Address & Contact

Our Address

بندر گناوه ، چهارراه ناخدا حمزه ، پاساژ احمدیان ، ردیف دوم مغازه محسن کارگر

Telephone

یخچال استوک محسن کارگر

? نکات کلیدی خرید یخچال

? از دیگر نکات خرید یخچال که باید بدانید این است که شما دقیقا چه یخچالی و برای کجا نیاز دارید و با توجه به نیاز خود یکی از انواع یخچال ها را انتخاب کنید.

? مدل های مختلفی از یخچال ها وجود دارد که هم اکنون نمونه ی داخلی آنها و به مراتبی با کیفیت بیشتر و مصرف انرژی کمتر در بازار عرضه شده است، انواع یخچال شامل یخچال های هتلی، یخچال های دو درب، ساید بای ساید ها، یخچال فریزر های سه درب و یخچال فریزر های دوقلو می باشد.

? از مهمترین نکات خرید یخچال که باید به آن توجه شود قیمت آن است، در واقع این ضرب المثل کاملا در اینجا صدق می کند که هر چه بیشتر پول دهید بیشتر آش میخورید.

? در واقع شما در خرید برخی محصولات مانند تلفن همراه از یک جایی به بعد دیگر پرداخت پول بیشتر به این معنی نیست که مساوی با دریافت آپشن های بیشتر باشد و تنها کارایی آن تقویت می شود اما در خرید یخچال این موضوع کاملا بر عکس است و شما با پرداخت پول بیشتر، یخچالی با آپشن های بیشتر، مصرف انرژی کمتر و…دریافت خواهید کرد.

? اما این تازه اول راه است، چرا که اگر شما نکات ایمنی لازم را رعایت نکنید و در حفظ درست یخچال خود کوشا نباشید ممکن است بعد ها حتی هزینه ای که برایش خواهید کرد از هزینه ی خرید یخچال هم بیشتر باشد، مثلا بر اثر خرابی لوله های شارژ گاز، یخچال درست عمل نکند، یا سایر تجهیزات یخچال بر شارژ گاز یخچال شما اثر گذاشته و در نتیجه سیستم خنک کننده ی یخچال درست عمل نکند، مطمئن باشید که اگر تمامی نکات خرید یخچال و نکات ایمنی در حفظ یخچال را رعایت کنید یخچال شما بیش از عمر مفیدش برای شما کار خواهد کرد.

? برای اینکه انتخاب شما به میزان بودجه ای که صرف خرید یخچال می کنید، انتخابی کاربردی تر و هوشمندانه تر باشد بهتر است در خرید یخچال به این موارد و آپشن ها توجه کنید چرا که هر چه این موارد در یخچالی که با بودجه ی خود هر چند کم، تهیه می کنید بیشتر باشد، می توان گفت انتخاب شما ایده آل تر می باشد.

? برچسب انرژی از جمله مواردست که باید به آن توجه کرد، اکثرا با آن آشنا هستند و فکر نکنم نیاز به توضیح باشد که کم مصرف ترین درجه ی یک یخچال A می باشد، اما خوب است بدانید، برعکس برچسب انرژی A که در تمامی یخچال های وارداتی و داخلی یافت میشود، برچسب انرژی A+ و بالا تر از آن عموما تنها در یخچال های وارداتی یافت می شود.

? نمایشگر و آلارم هم از موارد بسیاری کاربردی در خرید یخچال خوب است، چرا که در عیب یابی یخچال به ما کمک کرده و در صورت بروز مشکل، در صفحه ی نمایشگر به ما هشدار خواهد داد و آلارم آن به صدا در خواهد آمد،

? برفک زدایی و تصفیه هوا هم در سالم نگه داشتن یخچال بسیار مهم است، حال اگر به صورت اتوماتیک باشد می تواند کارآمد تر باشد، چرا که علاوه بر راحت تر کردن کار ما در برفک زدایی در مصرف برق و جیب شما صرفه جویی می کند، همچنین اینکه جنس لاستیک دور درب و بدنه چه چیزی باشد، در نگهداری بیشتر مواد غذایی تاثیر مستقیم دارد، معمولا برای کیفیت بیشتر، در بدنه از کربن و جنس لاستیک دور درب را از مواد ضد باکتری تولید می کنند.

مدیریت:آقای محسن کارگر

شماره های تماس:
09174008968

 

یخچال ایرانی چه مارکی خوبه , بهترین مارک یخچال ایرانی نی نی سایت , بهترین یخچال فریزر سال 2020 , یخچال دوو خوبه؟ , نکات مهم در خرید یخچال ساید بای ساید , رده بندی یخچالهای ایرانی , پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی , نکات فنی خرید یخچال ,