Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

گروه طراحی کابینت بخشنده

?طراحی کابینت مدرن در کمترین زمان

?یکی از نکات اصولی برای طراحی کابینت آشپزخانه مدرن، طراحی زیبا و کاربردی می‌باشد یک کابینت مناسب علاوه بر زیبایی باید کاربر پسند نیز باشد.

?در طراحی کابینت آشپزخانه باید تفاوت سلیقه خانواده‌ها و نوع نیاز آن‌ها لحاظ گردد به عنوان مثال در خانه‌‌‌های کوچک که تبع آشپزخانه کوچکی هم دارند نیاز است بهترین استفاده از فضای داخلی کابینت در طراحی کابینت لحاظ گردد تا تمام وسایل آشپزخانه در جایگاه مناسب قرار گرفته و به اصطلاح user-friendly باشد.

?علاوه بر این مورد زیبایی نیز باید در طراحی کابینت آشپزخانه لحاظ گردد. در آشپزخانه‌‌‌های کوچک بهتر است از رنگ کابینت روشن استفاده گردد تا فضای آشپزخانه بزرگتر به نظر برسد.

?چرا کابینت آشپزخانه، مهم‌ترین اجزاء درون آشپزخانه است؟

⚡️اهمیت کابینت‌های آشپزخانه، نه تنها در پوشش‌دهی فضای کاربردی محیط آشپزخانه است، بلکه نقش ویژه‌ای در نمای خانه و بالطبع، زیبایی کل خانه دارد. با انتخاب طرح‌های زیبای کابینت که متناسب و هماهنگ با دکوراسیون منزل‌تان باشد، می‌توانید ظروف، لوازم برقی و سایر وسایل مورد نیازتان را پوشش دهید و در یک کلام نظم و زیبایی را به دل آشپزخانه بیاورید.

?چه موادی در کابینت استفاده می‌شود؟

⚡️انتخاب متریال در نصب و اجرای کابینت کاملا براساس نظر و خواسته شما خواهد بود، با این حال یک سری استاندارد مشخصی در متریال کابینت وجود دارد، از جمله، کابینت چوبی، کابینت MDF،‌‌‌های گلاس، فلزی و غیره که انتخاب شما به این موارد محدود خواهد بود.

به مدیریت : یاسر بخشنده

 

 

گروه طراحی کابینت بخشنده در تهران  , طراحی کابینت , کابینت , کابینت مدرن  , طراحی کابینت تهران , قیمت , کابینت , انوع کابینت ,