Address & Contact

Our Address

قائمشهر ، خیابان جویبار ، بین خزر 21 و 23

Telephone

گروه معماری ایده آل 

⚜️ طراحی ، نظارت و اجرای صفر تا صد پروژه های ساختمانی⚜️

⚜️ اجرای دکوراسیون داخلی و بازسازی⚜️

⚜️ عایق بندی و آب بندی کامل ساختمان⚜️

⚜️ گروه معماری ایده آل ، با حضور جمعی از مهندسان متخصص و باتجربه، در راستای ایجاد سازمانی با پتانسیل مضاعف جهت ایفای نقشی پررنگ‌تر در زمینه‌ها‌ی طراحی و نظارت و ارائه خدمات مهندسی تشکیل گردیده است.

⚜️ از آنجایی که بکارگیری نیروی انسانی حرفه‌ای، استفاده از تجهیزات باکیفیت و فناوری‌های نوین هوشمند با بازدهی بالا همگی از عوامل عمده رشد و توسعه هر کشور می‌باشند، مدیران این گروه با جذب و آموزش متخصصان کارآمد و هدفمند کردن فعالیتهای این افراد ضمن ایجاد اشتغال و ارائه خدمات کیفی، سهم کوچکی در چرخه اقتصاد کشور نیز ایفا می‌نمایند.

⚜️ تیم مهندسی ایده آل ، با حضور جمعی از مهندسان متخصص و باتجربه جهت ایفای نقشی پررنگ‌تر در زمینه‌ها‌ی پروژه‌های عمرانی و ارائه خدمات مهندسی تشکیل گردیده است

? کلینیک ساختمانی فعال در فروش مصالح پایه
? کلینیک ساختمانی فعال در حوزه تاسیسات مکانیکی ساختمان تاسیسات آب، تاسیسات فاضلاب، تاسیسات گاز،سیستم‌‌‌های سرمایشی و گرمایشی
? کلینیک ساختمانی فعال در دکوراسیون داخلی
? کلینیک ساختمانی فعال درتجهیزات حمام و آشپزخانه
? کلینیک ساختمانی فعال در حوزه سازه ساختمان و مصالح سازه

❇️ اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی و طراحی چیدمان خانه، محل کار و فضای زندگی خود هستید، ما تجربه ای متفاوت از خلق فضا و کیفیت زندگی را برایتان فراهم می‌کنیم. شما سبک طراحی و سلیقه‌ای که بیشتر می‌پسندید را انتخاب نموده، بودجه مورد نظرتان را تعیین می‌کنید. سپس بر‌اساس خواسته‌‌‌های شما و نوع بسته‌طراحی انتخاب شده، چند ایده اولیه توسط معماران و طراحان ما ارائه می‌شود

❇️ طراحی دکوراسیون داخلی امری تخصصی است و باید توسط کارشناسان و متخصصین امر انجام گیرد. ما سال‌هاست که در زمینه طراحی دکوراسیون منازل، ادارات و… فعالیت داریم و توانسته ایم رضایت مشتریان را جلب کنیم

❇️ پیکره و روح هر فضایی در جهان هستی، به نوع چینش و ترکیب بندی اجزاء آن وابستگی مطلق دارد. طراحی دکوراسیون و معماری داخلی شور و اشتیاق و آرامش را با استفاده از تکنیک‌ها و سبک‌‌‌های متعدد و طراحی‌‌‌های خلاقانه به کوچکترین و بی روح ترین فضاها باز می‌گرداند. سهم بیشتر این حس آرامش از طریق بینایی تامین می‌شود. در این نقل و انتقال، عناصر و عوامل بسیاری از جمله محیط و فضاهای پیرامون انسان مانند: رنگ، فرم و مدل، نحوه چیدمان، گل و گل خانه، جریان هوا، صدا و نور از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. ارتباط محیط واین عناصر فضاهای پیرامونی، باسلامت تن و روان، رشد و شکوفایی حقیقتی اثبات شده است.

❇️داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل، یکی از ایده آل‌‌‌های انسانها در زندگی روزمره می‌باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست.

❇️داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست. ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد.

❇️انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد.

?آب بندی و عایق بندی ساختمان

⚡️آب بندی و عایق بندی ساختمان، یکی از مسائلی می باشد که در حفظ امنیت سازه ها و ساختمان ها اثر بسیاری داشته و باعث افزایش مقاومت آن ها می شود. مصالح و متریال هایی که به صورت خام در هر سازه و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد، به صورت بالقوه نم و رطوبت محیط پیرامون خود را جذب کرده و مقاومت ساختمان را کاهش می دهند. ساختمان هایی که در مجاورت آب های زیر زمینی ساخته می شوند. بیشتر در معرض این خطر قرار می گیرند. بنابراین باید با دقت بیشتری آب بندی شده و متریال ها و مواد افزودنی با کیفیتی نیز برای آن ها به کار گرفته شود.

⚡️علاوه بر این ممکن است برخی از ساختمان ها در مجاورت آب های آلوده و اسید ها قرار گرفته و ان ها به خود جذب کنند. جذب اسید ها باعث افزایش سرعت تخریب ساختمان ها خواهد شد. بنابراین آب بندی سازه ها و ساختمان ها مختلف از جمله اموری است که می توان آن را به روش های مختلفی انجام داد.

 

مدیریت : مهندس احمدی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گروه معماری , سایت شرکت معماری , دکوراسیون داخلی , بازسازی , عایق بندی ,