موزاییک در اصفهان

تولید و عرضه انواع موزاییک:

جدول

باغچه

نرده

صراحی

نرده سیمانی

موزاییک چیست؟

موزاییک یک واژه عمومی و برگرفته از عبارت انگلیسی Mosaic است. در گذشته به چینش منظم سنگ های کوچک طبیعی کنار یکدیگر و امروزه به چیدمان و دکوراسیون انواع کفپوش با بن مایه بتن، موزاییک گفته می شود.

موزاییک از ترکیب سیمان، ماسه، پودر سنگ، مواد پلیمری (در موزاییک های پلیمری)، سنگ دانه (در موزاییک حیاطی و واش بتن) و آب تشکیل می شود که به شیوه های ویبره ای (لرزشی) و پرسی نیز متراکم و فشرده می شود.

موزاییک پلیمری چیست؟

موزاییک پلیمری در واقع یک نوع سنگ مصنوعی است که با ایجاد تغییراتی در مواد اولیه آن و فرآیند پلیمریزاسیون و تولید شبکه های بلوری متصل بهم در سیمان تولید می شود. مخلوط کردن پلیمرها با مواد اولیه باعث تبلور و کریستاله شدن سیمان (ساختار شیمیایی بسیار منظم ) می شود. این امر باعث ایجاد استحکام و مقاومت بسیار بالا در محصول نهایی خواهد شد به طوری که مقاومت موزاییک پلیمری دو برابر بتن و مانند سنگ طبیعی می شود.

ویژگی های موزاییک پلیمری:

این نوع موزاییک و یا سنگ مصنوعی از ترکیب پلیمر و سیمان به دست می آید و رنگهای بسیار جذاب مثل سنگ های طبیعی را به خودش می گیرد، این رنگها در برابر نور خورشید، اشعه فرابنفش و محیط های قلیایی بسیار مقاومند و تا مدتها شفافیت و براقیت خودشان را از دست نمی دهند. آنها از اکسید فلزات به دست می آیند و تقریبا بیشترشان وارداتی هستند و از ترکیب آنها دنیایی از رنگهای جدید و متنوع ایجاد می شود.

از ویژگی های دیگر موزاییک پلیمری مقاومت آن در برابر سرمای خیلی شدید و یخبندان ها مثلا تا ۵۰ درجه زیر صفر!!! است. همچنین کفپوش بتنی پلیمری حرارت های بسیار بالا تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد را هم بدون آسیب دیدگی تحمل می کند. دلیل این امر، تراکم بالای بافت موزاییک و جذب آب بسیار بسیار پایین آن (چیزی کمتر از ۳ درصد) است. همین ویژگی باعث می شود موزاییک پلیمری در برابر انقباض و انبساط مقاومت بالایی پیدا کند و در مناطق مختلف آب و هوایی شکننده نباشد.

یکی دیگر از ویژگی های موزاییک پلیمری این است که در هنگام نصب به دلیل موادی که در ساختارش وجود دارد با ملاتی که زیر آن زده می شود واکنش نشان داده و به شدت به ملات می چسبد.

به مدیریت:آقایان محمد جهانگیر و احسان جهانگیر

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

موزاییک , انواع موزاییک , تولید محصولات پلیمری در کاشان , گروه تولیدی موزاییک جهانگیر در کاشان , انواع موزاییک دور باغچه , نرده سیمانی , انواع پله و زیر پله , مراحل تولید موزاییک , تولید و فروش موراییک در کاشان , قیمت انواع موزاییک در کاشان , انواع نرده ,