده‌ و رسمی خود بیرون بیایید و کمی هم برای خوشایند خودتان یک تی‌شرت و شلوار راحتی یا سرهمی گرم و نرم بپوشید. با طرح‌های فانتزی و عروسکی این لباس‌ها می‌توانید به‌سادگی می‌تواند حال‌وهوای‌ خود را تغییر دهید و روحیه‌ی شاداب‌تری داشته باشید.

? با این که زیبایی در سادگی خلاصه می‌شود، سعی کنید در انتخاب طرح و رنگ لباس جسور باشید و سلیقه‌ی شخصی خودتان را در اولویت قرار دهید؛ لباس‌های مدل‌ ساده را با لباس‌هایی با طرح پیچیده و متکلف همراه کنید تا بتوانید استایلی هارمونیک و چشم‌نواز داشته باشید.

مدیریت : آقای میلاد حشمتی

خرید اینترنتی لباس مجلسی , خرید اینترنتی لباس زنانه , لباس مجلسی دخترانه , مدل لباس , مدل لباس زنانه , لباس دخترانه شیک ,