گروه خدماتی و پایگاه اینترنتی برادران رضوانی

 

?این موارد را از ما دریافت کنید?

 

 

۱-  گروه خدماتی:
انجام کار های تاسیساتی:

مجری تمام پروژه های تاسیساتی عمرانی، کارخانه قارچ، سرد خونه، ساخت انواع درب های سرد خونه ای، جوشکاری، و ساخت انواع کامل کانال به زیبا ترین شکل ممکن با اکیپ مجرب در خدمت شما عزیزان می باشیم.

با مدیریت:
مرتضی رضوانی
شماره ی تماس:
۰۹۱۵۸۶۳۶۱۳۸

 

رنگ آمیزی ساختمان و مصنوعات چوبی :

رنگ آمیزی با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای شما هم وطنان عزیز.
رنگ آمیزی به روز با کیفیت عالی، استفاده از بهترین رنگ های روز دنیا در خدمت شماست ?
خانه و مصنوعات چوبی خود را با ضمانت به ما بسپارید.

۲ – پایگاه اینترنتی:

۱ تبلیغات اینترنتی با قیمت باورنکردنی.

۲نوشتن متن های تبلیغاتی به روش عالی برای جذب مخاطب.

۳ وبلاگ نویسی و آموزش چگونگی پست برای جذب مخاطب در فضای مجازی.

۴ فروش فیلم های آموزشی با قیمت های باورنکردنی و تخفیف ویژه ?.

۵ پاسخ گوی مشکلات موبایل شما هستیم.

۶ آموزش نصب نرمه افزار های موبایل، ساخت جیمیل، تعمیر شبکه های اینترنتی، مشکلات حافظه، و….

۷فروش فیلم و PDF کتاب و جزوه و فایل صوتی و نمونه سوالات مربوط به دروس تمامی پایه ها: دبستان، متوسطه اول، متوسطه ی دوم و دانشگاه.

۸ فروش PDF و فایل صوتی کتاب های عمومی، تاریخی، آموزشی،زبان انگلیسی، پزشکی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، معاصر، زندگینامه، و….

۹ فروش تمامی پکیج های مختلف با تخفیف های ویژه تا ۸۰% تخفیف با قیمت های باورنکردنی.

۱۰ فروش نسخه ی کرک شده ی نرمه افزار و بازی ها بدون خرید درون برنامه ای با قیمت استثنایی و تخفیف ویژه ?

✌️تمامی این موارد را از ما دریافت کنید✌️

?شعار ما رضایت شما عزیزان. ?

 

واتساپ
۰۹۹۰۵۹۹۰۳۱۵

 

 

? همکاری در فروش محصولات 
? فروش لوازم جانبی 
? نوشتن متن تبلیغاتی 
? مشاور خانواده
? تبلیغات اینترنتی 
? تبلیغات با کمترین هزینه و بیشترین بازدید در سایت

? تبلیغات اینترنتی راه روشن یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی می باشد که سعی در ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای کاربران و مشتریان خود دارد. در تبلیغات اینترنتی راه روشن سعی گردیده تمام مزیت های ممکن شامل خرید با بهترین قیمت ممکن، دسترسی به تنوع کاملی از محصولات، تحویل سریع و بموقع، خدمات قبل و پس از فروش و …برای مشتریان فراهم گردد تا آنان با آرامش خیال خرید آنلاین خود را انجام داده و سفارش های خود را در حداقل زمان ممکن در منزل یا محل کار خود تحویل گیرند

? در تبلیغات اینترنتی راه روشن مشتریان به بیش از ده هزار قلم کالا در دسته های لوازم خانگی، تهویه مطبوع، دیجیتال، آرایشی و بهداشتی، پزشکی و سلامت، ساعت و اکسسوری، سیسمونی نوزاد، مبلمان اداری، لوازم ورزشی و موسیقی و …، همگی از برندهای معتبر و شناخته شده بازار شامل سامسونگ، ال جی، بوش، پاناسونیک، سونی، اسنوا، دوو، هایسنس، بکو، … و با گارانتی های اصلی شرکتی دسترسی دارند

مدیریت:آقای مهدی رضوانی ۰۹۹۰۵۹۹۰۳۱۵

واتساپ ۰۹۹۰۵۹۹۰۳۱۵

فروش لوازم جانبی
متن تبلیغاتی
مشاور خانواده 
همکاری در فروش محصولات

از ما مشاوره بگیرید ، در این راه به شما کمک میکنیم

آموزش تبلیغات اینترنتی را از ما دریافت کنید

۱ تبلیغات اینترنتی با قیمت باورنکردنی.

۲نوشتن متن های تبلیغاتی به روش عالی برای جذب مخاطب.

۳ وبلاگ نویسی و آموزش چگونگی پست برای جذب مخاطب در فضای مجازی.

۴ فروش فیلم های آموزشی با قیمت های باورنکردنی و تخفیف ویژه ?.

۵ پاسخ گوی مشکلات موبایل شما هستیم.

۶ آموزش نصب نرمه افزار های موبایل، ساخت جیمیل، تعمیر شبکه های اینترنتی، مشکلات حافظه، و….

۷فروش فیلم و PDF کتاب و جزوه و فایل صوتی و نمونه سوالات مربوط به دروس تمامی پایه ها: دبستان، متوسطه اول، متوسطه ی دوم و دانشگاه.

۸ فروش PDF و فایل صوتی کتاب های عمومی، تاریخی، آموزشی،زبان انگلیسی، پزشکی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، معاصر، زندگینامه، و….

۹ فروش تمامی پکیج های مختلف با تخفیف های ویژه تا ۸۰% تخفیف با قیمت های باورنکردنی.

۱۰ فروش نسخه ی کرک شده ی نرمه افزار و بازی ها بدون خرید درون برنامه ای با قیمت استثنایی و تخفیف ویژه ?

✌️تمامی این موارد را از ما دریافت کنید✌️

?شعار ما رضایت شما عزیزان. ?

۷ روش درآمد اینترنتی

تمامی درخواست شما از اینترنت را پاسخ گو هستیم

۱- کسب درآمد از اینستاگرام
در سال ۲۰۱۲ شرکت اینستاگرام توسط شرکت فیسبوک خریداری شد و بسیاری از برنامه‌های بازاریابی و تبلیغات فیسبوک به این برنامه انتقال یافت. اما کاربران نیز می‌توانند از این ابزار برای کسب درآمد استفاده کنند. هنرمندان، ورزشکاران معروف، فوتبالیست‌ها و افرادی که دارای قابلیت‌های منحصر به فرد مانند طنز یا کارهای خارق العاده هستند، در اپلیکیشن اینستاگرام می‌توانند فیلم، عکس، لایو یا پخش زنده، و استوری بگذارند و از این طریق فالوور یا دنبال‌کننده بیشتری جذب کنند. هرچه تعداد دنبال‌کننده این پیج‌ها بیشتر باشد، یعنی نرخ تعامل پیج مورد نظر بالا بوده و با افراد بیشتری در ارتباط است. این موضوع باعث می‌شود که صفحه مورد نظر برای تبلیغات بسیار مناسب باشد و از تبلیغات به عنوان یک روش کسب درآمد بهره ببرد. حتی صاحب این پیج‌ها می‌توانند محصولات مختلفی را در این صفحات قرار دهند و به عنوان محصول بفروشند. برای کسب درآمد از اینستاگرام تنها لازم است که یک صفحه بسازید و با سایر کاربران موجود در اینستاگرام در ارتباط باشید. هرچه تعداد فالوورها و نرخ تعامل پیج شما بالاتر باشد، احتمال کسب درآمد شما بیشتر است.

۲- وبلاگ نویسی
وبلاگ نویسی نسبت به سایر روش‌های کسب درآمد از طریق اینترنت قدیمی‌تر است و با وجود الگوریتم‌های جدید در جستجوگرها، هنوز هم وبلاگ نویسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یک وبلاگ نویس می‌تواند دنبالرو یک موضوع خاص باشد و از طریق بهینه سازی مطالب خود، وبلاگ مورد نظر را به صفحه اول گوگل بکشاند. بنابراین با قرار دادن بنرهای تبلیغاتی مربوط به سایر حرفه‌ها، فروش بک لینک، و مواردی از این قبیل، زمینه کسب درآمد خود را فراهم کند. برای این کار می‌توانید یک وبلاگ معمولی بسازید، یک دامنه ir برای آن انتخاب کنید و یک موضوع که طرفداران زیادی دارد را انتخاب کرده و شروع به نوشتن و بهینه سازی مطالب آن کنید.

۳- راه‌ندازی فروشگاه‌های اینترنتی
داشتن فروشگاه اینترنتی کمی سخت است و ممکن است نسبت به سایر روش‌ها هزینه بیشتری داشته باشد، اما اگر در این مسیر موفق عمل کنید، مطمئناً می‌توانید یک منبع کسب درآمد پایدار با درآمد بالا برای خود ایجاد کنید. فروشگاه اینترنتی ممکن است شامل فروش محصولات الکترونیکی، محصولات غذایی، محصولات تزیینی یا حتی محصولات دانلودی باشد. برای این کار باید ابتدا یک فروشگاه اینترنتی طراحی کنید یا قالب یک فروشگاه را بخرید. با ثبت دامنه و خرید هاست برای این فروشگاه، رسماً فعالیت شما شروع می‌شود و باید محصولات و خدمات خود را در فروشگاه قرار دهید. هر چه موفقیت شما در بالا بردن فروشگاه در رتبه بندی موتورهای جستجو بیشتر باشد، مطمئناً ترافیک بیشتری به کسب‌و‌کار خود جذب خواهید کرد و مشتری‌های شما نیز بیشتر خواهد بود. باید قبل از راه اندازی فروشگاه اینترنتی، در مورد مراحل مختلف آن امکان سنجی انجام دهید و به سراغ کالاهایی بروید که افراد بیشتری در اینترنت به دنبال آنها هستند. حتی اگر دانشجو هستید، می‌توانید جزوات خود یا سایر دوستان را در قالب فایل‌های دانلودی بفروشید.

۴- طراحی اپلیکیشن
با ظهور سیستم عامل اندروید و ios امروزه شاهد استفاده هر چه بیشتر از اپلیکیشن‌ها در گوشی‌های هوشمند هستیم. این گستردگی به حدی زیاد شده است که به اپلیکیشن‌هایی مشابه با کاربرد یکسان زیاد برمی‌خوریم. اپلیکیشن‌هایی در زمینه پیدا کردن آدرس، ارائه دستور آشپزی، اجرای مسابقه‌های مجازی و یا هر اپلیکیشن دیگری که به نظر شما خلاقانه باشد و در جذب مشتری موفق عمل کند، می‌تواند به شما در فرایند کسب درآمد از اینترنت کمک کند. البته فراموش نکنید که نیازسنجی بازار قبل از هر اقدامی، بسیار حیاتی است.

۵- ارائه خدمات مشاوره به صورت اینترنتی
این روش برای کسانی که در یک زمینه خاص تخصص دارند بسیار مناسب و ایده آل است. رشته‌هایی مانند روانشناسی، مشاوره‌های دینی، مشاوره‌های ازدواج و خانواده، مشاوره در زمینه رژیم‌های غذایی و مشاوره در حوزه ورزش در این بخش، شما را به درآمد کافی خواهد رساند. حتی اگر خود شما در این زمینه‌ها تخصص ندارید، می‌توانید یک سایت طراحی کنید و زمینه بالا رفتن آن در موتورهای جستجو فراهم کنید و جلسه‌های مشاوره را با استخدام یک متخصص حرفه‌ای برگزار کنید.

۶- مشارکت در فروش
برخی از شرکت‌های بزرگ بین‌المللی مانند آمازون و ای بی و همچنین برخی شرکت‌های داخلی مانند دیجی کالا از این روش برای بالابردن آمار فروش خود استفاده می‌کنند. این روش برای کسانی که به دنبال شغل دوم هستند یا در زمینه بازاریابی تبحر ویژه‌ای دارند، بسیار مناسب است. در این روش، شما به عنوان یکی از فروشندگان این شرکت‌ها وظیفه فروش محصولات را برعهده دارید و به صورت کمیسیون چند درصد از میزان فروش خود را بر می‌دارید. برای رونق دادن به این روش می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و حتی توییتر به فعالیت بپردازید و به جذب مشتری برای کسب و کار خود بپردازید. این روش نیاز به تخصص خاصی ندارد و فقط باید بتوانید افراد بیشتری به صفحات اجتماعی خود جذب کنید تا از آنها مشتری‌های بالقوه بسازید و محصولات خود را به آنها بفروشید.

۷- تهیه فیلم‌های آموزشی و فروش آنها
این روش نسبت به سایر روش‌های کسب درآمد از اینترنت، نیاز به یک نرم‌افزار مخصوص نیز دارد که برای ضبط فیلم‌های آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. فرض بگیریم که شما در زمینه کار با نرم افزار فتوشاپ، کار با سیستم هایی مانند وردپرس و جوملا، کار با نرم افزارهای طراحی سایت و مواردی از این قبیل آشنایی دارید و می‌توانید فرایند آموزش آنها را به صورت مجازی و به کمک فیلم‌های آموزشی انجام دهید. این بهترین فرصت برای شماست که از نحوه آموزش هر کدام از این نرم افزارها فیلم برداری کنید و برخی از کلیپ‌های آنها را در شبکه‌های اجتماعی یا در سایت‌هایی مانند یوتیوب و آپارات قرار دهید. حتی می‌توانید بر روی طراحی یک سایت حرفه‌ای سرمایه گذاری کنید و از این طریق محصولات خود را بفروشید

 

 

رنگ آمیزی ساختمان و مصنوعات چوبی رضوانی در تهران

 

 

 

 

 

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی , فروشگاه اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی ارزان ,