گروه تاسیساتی ساعی

💫بازسازی تاسیسات فرودگاه رشت
💫شیرآلات توکار کلار
💫والهنگ و فلاشتانگ ایمن آب
💫شیرآلات روشویی چشمی keysom 
💫جای مایع هوشمند 
💫لوله گذاری مجدد آبرسانی 
💫انجام کلیه امور تاسیساتی در استان گیلان 
💫همکاری با کارفرما های مدرن ساز وشخصی ساز 
💫یادتون باشه تاسیسات قلب تپنده ساختمان شماست 
💫ایجاد آرامش و آسایش شما بهترین انگیزه برای ماست 
✳️تاسیسات 

🌟تاسیسات ساختمان از نیازهای اساسی و مورد نیاز هر ساختمان می باشد. به بیان دیگر ، تاسیسات ساختمان، اجزای حیاتی هر ساختمان را تشکیل می دهند. این سیستم ها مربوط به شرایط حرارتی ، دیداری ، شنیداری و بهداشتی که برای راحتی ، آرامش و آسایش ساکنان ساختمان لازم و ضروری می باشد ، را فراهم می کنند.

✳️جا مایع هوشمند و اتوماتیک  

💎این مدل از مخزن،سنسور،برد و موتور تشکیل میشود.سنسور در واقع همان چشم الکترونیکی حساس میباشد که مجهز به یک رادار ساده است.این رادار به عنوان یک فرستنده و گیرنده امواج مایکروویو فراصوت عمل میکند.

💎سنسور به تحرک حساس بوده و زمانی که دست یا جسم دیگری مقابل آن قرار گیرد،پمپاژ مایع انجام میشود.عمل پمپاژ به طور خودکار یا با استفاده از نیروی برق یا باتری اتفاق می افتد.

💎در صورت چشمک زدن مداوم،باتری دستگاه ضعیف بوده و زمان تعویض آن رسیده است.در بعضی از این جا مایع ها میتوان میزان خروجی مایع را تنظیم کرد.

✳️مزایای جا مایع هوشمند چیست؟

🌟این مدل به دلیل دخالت نداشتن دست افراد،به لحاظ بهداشتی به سایر مدلها برتری دارد.مزیت دیگر این مدل صرفه جویی در مصرف مایع به دلیل پمپاژ اتوماتیک و به اندازه مایع شستشو میباشد.

✳️مزایای استفاده از شیرآلات توکار 

💠از مزایای شیر توکار می‌‎توان به موارد مختلفی اشاره کرد. اولین و بارزترین مزیت شیر توکار از مزایای شیر توکار، فضای بیشتر برای کار است. با توجه به این موضوع که این شیرآلات در داخل دیوار نصب می‌شوند فضای شما را برای کارکردن با این شیرآلات زیاد می‌کند.

💠 برای مثال می‌خواهید در آَشپزخانه یک ظرف بزرگ را پر از آب کنید اگر شیرروکار داشته باشید ممکن است پرکردن این ظرف و قراردادن آن در زیر شیر کار دشواری باشد ولی در شیر توکار دیگر این مشکل را ندارید به همین منظور این مزیت را می‌توان بهترین مزیت از مزایای شیر توکار برشمرد.

💠از دیگر مزایای شیر توکار می‌توان به عدم رسوب‌گیری بر روی محیط شیر، اشاره کرد. با توجه به این موضوع که اجزای اصلی شیرآلات توکار در داخل دیوار نصب می‌شوند شما رسوباتی که در اطراف اتصالات شیرها و اتصالات آن بسته می‌شود را دیگر نمی‌بینید.

💠از دیگر مزایای شیر توکار می‌شود به موضوع زیبایی آن اشاره کرد. زیبایی ظاهری امروزه موضوعی داغ و به شدت پرطرفدار و حائز اهمیتی برای افراد است. شیرآلات توکار نیز دارای ویژگی منحصر به فردی بوده که این زیبایی را شیرآلات روکار ندارند و می‌توان این موضوع را از مزایای شیر توکار برشمرد.

به مدیریت : علی ساعی

 

 

 

 

گروه تاسیساتی ساعی در رشت , لوله کشی موتورخانه , لوله کشی استخر  , پکیج , گرمایش ازکف , سردوگرم , فاضلاب , تعمیرات , تاسیسات , گروه تاسیساتی  در رشت ,