Address & Contact

Our Address

تنکابن

Telephone

گلکده افرا منصوری

?تولید و پرورش انواع گلهای بیرونی

?فروش گل و گیاه بیرونی

?با توجه به اینکه گل و گیاه بیرونی در گلدان هستند و اصولا در فضای باز و خارج از محیط داخلی خانه قرار داده می شوند اصولا گل و گیاه  بیرونی دارای ریشه مقاوم و عمری طولانی دارند تا در برابر هر گونه سرما و گرما و تغییر آب و هوایی مصون باشند. ما در گلکده افرا منصوری به تولید و فروش انواع گل و گیاه بیرونی با مناسب ترین قیمت پرداخته است.

?ویژگی های گل مناسب باغچه

?گل های باغچه ای به آبیاری مرتب و منظم نیاز دارند.
?از نظر نوردهی باید در معرض نور مستیم آفتاب باشند.
?گیاهان مقاوم به خشکی و گرما هستند.
?کود دهی هر سال یک بار در مورد آن ها تکرار می شود.
?از اواخر خرداد تا انتهای پاییز به گل می نشینند.
?در فصل زمستان میزان آبیاری آن ها کاهش می یابد.

? درختچه های فضای سبز

?با استفاده از گونه های گیاهی مناسب و انتخاب درست درخت و درختچه های زینتی می توان حیاط منازل، باغچه ها، محوطه های باغ و ویلاهای شخصی را به مکانی سرسبز و سرزنده تبدیل کرد و فضایی لذت بخش و فرح بخش ایجاد کرد برای دریافت حس آرامش و انرژی مثبت فراوان.

?حیاط، باغ و فضای بیرونی خانه زمانی می تواند زیبا و شاداب کننده باشد که سرسبزی در تمام طول سال فضای سبز را در بر بگیرد. استفاده از گیاهان همیشه سبز در طراحی محوطه باعث می شود حس و حال مثبت و فضای دلنشین همیشه حکم فرما باشد.

به مدیریت : رضا منصوری

 

 

 

گلکده افرا منصوری در تنکابن , گلکده افرا , گلکده در تنکابن  , تولید و پرورش انواع گلهای بیرونی  ,  آموزش رایگان پرورش گل و گیاه , پرورش گل در خانه برای درآمد , معرفی شغل پرورش گل و گیاه , پرورش گل در فضای باز , پرورش گل و گیاه در خانه برای فروش ,  , پرورش گل و گیاه زینتی ,