یخچال سازی و تولید سردخانه های ثابت و متحرک کامیون و کامیونت شاهین

?تولید انواع سردخانه گوشت و میوه و سرخانه ثابت و متحرک

✳️امروزه از خودروهای مجهز به سردخانه برای حمل محصولات پروتئینی، دارویی، میوه، سبزیجات و … کمک گرفته می شود. جهت ساخت سردخانه خودرو لازم است اصول و قواعد مشخصی در نظر گرفته شود. اگر این اصول رعایت نشود، سردخانه بازدهی لازم را نخواهد داشت و در نتیجه موادی که خواستار حمل و نقل آن ها هستید، در طول مسیر حرکت دچار فاسد شدگی و آسیب فیزیکی خواهند شد.

?این اصول شامل مواردی مثل طراحی دقیق کانتینر، به کارگیری کمپرسور با توان مناسب، در نظر گرفتن نوع سردخانه و توان اجزاء سردخانه و … می ‌شود.

?اگر نگاهی به کامیون ها یا کامیونت های حمل و نقلی بیاندازید، می توانید اجزاء اصلی یک سردخانه خودرویی را مشاهده کنید. این اجزاء شامل موارد زیر می شود:

?یونیت داخلی
?یونیت خارجی
?کانتینر یا همان محفظۀ سردخانه

⚜️هر کدام از این اجزاء نقش مشخصی در فرایند سرماسازی و ساخت سردخانه خودرو بر عهده دارند. دو مورد اول، یعنی یونیت داخلی و خارجی در کنار هم سیکل برودتی یخچال را شکل می دهند؛ که وظیفۀ آن ها تولید سرما خواهد بود. کانتینر نیز در حقیقت یک اتاقک عایق بندی شده است که کار آن حفظ سرمای تولید شده می باشد. این دو واحد در کنار هم است که شرایط لازم برای حمل و نقل محصولات فاسد شدنی را امکان پذیر می کنند.

به مدیریت : عیسی حاجی کردیلو

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

یخچال سازی و تولید سردخانه های ثابت و متحرک کامیون و کامیونت در تهران , سردخانه ثابت کامیون , سردخانه متحرک کامیون  , یخچال سازی در تهران , سردخانه , انواع سردخانه گوشت و میوه  , سرخانه ثابت و متحرک  ,