طراحی و ساخت انواع پله گردان چوبی و فلزی در گنبدکاووس

✨مرکز تخصصی پله های گردان
✨مشاوره،طراحی و تولید انواع پله های گردان و سازه های فلزی خاص

به مدیریت:آقای رضوانی
🔰 آدرس دفتر:استان گلستان،گنبد کاووس،خیابان ملک الشعرا،روبروی کوچه ۱۸
🔰 آدرس کارگاه:کیلومتر ۷ جاده گنبد به مینودشت،جنب اداره زندان
🔴چرا از پله گرد یا پلکان مارپیچ استفاده می‌کنیم؟

💠یکی از مهم ترین دلایل استفاده از پله گرد یا پلکان مارپیچ، بدون شک زیبایی و اثر شگفت انگیز آنها بر طراحی داخلی ساختمان و محیط اطراف خودش می باشد.

💠به دلیل زیبایی نوع طراحی و زیبایی این پله‌ها، در گذشته در طراحی داخلی اکثر قصرها و عمارات بزرگ از این پله ها استفاده می‌شد و امروزه نیز در فضای داخلی و خارجی بسیاری از ویلاهای دوبلکس، هتل ها و عمارت‌های بزرگ، از این پله ها استفاده می‌شود.

💠نوع خاص معماری این پله‌ها به فضای منزل، مراکز خرید، رستوران ها، هتل ها و خانه‌ها، زیبایی منحصر بفردی داده و چشم انداز طراحی زیبا و جذاب آن، تجمل مورد انتظار سازندگان و صاحبان املاک را به خوبی تامین می‌کند.

💠اما طراحی زیبا، تنها دلیل استفاده از این پله‌ها نیست. دلیل دیگر انتخاب این پله ها که اهمیت بسیار زیادی هم دارد، محدودیت در فضای اجرای پله است. زیرا فضای اشغال شده در پله های گرد یا مارپیچ همواره کمتر از پله‌های معمولی می باشد و امکان مانور بیشتر برای طراحی پله رابط بین طبقات مختلف بسیار بیشتر می‌شود.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

مرکز تخصصی پله گردان در گنبدکاووس , محاسبه پله گرد , قیمت پله گرد , پله گرد فلزی , ابعاد پله گرد , پلان پله گرد , پله گرد بتنی , ساخت پله گرد , ابعاد استاندارد پله گرد , پله گرد چوبی در گنبد کاووس , گروه صنعتی اسپیرال در گنبدکاووس ,