Address & Contact

Our Address

اصفهان،خیابان لاله شمالی،نرسیده به میدان عاشق اصفهانی،روبروی ورزشگاه بهمن،نبش کوچه57

 

گروه فنی مهندسی هدف اصفهان دوربین مداربسته سیستمهای حفاظتی باسیم.وایرلس

به فروشگاه دوربین مداربسته هدف اصفهان خوش آمدید

فروش انواع دوربین مداربسته بی سیم و با سیم

سیستم های حفاظتی مداربسته

فروش انواع لوازم جانبی کامپیوتر و دوربین مداربسته

تعمیرات تخصصی انواع کامپیوتر و لپتاپ و دوربین مداربسته

★♥♥★ ادرس فروشگاه اصفهان خیابان لاله شمالی روبروی ورزشگاه بهمن نبش کوچه پنجاه هفت ★♥♥★

همراه:09131684279

دفترفروش:03135676495

دفترفروش:03135676303

به مدیریت:مهندس خلیلی

http://hadaf-rayane.ir/

دوربین مداربسته , انواع دوربین مداربسته , گروه فنی مهندسی هدف اصفهان , اجرای خدمات فنی و دوربین مداربسته در اصفهان , قیمت انواع دوربین مداربسته , دزدگیر اماکن , ویژگی های دوربین مداربسته با کیفیت , فروش و نصب انواع دوربین مداربسته در اصفهان , فروش لوازم جانبی کامپیوتر در اصفهان , تعمیرات لپ تاپ و دوربین مداربسته ,

 

دوربین شلنگی آندوسکپی 10 متری(گروه فنی مهندسی هدف)

دوربین شلنگی یا آندوسکوپی یا دوربین لوله ای

♥قیمت فقط : 950.000 تومان♥

دوربین شلنگی برای دیدن مکان هایی استفاده می شود که امکان مشاهد با چشم وجود ندارد مثل حفره ها،چاه،لوله ها و مکانیک ها و هر جایی که بدون وجود این دستگاه نمی توان دید این دوربین مورد استفاده قرار می گیرد.

دوربین شلنگینحوه استفاده از دوربین اندوسکوپی

نحوه استفاده ازاین دوربین اینطور است که اول کابل دوربین را به موبایل اندروید یا کامپیوتر خود متصل مینمایید و بعد برنامه مربوط به دوربین را از گوگل پلی دانلود و نصب میکنیدو درنتیجه تصویر دوربین را برروی دستگاهی که به آن متصل کردید مشاهده میکنید به همین راحتی و مثل آب خوردن.

نحوه اتصال دوربین شلنگی به موبایل یا کامپیوتر

دوربین  معمولا به یک کابل با طول های گوناگون متصل است که شامل قابلیت عکس برداری و فیلمبرداری میشود زیرا این دوربین ها دارای یک سر دوربین و یک سر پورت کانکتور نری USB  برای اتصال به انواع کامپیوتر و لب تاپ یا کانکتور نری MicroUSB جهت اتصال به انواع گوشی موبایل با قابلیت پشتیبانی از OTG هستند.بعضی دیگر از این دوربین ها که مدل پیشرفته تر هستند دارای فیش خروجی تبدیل شونده هستند که هم قابلیت اتصال به کامپیوتر و هم گوشی موبایل را دارند.

دوربین آندوسکوپی در تاریکی

افراد از این دوربین برای جاهای تاریک و بدون نور استفاده میکنندکه سازنده این دوربین فکر آنجا راهم کرده زیرا دوربین شلنگی با قطر 22میلی متر دارای LED جهت روشنایی 30تا 50 سانتی متر در تاریکی مطلق است و تصاویر رنگی به شما تحویل می دهد و همچنین برای اینکه این نور ممکن است در مواقعی مانع از دیده شدن سطوح براق شود میزان این نور توسط کاربر قابل تنظیم است.

نمونه تصویر دوربین اندوسکوپی

ویژگی های دیگر دوربین لوله ای

  • این دوربین دارای ویژگی ضدآب است که درجه ضد آبی آن IP67 در عمق یک و نیم متر و به مدت نیم ساعت میباشد
  • اندازه تصاویر این دوربین 720*1080 و کیفیت آن HD است.
  • شامل قابلیت اتصال به ویندوز XP_7_Vistaمی باشد.
  • زاویه دید این دوربین80 درجه میباشد

ویژگی های کابل دوربین اندوسکوپی

طول کابل 10 متر است که برای بیشتر مشاغل این متراژ کافی است از جمله حفاری،تعمیرکارها،مستند ساز ها،لوله کش ها، کارشناس های خودرو و … که ویژگی دیگر کابل این دوربین سخت یا فنری بودن آن است.

از طرف دیگر ، کابل دوربین اندوسکوپی دارای یک پوشش لاستیکی خارجی است که زیبا و صاف است و دارای سیم داخلی است که سختی کابل را ایجاد می کند. همچنین دارای درجه مقاومت در برابر آب و گردو غبار IP67 است که این مقاومت باعث می شود که شما هر جایی از این دوربین شلنگی استفاده کنید، بنابراین می تواند تقریباً از پس هر موقعیتی برآید. چشمگیرترین ویژگی این است که قطر دوربین و کابل آن 5.5 میلی متر است که این یکی از باریک ترین کابل هایی است که به دوربین و پروژکتورهم مجهز است. این دوربین لوله ای تقریباً در هر جایی که قابل تصور باشد کاربرد دارد.

دوربین چرخشی وایرلس مداربسته پریزی v380 (گروه فنی مهندسی هدف) جدید

♥قیمت فقط : 850.000 تومان♥

دوربین چرخشی پریز برق نسل جدیدی از دوربین های مداربسته بیسیم می باشد . این دوربین چرخشی بیسیم به راحتی و در کمتر از 5 دقیقه نصب می شود . بدون نیاز به هیچگونه تجهیزات جانبی اضافه و تنها با یک پریز برق و وای فای می توانید تصاویر محیط خودتان را از هر کجای دنیا که هستید مشاهده کنید .

همچنین می توانید این دوربین را بصورت 360 درجه به چرخش در بیاورید .

دوربین چرخشی پریز برق

نصب دوربین مداربسته یکی از مشکلات مشتریانمان بوده است که فروشگاه دیجی ویرا برای صحولت در نصب دوربین ها مدل های دوربین چرخشی پریز برق را در فروشگاه دیجی ویرا موجود کرده است تا شما عزیزان به وسیله یک دوشاخه برق بتوانید دوربین خود را روشن نموده و از امکانات آن استفاده کنید و این نوع دوربین ها از مدلهای دوربین های مداربسته بیسیم ارزان و با کیفیت با بالاترین قابلیت ها در بازار هستند.

ویژگی های دوربین چرخشی دوشاخه دار

  • نوع: دوربین بیسیم
  • نرم افزار دوربین : v380
  • وضوح تصویر : 1080P (Full-HD)
  • لنز (میلی متر): 3.6 میلی متر
  • سنسورتصویر : CMOS
  • لنز دوربین : 2 مگاپیکسل
  • دارای میکروفون و اسپیکر صدای دوطرفه
  • دزدگیر حرکتی : دارد
  • فرمت فشرده سازی ویدئو: H.264
  • برق مورد نیاز: 220v برق شهری
  • اتصال: بیسیم
  • پشتیبانی حافظه: ساپورت رم تا 128 گیگ
  • چرخش : 360° (افقی) /90° (عمودی)
  • ضدآب و گردوغبار : دارد
  • دید در شب :مادون قرمز + LED تمام رنگی
  • نرم افزار تلفن همراه: Android/ios
  • اندازه : 140*63 میلی متر
  • وزن : 290 گرم

 

*دوربین وایفای تحت شبکه مدل V380 پانوراما*

♥قیمت فقط : 600.000 تومان♥

دوربین وایفای تحت شبکه پانوراما V380 با کارایی های بسیار زیاد شما رو علاقه مند خود میکند . دوربین وایفای قابل استفاده به‌صورت سقفی و دیواری بوده و می‌تواند محیط خود را بدون هیچ نقطه کوری بصورت 360 درجه پوشش داده و شما می‌توانید نصب اپلیکیشن V380 بر روی گوشی همراه Android و یا Ios خود محیط مورد نظر را از هر نقطه ای در دنیا بصورت آنلاین و با کیفیت 1080P و انتقال صدا با کیفیت بالا و به‌صورت دوطرف به راحتی کنترل نمایید.

ولتاژ کاری این دوربین ۵ ولت بوده بطوری که اگه برق نباشد با پاور بانک هم قابل استفاده هست

دوربین مداربسته وایفای فیش آی دارای وای فای داخلی جهت ارتباط بیسیم دوربین پاناروما فیش آی با مودم به صورت Hotspot ( در فاصله نزدیک دوربین فیش آی بدون نیاز به مودم می توانید مستقیم به دوربین سه بعدی متصل شده و تصاویر را بصورت پاناروما ببینید )

ضبط تصاویر دوربین مداربسته پاناروما فیش آی بر روی کارت حافظه میکرو SD بدون نیاز به دستگاه DVR یا NVR

ساپورت کارت حافظه میکرو SD تا حجم ۶۴ گیگابایت

دارای اسپیکر و میکروفن داخلی جهت ارتباط صوتی دو طرفه با محل قرار گرفتن دوربین وایفای فیش آی

امکان مشاهده تصاویر حتی بدون نیاز به اینترنت ( انتقال تصویر بین موبایل و دوربین از طریق hotspot دوربین)

انتقال تصویر و صدا با کیفیت Full HD / 1080 p / دو مگا پیکسل

دارای سنسور تصویر  CMOS و فیلتر تصویر IRCUT برای تفکیک درست رنگ

دید در شب برای امکان مشاهده تصویر با وضوح کامل  تاریکی مطلق

امکان زوم دیجیتال ۴x

و …

ویژگی های دوربین وایفای تحت شبکه v380

1- دارا بودن شبکه بی‌سیم (Local) : مستقیم به دوربین وصل شده و تا فاصله بیش از 10 متر حتی با وجود مانع، تصویر را به‌صورت آنلاین مشاهده و مدیرت کنید.

2-  زمانی که سیستم دزدگیر دوربین فعال می‌شود: حتی زمانی که از برنامه استفاده نمی‌شود و دوربین در حالت خواب است، با کوچکترین حرکت انجام شده در دامنه دید 360 درجه‌ای سنسور دوربین فعال شده و دوربین شروع به آژیر کشیدن می‌کند و همزمان به‌طور خودکار از محیط تصویر به کاربر ارسال می‌کند. دلیل این عملکرد این است که حتی در صورت کنده شدن و سرقت دوربین شما تصویر سارق را در اختیار داشته باشید.

*دوربین لامپی 360 درجه رم خور*

♥قیمت فقط : 600.000 تومان♥

مشخصات دوربین های لامپی:

از مهم‌ترین خصوصیات دوربین لامپی می‌توان به امکان ضبط صوت با کیفیت بالا اشاره نمود. این نوع دوربین علاوه بر ضبط تصاویر، این فرصت را فراهم می‌کند تا صوت ضبط و ارسال شود⁉️.
از دیگر خصوصیات دوربین‌های ۳۶۰ درجه می‌توان به عدم تشخیص آسان آن اشاره نمود. با توجه به اینکه دوربین‌های لامپی روی سرپیچ لامپی‌های موجود در محیط‌های بیرونی و داخلی نصب میشوند و کاملا شبیه به لامپ رشته‌ای هستند، لذا براحتی قابل تشخیص نخواهند بود.
❌دوربین لامپی به عنوان یکی از پرفروش‌ترین انواع دوربین‌ مداربسته در دنیا است❌
〽️وجود فناوری وای فای در دوربین لامپی〽️
دوربین‌های لامپی به دلیل داشتن وای فای این امکان را به استفاده‌کنندگان می‌دهند که بتوانند تصاویر را به صورت زنده از طریق اینترنت مشاهده کنند.
یکی از قابلیت‌های کلیدی دوربین‌ لامپی ضبط تصاویر و فیلم در کارت حافظه به‌صورت ۲۴ ساعته است.
دوربین لامپی قادر است حرکت افراد را به شکل استاندارد و ویژه تشخیص داده و به صورت کاملاً آنلاین از طریق بستر اینترنت برای فرد ارسال کند.

دوربین وارملایت  تحت شبکه چرخشی 3 آنتن V380 PRO 

♦قیمت فقط: 750.000تومان♦

مشخصات:

به صورتی طراحی شده است که شما میتوانید به راحتی و با استفاده از نرم افزار گوشی خود آن را به صورت 355 درجه در محور افقی و 120 درجه در محور عمودی بچرخانید .امکان اتصال بی سیم به صورت وایرلس به مودم کانکت می شود و تصاویر ضبط شده و زنده خود را با صدا و بدون نیاز به هیچ گونه لوازم جانبی به تمامی نقاط دنیا ارسال کند .که قادر است تصاویر و صدا را بروی MICRO SD ضبط کند و قابلیت پشتیبانی رم تا 64 گیگ را دارد .یکی از قابلیت توانایی دیدن تصویر و صدای ضبط شده به صورت همزمان در نرم افزار است،

سیستم دزدگیر از این ویژگی بسیار کارآمد آن بهرمند شوید. زمانی که سیستم دزدگیر دوربین فعال می‌شود، دوربین شروع به آژیر کشیدن می‌کند و همزمان به‌طور خودکار از محیط تصویر به کاربر ارسال می‌کند. دلیل این عملکرد این است که حتی درصورت کنده‌شدن و سرقت دوربین شما تصویر سارق را در اختیار داشته باشید.

دوربین مدار بسته وایرلس wireless ، دوربین مدار بسته بی سیم و دوربین مدار بسته وای فای wifi در بازار کشورمان معروف است. کاربردهای اصلی این محصول استفاده بعنوان دوربین مدار بسته جهت پارکینگ منازل و… است. مزیت اصلی این سیستم عدم نیاز به دستگاه DVR مجزا ، عدم نیاز به کابل کشی ، عدم نیاز به هارد ، امکان چرخش و تغییر زاویه دوربین توسط نرم افزار ، دید در شب و امکان مکالمه دو طرفه می باشد.

دوربین تحت شبکه چرخشی 3 انتن از اپلکیشین V380PRO و همچنین از اپلکیشین V380 قابل استفاده است

چرخش : ۳۶۰ درجه نظارت افقی ۹۰ درجه عمودی
پشتیبانی TF ذخیره کارت، پشتیبانی از بازیابی گوشی های هوشمند آنلاین
پشتیبانی از مشاهده آنلاین از راه دور، HD / SD / LD
پشتیبانی از WiFi، تنظیم سریع، پلاگین و بازی
پشتیبانی از تمام شبکه ها، کل نفوذ شبکه P2P
وایفای با استانداردهای بی سیم

*دوربین بولت وای فای*

 ◊قیمت فقط:1.350.000 تومان◊

دوربین مدار بسته بولت وای فای مناسب فضای باز

دوربین بولت وای فای ، یک دوربین مداربسته بی سیم ضد آب است که برای استفاده در فضای باز طراحی شده است و بدون نیاز به کابل کشی در سریعترین زمان ممکن می توانید آن را در حیاط و فضای باز منزل ، ویلا و یا محل کار خود نصب کنید و تصویرش را بصورت آنلاین در هر نقطه ای که باشید بر روی گوشی خود مشاهده کنید.

دوربین بولت وای فای که جزو دوربین های تحت شبکه می باشد ، یک دوربین بی سیم ضد آب است که برای استفاده در فضای باز طراحی شده است و بدون نیاز به کابل کشی در سریعترین زمان ممکن می توانید آن را در حیاط و فضای باز منزل ، ویلا و یا محل کار خود نصب کنید و تصویرش را بصورت آنلاین در هر نقطه ای که باشید بر روی گوشی خود مشاهده کنید.دوربین بولت وای فای، یک دوربین ضدآب با بدنه فلزی است که دارای کیفیت تصویر دو مگاپیکسل با وضوح تصویر full-HD بوده و از رزولوشن ۱۰۸۰P برخوردار است.

این دوربین مدار بسته دارای 4 عدد مادون قرمز و 2 عدد LED جهت وضوح هر چه بیشتر تصاویر در تاریکی می باشد. دوربین بالت وای فای ، یک دوربین وای فای ثابت می باشد که هم برای فضای داخلی و هم فضای خارجی مناسب می باشد و در فضاهایی که نگرانی از بابت آب خوردن دوربین دارید می توانید از آن استفاده کنید.

برخی از قابلیت های دوربین بالت وای فای

دوربین مداربسته وایفای دارای وای فای داخلی جهت ارتباط دوربین بصورت وایرلس با مودم

دارای hotspot برای اتصال مستقیم به موبایل بدون نیاز به مودم

دارای استاندارد ضد رطوبت ip66 مناسب برای استفاده در فضای خارجی در هر نوع آب و هوا

ضبط تصاویر بر روی حافظه دوربین وایفای بدون نیاز به دستگاه DVR یا NVR

امکان مشاهده تصاویر مداربسته وای فای بر روی کامپیوتر و موبایل در هر نقطه از جهان

انتقال تصویر  با کیفیت (HD (1280*720

دارای سنسور تصویر  CMOS و فیلتر تصویر IRCUT برای تفکیک درست رنگ ها در نور شدید

دارای ۴  ال ای دی مادون قرمز بصورت مخفی برای امکان مشاهده تصویر با وضوح کامل تا عمق ۳۰ متر در تاریکی مطلق

امکان زوم دیجیتال ۴x

دارای سنسور تشخیص حرکت با امکان ارسال آلارم به گوشی و گرفتن عکس و فیلم و ارسال به ایمیل

امکان دریافت هشدارها به محض تشخیص حرکت ، از طریق ایمیل یا اپلیکیشن  اپلکیشین V380PRO

امکان تعریف زمانبندی برای ضبط تصاویر بصورت یکسره یا تعریف برنامه زمانی ساعتی و یا ضبط فیلم تنها در صورت تشخیص حرکت

نمایش حجم کلی کارت حافظه و حجم باقی مانده از آن و امکان فرمت کارت حافظه در داخل دوربین

نمایش فایل های ضبط شده بر روی کارت حافظه ی داخل دوربین مداربسته وایرلس بدون نیاز به خارج کردن کارت از طریق وای فای wifi با نزدیک شدن به دوربین

امکان مشاهده تصاویر یک دوربین توسط ۵ نفر دیگر بصورت ادمین و امکان تعریف پسورد مهمان (نمایش تصاویر دوربین وایرلس بدون امکان عوض کردن تنظیمات دوربین)

امکان گرفتن عکس و فیلم و ذخیره بر روی موبایل

دارای اپلیکیشن های اندروید ios ، برنامه ویندوز ، برنامه تحت وب دوربین مداربسته وای فای

قابلیت نصب آسان بر روی دیوار و یا بروی سقف

ساپورت استاندارد Onvif برای هماهنگی با دستگاه های NVR

*دوربین هوشمند خورشیدی icsee

قیمت فقط:2.800.000 تومان

دوربین هوشمند خورشیدی با پنل خورشیدی و پشتیبانی از باطری قابل شارژ راه حلی مناسب برای تامین امنیت شما در هر مکان و هر زمان.

دوربین خورشیدی انرژی را از خورشید میگیرد و در باطری خود ذخیره میکند . بدنه دوربین دارای استاندارد ip66 بوده و در برابر آب و گردوغبار مقاوم میباشد .دوربین دارای سنسور تشخیص حرکت هوشمند میباشد و با تشخیص حرکت دوربین فعال میشود. دوربین هوشمند خورشیدی با اندروید و ایفون سازگار است و با برنامه icsee در هر مکان و زمان منزل و یا محل کار خود را مشاهده کنید . کیفیت تصویر دوربین 1080p بوده و زاویه دید دوربین 90 درجه میباشد .

کمی از ویژگی های خاص این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل

پنل خورشیدی

انتقال دو طرفه صدا

ضدآب

نرم افزار icsee

motion

alarm

ساپورت کارت حافظه micro sd تا 128 گیگ

motion ,alarm:

این دوربین حساس به حرکت اشخاص میباشد و میتوانید برای جلوگیر از پر شدن حافظه گزینه motion را در آن فعال کنید تا در صورت حرکت اجسام شروع به فیلم برداری کند و در صورت فعال بودن گزینه alarm دوربین در صورت مشاهده اشخاص به موبایل شما هشدار میدهد.

نصب این دوربین بسیار آسان میباشد و نیاز به سیم کشی و دستگاه dvr و مانیتور ندارد.

توجه داشته باشید برای انتقال تصویر از راه دور و کنترل دوربین نیاز به مودم دارد.

فروش انواع پکهای دوربین مداربسته

پک های اچ دی H960

♦️بسته۲کانال اچ دی:دستگاه۹۶۰H (همراه موس اداپتور)هارد500گیگ2عدد دوربین=1.600.000

♦️بسته۴کانال اچ دی:دستگاه۹۶۰H(همراه موس اداپتور)هارد500گیگ4عدد دوربین=2.100.000

♦️بسته۶کانال اچ دی:دستگاه۹۶۰H(همراه موس اداپتور)هارد500گیگ6 عدد دوربین=2.600.000

♦️بسته۸کانال اچ دی:دستگاه۹۶۰H(همراه موس اداپتور)هارد500گیگ8 عدد دوربین=3.100.000

 

پک های فول اچ دی 1080 با گارانتی یکساله

♦️بسته۲دوربین فول اچ دی:دستگاه۱۰۸۰(همراه موس اداپتور)هارد500گیگ2عدد xmدوربین=2.000.000

♦️بسته۴دوربین فول اچ دی:دستگاه ۱۰۸۰(همراه موس اداپتور)هارد500گیگ4عدد xmدوربین=2.500.000

♦️بسته 6دوربین فول اچ دی:دستگاه ۱۰۸۰(همراه موس اداپتور)هارد500گیگ6 عدد xmدوربین=3.200.000

♦️بسته ۸دوربین فول اچ دی:دستگاه ۱۰۸۰(همراه موس اداپتور)هارد500گیگ8 عدد xmدوربین=3.700.000۰

پک های دوربین داهوا

♦️بسته۲دوربین فول اچ دی داهوا:دستگاه1080P(همراه موس اداپتور)هارد500گیگ2عدد dahuaدوربین=2.700.000

♦️بسته۴دوربین فول اچ دی داهوا:دستگاه 1080P(همراه موس اداپتور)هارد500گیگ4عدد dahuaدوربین=3.500.000

♦️بسته 6دوربین فول اچ دی داهوا:دستگاه 1080P(همراه موس اداپتور)هارد500گیگ6 عدد dahuaدوربین=4.950.000

♦️بسته ۸دوربین فول اچ دی داهوا:دستگاه 1080P(همراه موس اداپتور)هارد500گیگ8 عدد dahuaدوربین=5.850.000

 

*دوربین فلتی وایرلس  با دید در شب فرابنفش*

قیمت فقط:1.100.000تومان

دوربین فلتی  را میتوان کوچکترین عضو خانواده دوربین های مداربسته تحت شبکه دانست.دوربین فلتی وای فای S09، یک دوربین مخفی کوچک می باشد که با همان قابلیت های مدل قبل یعنی دوربین فلتی S06، به 4 عدد LED دید در شب مخفی نیز مجهز شده است.

دوربین فلتی وای فای S09 دارای دید در شب یک دوربین بسیار کوچک می باشد که با کمک آن می توانید به راحتی به منزل ، فروشگاه و یا محل کارتان نظارت داشته باشید.

ویژگی های محصول :

  • کیفیت تصویر:4K
  • تشخیص حرکت: دارد
  • قابلیت ضبط صدا: دارد
  • انتقال تصویر با وای فای:دارد
  • اپلیکیشن اندوید و IOS:دارد

 

این دوربین از نظر فنی دقیقا مشابه برخی از دوربین مداربسته های وایرلس امروزی مانند دوربین مداربسته های لامپی ، فیش آی ،بیبی کم و …. طراحی و ساخته شده است.

برخی از ویژگی های دوربین فلتی S09:

وایرلس

قابلیت اتصال به دوربین از طریق وای فای خود دوربین و بدون نیاز به مودم یا روتر

ضبط صدا و تصویر

ساپورت کارت حافظه میکرو اس دی تا ظرفیت 64 گیگابایت
اگه این دوربین را در حالت ضبط مداوم قرار دهیم در حدود ۱۵ روز و اگر در حالت موشن قرار گیرد تا حدود ۳۰ روز میتواند به طور مدام بر روی حافظه ۱۲۸ گیگابایتی صدا و تصویر را ضبط نماید البته این میزان به آیتم های دیگری مانند کیفت تنظیم شده ضبط نیز بستگی دارد.
همچنین این دوربین دارای قابلیتی به نام overwrite بوده که در صورت پرشدن کارت حافظه به صورت خودکار اطلاعات را جایگزین اطلاعات ابتدایی می نماید.
یکی دیگر از قابلیت های مربوط به ضبط تصاویر در دوربین مخفی S09 امکان ضبط با تنظیم زمان مورد نظر میباشد، که در این حالت دوربین به صورت استند بای قرار گرفته و فقط در زمان تنظیم شده روشن میگردد و شروع به ضبط می نماید.

صدا

دوربین S09 داری میکروفن بسیار کوچک و با کیفیت خازنی میباشد که به طوری طراحی شده تا صدا های بزرگتر از 5db را تا شعاع ۱۵ متری بخوبی پردازش نماید.

دید در شب 

دوربین فلتی S09 به 4 عدد LED دید در شب مخفی  مجهز شده است.کارایی این ال ای دی ها به گونه ای است که برخلاف دید در شب معمولی در دوربین های مداربسته در تاریکی دیده نمی شوند و حتی در تاریکی مطلق محل دوربین مشخص نیست و می‌توانید با کمک آن به راحتی به منزل ، فروشگاه و یا محل کارتان نظارت داشته باشید.

کیفیت عکسبرداری و ضبط صدا و ویدئو

این دوربین دارای کیفیت 2 مگاپیکسل 720P و قابلیت عکسبرداری  ۲۵ فریم در ثانیه می باشد

تشخیص حرکت

مجهز به سنسور تشخیص حرکت و چهره جهت ضبط تصاویر در حالت motion Detection
*سنسور تشخیص حرکت این امکان را فراهم میسازد که دوربین به طور پیشفرض در حالت استند بای یا نیمه روشن قرار داسته باشد، و تنها در مواقعی که تحرکی در جلوی لنز دوربین اتفاق بیفتد دوربین فلتی روشن شده و شروع به ضبط می نماید که به آن ضبط در حالت motion Detction میگوید.همچنین با تنظیمات مربوط به آلارم میتوانید از دوربین بخواهید که در صورت مشاهده حرکت علاوه بر ضبط صدا و تصویر محل، این تحرک را از طریق ارسال آلارم بر روی تلفن همراه شما اطلاع رسانی نماید.

زاویه دید

گستره دید این دوربین مخفی کوچک در حدود ۹۰ درجه میباشد. از جهت وسعت دید نیز همانند یک چشم عمل میکند اگر جسمی در فاصله نزیکتر نسبت به دوربین قرار گیرد قطعا جزئیات تصویر بیشتری را میتوانید مشاهده نمایید و هرچه آن جسم دور تر باشد تصویر به صورت کلی تر قابل روییت است و از جزئیات کاسته خواهد شد.

شارژر

دوربین بند انگشتی یا دوربین فلتی وای فای دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر از جنس لیتیوم پلیمر بوده که امکان روشن نگه داشتن دوربین فلتی را به مدت بیش از ۵ ساعات در حالت کار مداوم را مهیا میسازد.
لکن در صورتی که به زمان بیشتری برای روشن بودن دوربین نیاز داشته باشید می توانید از این دوربین مخفی بیسیم حرفه ایی در حالت متصل به شارژر نیز بدون محدودیت و نگرانی استفاده نمایید که در این صورت باتری یا باتری های متصل به دوربین فقط در زمان قطع برق به عنوان پشتیبان در مدار قرار خواهند گرفت.

نرم افزار

این دوربین دارای اپلیکیشن اندروید و IOS می باشد.