گروه کارخانجات و معادن سنگ مالکی

? کارخانه سنگ مالکی را در 40 سال قبل تأسیس و از بدوشروع کارمدیریت آن را به عهده گرفتم، موفقیت فعلی این مجموعه حاصل تلاش مستمر و بی وقفه، همراه با نوآوری وایجاد انضباط می‌باشد. جذب و آموزش همکارانی صادق، ساعی، جدی و علاقه‌مند، مارا دراین مهم یاری رسانده است. مجموعه پیش رو بخشی از آثار به جامانده از این همکاری وتلاش است، که برای دست اندرکاران علاقه‌مند به کارهای خاص، پیچیده و خلاق می‌تواند راه‌گشا و دل‌گرم کننده باشد.

? کادر مجرب و متخصص در گروه کارخانه جات سنگ مالکی آماده ارئه مشاوره رایگان در خصوص خرید، طراحی،ساخت واجرا انواع سنگ های موجود به صورت حضوری و تلفنی می باشد.
? همواره کاربرد سنگ در انتخاب بهترین نوع آن تاثیر مستقیم دارد، لذا کادر مجرب ما با معرفی انواع سنگ های موجود مرمر،تراورتن، مرمریت، چینی، گرانیت، کوارتر، بازالت، ترااونیکس، لایمستون، سند استون، پرفیر و … مطابق با نیاز مشتریان محترم به استفاده مفید و موثر از انواع سنگ و رضایتشان در جهت تحقق این مهم گام بردارد.
? ما می کوشیم با تکیه بر دانش و تجربه از ابتدا تا انتهای کار شما در انتخاب و طراحی انواع سنگ، طراحی و اجرای انواع نما، محوطه سازی، کف سازی، استخر، آلاچیق، دکوراسیون داخلی و … همراهتان باشیم.

مدیریت:آقای مالکی

تراورتن عقیق سفید

نمونه ترکیبی سنگ سیلوروسفید

نمونه نمای تلفیقی سیلوروسفید

نمونه نمای تراورتن سفید

تراورتن سفید

خرید سنگ ساختمانی , شرکت فروش سنگ ساختمانی , فهرستی از موارد استفاده سنگ ها در خانه و مدرسه , برند سنگ ساختمانی , خرید و فروش سنگ ساختمانی , قیمت انواع سنگ ساختمانی با عکس , قیمت سنگ ساختمانی , فروش عمده سنگ ساختمانی ,