گروه تولیدی سینک گرانیت ویتون

? عرضه و پخش سینک گرانیتی ویتون در بندر انزلی

? گروه تولیدی ویتون 

? تولید سینک گرانیت ویتون 

? بهداشتی تر از همیشه 

? باید قبول کنیم که بعضی اوقات ظروف کثیف و حاوی باقیمانده غذا، تا ساعتها در سینک ظرفشویی باقی می‌مانند و به راحتی می‌توانند میکروب‌های خطرناک را به مواد غذایی ما منتقل کنند؛ درست به همین علت است که باید به نظافت وسایل آشپزخانه توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

?  سینک‌های گرانیتی از مواد آنتی‌باکتریال و ضد میکروبی برخوردار هستند که باعث می‌شود میکروب‌ها و باکتری‌ها در سینک رشد نکنند و از بین بروند.

? لوکس و چشم نواز

? سینک های گرانیتی‌ از متریال خاصی ساخته شده‌اند و ظاهری بسیار شیک و چشم‌نواز دارند و به همین دلیل این نوع سینک ظرفشویی لوکس و گران‌قیمت به نظر میرسند اما در حقیقت قیمت مناسبی دارند و به عنوان یک سینک ظرفشویی گران قیمت شناخته نمی شوند.

 

? مقاوم همچون گرانیت 

? همیشه احتمال سقوط ظروف یا وسایل سنگین روی سینک هنگام شستشو وجود دارد، پس باید در نظر داشت که آیا سینک ظرفشویی شما تحمل ضربه‌های محکم را دارد یا نه؟

? البته این به شدت ضربه بستگی دارد اما همان‌طور که می‌دانید سینک‌های استیل در برابر ضربه‌های شدید غُر می‌شوند و حتی ممکن است سوراخ شوند، اما به شما اطمینان می‌دهیم که مقاومت نوع گرانیتی در برابر ضربه بسیار بالاتر است و امکان غُر شدن آنها وجود ندارد.

مدیریت:آقای حمید نظیری

 

 

 

 

گروه تولیدی سینک گرانیت ویتون در بندر انزلی , گروه تولیدی سینک گرانیت ویتون , گروه تولیدی سینک گرانیت در بند انزلی ,